H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä ohjelma?
Se, mitä te äidit niistä ohjelmista ajattelette ja ymmärrätte. Niin lapsi tuskin niitä ohjelmia ajattelee/ymmärtää samalla tavalla kuin te. Yli hysteerisiä niistä tulee vaan, siksi kun te näytätte siihen esimerkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliinan äiti;28287065:Hitsi!!! Kylläpä on osuva keskustelu!! Mitä tehdä kun tyttäreni pauliina laittelee bikinikuviaan sosiaaliseen mediaan. se ei kyllä ole mikään kaunis näky. sillä hän on transvestiitti! ja kaiken syy on katja-kai ja aimo-anna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pekan isä;28287105:voi miten kurjaa!! meidänkin Pekka tekee tuollaista jatkuvasti, vaikka hän onkin vasta 39-vuotias. on tämä maailma kurja paikka kun tuommoisia kuvia laitellaan internettiin.
jos olen rutkasti vanhempi kuin eräät tytöt koulussani ja haluaisin harrastaa heidän kanssaan aimo-annan ja katja-kain katselemista. mitä tehdä?
ps. mul on sikke ruma veli mitenpääsen siitä yli?
pps. oikeesti, miks oon ruma kaikissa nettikuvissani?
Olen sitä mieltä että sinun on vain pyydettävä heitä harrastamaan kanssanne tätä aimoa ja katjaa! tai toinen vaihtoehto on unohtaa heidät!!!
ps. veljesi on kuin ruumiinosasi etkä pääse hänestä koskaan eroon
pps. kannattaisiko harkita ammatti-/harrastelijakuvaajan ottamia kuvia esimerkiksi eräs jose on erittäin kiinnostunut kuvaamisesta, mutta laatua en taakaa!