Harkitsisitko rintojen pienennysleikkausta, jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23978246:
kuppikoko ei olisi mikään ylisuuri, vaan n.75d-e, mutta tissit haittais urheilussa ja aiheuttaisi niska, hartia ja selkäkipuja?

Itse olen koossa 75f harrastanut maratoneja. Millaisessa urheilussa rinnat haittaavat, sillä hyvillä liiveillä toikaan koko ei tuottanut mulle ongelmaa? Runsas liikunta nimenomaanhan on pitänyt ainakin multa selkä-, hartia- ja niskavaivat poissa.

Nyt synnytysten jälkeen kokoni on 80I ja jos se ei pienene tohon vanhaan kokoon laihdutettuani painoni normaalipainon alarajoille, voisin harkita leikkausta, jos rinnoista alkaa tulla ongelmia.

Itse olen koossa 75f harrastanut maratoneja. Millaisessa urheilussa rinnat haittaavat, sillä hyvillä liiveillä toikaan koko ei tuottanut mulle ongelmaa? Runsas liikunta nimenomaanhan on pitänyt ainakin multa selkä-, hartia- ja niskavaivat poissa.

Nyt synnytysten jälkeen kokoni on 80I ja jos se ei pienene tohon vanhaan kokoon laihdutettuani painoni normaalipainon alarajoille, voisin harkita leikkausta, jos rinnoista alkaa tulla ongelmia.

Nyrkkeily ja punttis... kaikesta treenistä ja kunnon liiveistä huolimatta on karseet kivut :(

Menisin ehdottomasti, mut voi olla ettei noilla mitoilla pääse kunnalliselle. Mullekin sanottiin (leikkaus siis syyskuussa) että voi olla etteivät suostu leikkaamaan f:ää pienemmäksi :'(

Mulla on 75F ja olen miettinyt leikkausta. En vain ole vielä innostunut ankkuriarvista sekä mahdollisista tunnottomuuksista ja nännien mätänemisistä, mitä voi pahimmas tapauksessa tulla.

[QUOTE="vieras";23978353]Mulla on 75F ja olen miettinyt leikkausta. En vain ole vielä innostunut ankkuriarvista sekä mahdollisista tunnottomuuksista ja nännien mätänemisistä, mitä voi pahimmas tapauksessa tulla.[/QUOTE]
:O

Mä oon haaveillu pienennysleikkauksesta vaikka mun normaali koko on vain B-C-kuppia. Sais olla A-kuppi kun käy nyrkkeilemässä ja AA- olis ihanne, niin vois olla vaikka ilman liivejä muuten.

menisin leikkaukseenjos itselläni olisi f tai ehkä suurempi. "Normaalitilassa" rintani ovat 75C/70D, mutta raskaana ollessa nyt ovat 75E ja tämä kuppi alkaa tuntua uhkaavan pieneltä.. En pidä rinnoistani tällä hetkellä, pienempinä ovat nätin kiinteät. Nyt roikkuvat mukana kuin limput sekä ovat mielestäni aika luonnottoman näköiset kun olen pienikokoinen. Ennen raskautta miehenikin sanoi että ihan tarpeeks isot, n. kk sitte sanoi: "onpas pelottavan isot" :D Lohdutin että kai ne siitä vielä kasvaa, ikävä kyllä.. MUTTA onneksi kyllä kai sitten raskauden jälkeen vetäytyvät lähemmäs normaalimittoja :)

Hei!

Suoraan ei voi verrata, vaikka rintaliivien kuppikoko olisikin sama - jokaisen naisen rinnat on omanlaisensa.:)
(esim. raskaus&synnytys muokkaavat rintoja)

Itselläni kuppiko 100E ja rinnat eivät näytä hurjan suurilta, mutta ovat t o d e l l a raskaat.:|

Jos rinnat tuntuvat haittaavan koollaan jokapäiväistä eloa tai harrastusta ja varsnkin aiheuttavat kipua, on syytä harkita käyntiä alan tuntevalla lääkärillä.

Viimeksi muokattu:
Menisin ehdottomasti, mut voi olla ettei noilla mitoilla pääse kunnalliselle. Mullekin sanottiin (leikkaus siis syyskuussa) että voi olla etteivät suostu leikkaamaan f:ää pienemmäksi :'(

Miten sulle niin sanottiin? Kirurgian polilla?
Mulle sanottiin vaan että saan sit leikkaavan lääkärin kanssa suunnitella tarkemmin, tosin meillä on lapsiluku jo totaalisen täynnä niin ei tarvitse miettiä mitään imetysjuttuja, johtuiskohan siitä?

Ja ap:lle: Joo voisin harkita ja harkitsisinkin vakavasti, paljon kätevämmät ois sellaset pienet kompaktit tissit :D

Miten sulle niin sanottiin? Kirurgian polilla?
Mulle sanottiin vaan että saan sit leikkaavan lääkärin kanssa suunnitella tarkemmin, tosin meillä on lapsiluku jo totaalisen täynnä niin ei tarvitse miettiä mitään imetysjuttuja, johtuiskohan siitä?

Ja ap:lle: Joo voisin harkita ja harkitsisinkin vakavasti, paljon kätevämmät ois sellaset pienet kompaktit tissit :D

Kirurgin konsultaatiossa juu.
No mäki kyl sanoin ettei meille tule enempää lapsia mut ei paljoa vaikuttanu. Kun sen pienemmät ei kuulemma sopisi mun kropan muotoon :kieh: Eikä kuunnellut mua yhtään vaikka kuinka yritin selittää et se on yks se ja sama mitkä sopii mut jos musta olis kiinni niin leikattais AA-kuppiin. Et ei ilmeisesti heille merkkaa ollenkaan et potilas ei ole tyytyväinen. No totesi lopuksi et saat jutella sit vielä leikkaavan kirurgin kanssa.

Kirurgin konsultaatiossa juu.
No mäki kyl sanoin ettei meille tule enempää lapsia mut ei paljoa vaikuttanu. Kun sen pienemmät ei kuulemma sopisi mun kropan muotoon :kieh: Eikä kuunnellut mua yhtään vaikka kuinka yritin selittää et se on yks se ja sama mitkä sopii mut jos musta olis kiinni niin leikattais AA-kuppiin. Et ei ilmeisesti heille merkkaa ollenkaan et potilas ei ole tyytyväinen. No totesi lopuksi et saat jutella sit vielä leikkaavan kirurgin kanssa.

No toivottavasti osuu sit ymmärtäväisempi ja empaattisempi leikkaava lääkäri : /

No toivottavasti osuu sit ymmärtäväisempi ja empaattisempi leikkaava lääkäri : /

Jollei osu ni pidän kyl huolen et se lääkäri ei saa kuulla sit kunniansa. Luulis nyt et ne tajuais sen verran et jos mä haluan jonkun tietynkokoiset rinnat ni ne ******* leikata ne mulle. Mä kelpuutan maksimissan D-kupin, mut toiveissa olis se iso B-pieni C...
Koska mulla on ollut jo 14 vuotiaana kauheet selkäkivut (kuppikoko oli silloin just toi D) niin minkä takia mun pitäisi sit sen leikkauksenkin jälkeen vielä kärsiä samasta ongelmasta?

Yhteistyössä