mitä mieltä nimestä Karl Albert?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ruusunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";23963620]en ole ikinä kuullutkaan että kukaan sitä noin ääntäisi...[/QUOTE]

Olet ilmeisesti suomenruotsalainen? Suomenruotsi on hyvin erilaista kuin riikinruotsi.
 

Similar threads

J
Viestiä
0
Luettu
212
Aihe vapaa
Jossu Albertin äiti
J
A
Viestiä
22
Luettu
1K
Aihe vapaa
on enemmänkin
O

Yhteistyössä