Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23978246:kuppikoko ei olisi mikään ylisuuri, vaan n.75d-e, mutta tissit haittais urheilussa ja aiheuttaisi niska, hartia ja selkäkipuja?
Itse olen koossa 75f harrastanut maratoneja. Millaisessa urheilussa rinnat haittaavat, sillä hyvillä liiveillä toikaan koko ei tuottanut mulle ongelmaa? Runsas liikunta nimenomaanhan on pitänyt ainakin multa selkä-, hartia- ja niskavaivat poissa.
Nyt synnytysten jälkeen kokoni on 80I ja jos se ei pienene tohon vanhaan kokoon laihdutettuani painoni normaalipainon alarajoille, voisin harkita leikkausta, jos rinnoista alkaa tulla ongelmia.
Menisin ehdottomasti, mut voi olla ettei noilla mitoilla pääse kunnalliselle. Mullekin sanottiin (leikkaus siis syyskuussa) että voi olla etteivät suostu leikkaamaan f:ää pienemmäksi :'(
Miten sulle niin sanottiin? Kirurgian polilla?
Mulle sanottiin vaan että saan sit leikkaavan lääkärin kanssa suunnitella tarkemmin, tosin meillä on lapsiluku jo totaalisen täynnä niin ei tarvitse miettiä mitään imetysjuttuja, johtuiskohan siitä?
Ja ap:lle: Joo voisin harkita ja harkitsisinkin vakavasti, paljon kätevämmät ois sellaset pienet kompaktit tissit![]()
Kirurgin konsultaatiossa juu.
No mäki kyl sanoin ettei meille tule enempää lapsia mut ei paljoa vaikuttanu. Kun sen pienemmät ei kuulemma sopisi mun kropan muotoon :kieh: Eikä kuunnellut mua yhtään vaikka kuinka yritin selittää et se on yks se ja sama mitkä sopii mut jos musta olis kiinni niin leikattais AA-kuppiin. Et ei ilmeisesti heille merkkaa ollenkaan et potilas ei ole tyytyväinen. No totesi lopuksi et saat jutella sit vielä leikkaavan kirurgin kanssa.
No toivottavasti osuu sit ymmärtäväisempi ja empaattisempi leikkaava lääkäri : /