Katja-Kai ja Aimo-Anna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olette äidit kuulkaas liian huolehtivaisia. ei lapset tajua mitään. se on sitä paitsi ihana ja hauska lastenohjelma! transut on nykypäivää. älkää olko mitään lessuleenoja ja kasvattako lapsianne noliksiksi ja suvaitsemattomiksi kakkapäiksi. suvaitsevaisuus on nykypäivää!!

sinullapa on viisas tytär! tajuaa tuommoisetkin. kun olin 40v lempiohjelmani oli katja-kai ja aimo-anna. nyt kuuden vuoden jälkeen 6v poikani nimi on kai, ja minä olen katja! hehheh!

miten loukkaava keskustelu! poikani on transvestiitti. mitä vikaa heissä on? antaa ihmisen olla mitä haluaa. oletteko vähän ahdasmielisiä? saa teidän lapset kuulkaa nenille jos ne on kasvatettu niin että kaikki erilainen on kielletty. vihaan ylihuolehtivia vanhempia! antakaa lasten elää!

Se, mitä te äidit niistä ohjelmista ajattelette ja ymmärrätte. Niin lapsi tuskin niitä ohjelmia ajattelee/ymmärtää samalla tavalla kuin te. Yli hysteerisiä niistä tulee vaan, siksi kun te näytätte siihen esimerkin.

Tyttäreni on jo 18-vuotias enkä ole vieläkään kertonut hänelle transsukupuolisista ihmisistä. Tuolla olohuoneessa hän parhaillaan sitä Katja-Kaita ja Aimo-Annaa katseleekin, mikä vika on tässä ohjelmassa? Oikeastaan en ole itsekkään täysin varma mitä transsukupuolinen ihminen tarkoittaa. Tiedättekö edes tekään? Historiassa kyllä sanotaan että heitä ei hyväksytty, joten ovat he kai joitakin demoneita tai saatananpalvojia. Aijon suojella tytärtäni viimeseen päivään saakka näiltä olennoilta!

Hitsi!!! Kylläpä on osuva keskustelu!! Mitä tehdä kun tyttäreni pauliina laittelee bikinikuviaan sosiaaliseen mediaan. se ei kyllä ole mikään kaunis näky. sillä hän on transvestiitti! ja kaiken syy on katja-kai ja aimo-anna :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pauliinan äiti;28287065:
Hitsi!!! Kylläpä on osuva keskustelu!! Mitä tehdä kun tyttäreni pauliina laittelee bikinikuviaan sosiaaliseen mediaan. se ei kyllä ole mikään kaunis näky. sillä hän on transvestiitti! ja kaiken syy on katja-kai ja aimo-anna :(

voi miten kurjaa!! meidänkin Pekka tekee tuollaista jatkuvasti, vaikka hän onkin vasta 39-vuotias. on tämä maailma kurja paikka kun tuommoisia kuvia laitellaan internettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pekan isä;28287105:
voi miten kurjaa!! meidänkin Pekka tekee tuollaista jatkuvasti, vaikka hän onkin vasta 39-vuotias. on tämä maailma kurja paikka kun tuommoisia kuvia laitellaan internettiin.

Siis, toi on niin totta! Oikeesti mun tytär hulluhiimurotta laittelee ittestään kans bikinikuvia, messengerissä!!! oon aivan epätoivon partaalla

jos olen rutkasti vanhempi kuin eräät tytöt koulussani ja haluaisin harrastaa heidän kanssaan aimo-annan ja katja-kain katselemista. mitä tehdä?

ps. mul on sikke ruma veli mitenpääsen siitä yli?
pps. oikeesti, miks oon ruma kaikissa nettikuvissani?

jos olen rutkasti vanhempi kuin eräät tytöt koulussani ja haluaisin harrastaa heidän kanssaan aimo-annan ja katja-kain katselemista. mitä tehdä?

ps. mul on sikke ruma veli mitenpääsen siitä yli?
pps. oikeesti, miks oon ruma kaikissa nettikuvissani?

Olen sitä mieltä että sinun on vain pyydettävä heitä harrastamaan kanssanne tätä aimoa ja katjaa! tai toinen vaihtoehto on unohtaa heidät!!!

ps. veljesi on kuin ruumiinosasi etkä pääse hänestä koskaan eroon
pps. kannattaisiko harkita ammatti-/harrastelijakuvaajan ottamia kuvia esimerkiksi eräs jose on erittäin kiinnostunut kuvaamisesta, mutta laatua en taakaa!

Olen sitä mieltä että sinun on vain pyydettävä heitä harrastamaan kanssanne tätä aimoa ja katjaa! tai toinen vaihtoehto on unohtaa heidät!!!

ps. veljesi on kuin ruumiinosasi etkä pääse hänestä koskaan eroon
pps. kannattaisiko harkita ammatti-/harrastelijakuvaajan ottamia kuvia esimerkiksi eräs jose on erittäin kiinnostunut kuvaamisesta, mutta laatua en taakaa!

hyvä idea!!! en aio unohtaa heitä.

ps. hitsi sillä hän on ihan järkyttävän ruma. oksennan sisäisesti aina kun nään hänet
pps. tarkoitatko.... jose koota? siinä vasta lapsellinen säälittävyys

mitä tehdä? olen rakastunut naispuoliseen ystävääni jonka nimi on j-e-m-h. hän onsamaalla riparilla kanssani! mitä tehdä???? onko oikea keino katsella hänen kanssaan katja-kaita ja aimista koska he ovat transuja ja mekin olemme!!!

Oikeesti oonko transu jos oon nainen ja tykkään pimpasta?? Ku en ihan tiiä mitä se tarkottaa. voiskohan joku selventää? Ikää mulla löytyy 25vuotta. P.S. Katja kai ja aimo anna on laatuviihdettä parhaimmillaan, se kiihottaa mua kun se on niin sukupuoli neutraali

Yhteistyössä