Phil&Teds sisarusrattaat... Vauva takana, kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huldasharks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23948878]Kyllähän niillä aika haasteellista on mennä hirveässä sohjossa.[/QUOTE]

Meillä on nyt Emmaljungan scooterit, eikä nekään sohjossa suorastaan "lennä"... Nuo P&T:t näyttää vaan niin näppäriltä, kun ei vie mahdottomasti tilaa...

Meillä on nyt Emmaljungan scooterit, eikä nekään sohjossa suorastaan "lennä"... Nuo P&T:t näyttää vaan niin näppäriltä, kun ei vie mahdottomasti tilaa...

Ilman niitä mä en olisi millään pärjännyt. :) Onhan niissä omat vikansa ollut, mutta silti en niitä pois vaihtaisi. Mulla on vanhemmat vibet ja niissä on ollut tuon etupyörän kanssa ongelmia. Käsittääkseni nyt se vika on korjattu uusimpiin malleihin. Vibet on myös vähän isommat kuin sportit. Itse tilasin ulkomailta vauvalle sinne alas isomman kantokassin eli 70cm. Suomessa ne kantokassit on 60cm ja jäävät tosi nopeasti pieneksi. Ja taitaa sinne mennä jonkun muun merkkinen kantokassi myös. :)

[QUOTE="vieras";23948960]Ilman niitä mä en olisi millään pärjännyt. :) Onhan niissä omat vikansa ollut, mutta silti en niitä pois vaihtaisi. Mulla on vanhemmat vibet ja niissä on ollut tuon etupyörän kanssa ongelmia. Käsittääkseni nyt se vika on korjattu uusimpiin malleihin. Vibet on myös vähän isommat kuin sportit. Itse tilasin ulkomailta vauvalle sinne alas isomman kantokassin eli 70cm. Suomessa ne kantokassit on 60cm ja jäävät tosi nopeasti pieneksi. Ja taitaa sinne mennä jonkun muun merkkinen kantokassi myös. :)[/QUOTE]

Mä luin jostain, että ihan Emman pehmeä kassi mahtuis sinne. Sehän on suht tilava. Just taisin nähdä muuten kirppiksellä 10€ sellaisen Emman kantokassin.... Hmm...

[QUOTE="vieras";23948711]Jossain tutkimuksessa just oli, että ei saa laittaa pieniä lapsia väärinpäin[/QUOTE]

Just joo.. Se pieni vauva joka nukkuu, ei vaurioidu millään tavalla.

[QUOTE="vieras";23948878]Kyllähän niillä aika haasteellista on mennä hirveässä sohjossa.[/QUOTE]

No kyllä mä pääsin phillellä täällä eteenpäin. Etupyörä lukkoon, niin hyvin kulki.

[QUOTE="Sipra";23948992]No kyllä mä pääsin phillellä täällä eteenpäin. Etupyörä lukkoon, niin hyvin kulki.[/QUOTE]

Kyllä niillä eteenpäin pääsee, mutta ei se ihan helppoa ole. Tosin lunta oli ihan hirveästi ja lumiaurat heitti lumet jalkakäytäville. Eipä se meno näyttänyt sen helpommalta muillakaan vaunuilla.