Phil&Teds sisarusrattaat... Vauva takana, kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huldasharks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huldasharks

Aktiivinen jäsen
16.12.2008
3 737
1
36
Siis jos ja kun noissa rattaissa on vastasyntynyt siellä takana, niin onko se siinä sisarusistuimessa? Kun siihen myydään pehmeitä koppia jne. ja joku pitää ihan äp:makuupussissakin, niin kysymys kuuluu:

Meneekö se sisarusistuin ihan vaakatasoon vauvaa varten vai mihin se vauva lykätään makaamaan? :D

Mä en vaan tajua.... :confused:

Siis se rattaiden istuin käännetään alas, menee ihan makuuasentoon. Otetaan turvakaari pois, ja pistetään siihen se sisaristuin johon isompi sisarus menee sitten istumaan.

Katsopa Phil and teds sivuilta kun siellä on se 7 tapaa käyttää, se kohta vauva ja taapero... siinä ohjelmassa on muistaakseni tavallaan animaationa ne et miten lapset sinne eri ikäisenä asettuu :)

Mutta tosiaan, pointti on siinä, että sisaristuimen paikkaa voi vaihtaa. Alkuun se on isomman käytössä päällä ja sitten pienempi siirtyy isompana siihen alle.

Vauva laitetaan niihin rattaisiin ja selkänoja kokonaan alas ja isompi sisarus sisaristuimeen joka asennetaan rattaiden päälle. Sen sisarusistuimen voi asentaa joko rattaiden selkänojan taakse tai sitten rattaiden päälle. Katsopa sieltä Phil & Tedsin omilta nettisivuilta, sieläl on kuva tuostakin tilanteesta.

[QUOTE="Ellamaaria";23948770]Katsopa Phil and teds sivuilta kun siellä on se 7 tapaa käyttää, se kohta vauva ja taapero... siinä ohjelmassa on muistaakseni tavallaan animaationa ne et miten lapset sinne eri ikäisenä asettuu :)

Mutta tosiaan, pointti on siinä, että sisaristuimen paikkaa voi vaihtaa. Alkuun se on isomman käytössä päällä ja sitten pienempi siirtyy isompana siihen alle.[/QUOTE]

Täytyykin kattoa. Mietin noita Vibe tai Explorer-malleja.
Mä ajattelin pitää sitä vauvaa siellä takana ja isompaa 2v. siinä tavallisessa paikassa eli edessä..??

Tajusinkohan mä nyt???

1. Jos haluan vauvan makuuasentoon taakse, niin vauva tulee siihen etumaiseen istuimeen joka siinä on kiinteänä ( ? ) mukana, jonka selkänoja on laskettu alas makuuasentoon.

2. Tämän PÄÄLLE nostetaan erikseen ostettava sisaristuin, jossa 2v istuu?

[QUOTE="vieras";23948814]Jep! :)[/QUOTE]

:kiss: :cool:

Mä käyn jotenki hitaalla, kun ei kertakaikkiaan menny jakeluun....
Eilen tungin spagettikattilan miehen vaatekaappiin (ajatuksissani), piti viedä jääkaappiin....