onko muitten miehet tällaisia, kun nukuttavat lapsia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä 2 lasta, joita ei ole ikinä nukutettu. Illalla syömisten ja pesujen jälkeen sänkyyn, hyvää yötä ja se on ollut siinä. Ei mun hermo olisi kestänyt mitään nukutusrumbaa vielä päivän päätteeksi.

[QUOTE="vieras";23990126]Meillä 2 lasta, joita ei ole ikinä nukutettu. Illalla syömisten ja pesujen jälkeen sänkyyn, hyvää yötä ja se on ollut siinä. Ei mun hermo olisi kestänyt mitään nukutusrumbaa vielä päivän päätteeksi.[/QUOTE]

Ja miten siinä kukaan malttaa käydä nukkumaan jos joku tissuttelee, tassuttelee ja ilveilee sängyn vierellä?

kaikilla palaa joskus hermot :hug:

sitä en tajua miksi näissä ketjuissa tullaan ilkkumaan aina siitä, jos jossakussa perheessä nukutetaankin niitä lapsia. sylki lentäen selitetään, että "oma mokasi,hah hah,minunpa lapset osaa itte". :confused:

Minun mies on ihan just tommonen, ikää myös se 40. Toisaalta ymmärrän sen hermostumisen, jos siinä nukuttamisessa menee pitkään. Toisaalta taas ärsyttää se että sitten tullaan lapsen kanssa pois ja mies alkaa vaan tekemään jotain muuta. Eli sen sijaan että vielä yrittäisi nukuttaa lapsen niin tavallaan antaa vaan asian olla ja lopulta minulla menee hermo ja minä vien lapsen nukkumaan. Itsekin joudun joskus tekemään niin että palataan vielä makkarista kun olen todennut että lapsi onkin ihan liian virkeä nukkumiseen joten ihan turhaan tuhlataan aikaa siihen että yritän nukuttaa häntä.. Mutta aina siinä tilanteessa totean asian miehelle ja kerron että kokeillaan kohta uudestaan kunhan vähän väsähtää ensin. Ei siis niinkuin mies joka tulee ovet paukkuen ja täysin vittuuntuneena eikä puhu yhtään mitään.

Meilläkin oli alussa niin että lapsi nukahti omaan sänkyynsä sen kuin kävi laittamassa sen sinne. Sitten jossain vaiheessa se vain muuttui niin että alkoi hirveä itku kun lähdettiin pois eli vähän pakko on jäädä sinne nukuttelemaan.

Minusta miehesi on väsynyt, masentunut tai burnoutissa tai jotain vastaavaa.
Kannattaa keskustella miehen kans ilman syytöksiä, että mikä siellä taustalla mättää. Kun tuo käyttäytyminen on vaan, oire eikä todellinen syy. Jokainen vanhempi rakastaa lastaan se on ihan varma juttu. Mutta jos oma jaksaminen on kortilla, niin se purkautuu sitten niihin lähimpiin ihmisiin...

No ei tod käyttäytyny koskaan tolleen.

Meillä mies nukuttaa toisen, minä toisen. Vieressä ollaan, kunnes lapset nukahtaneet, koskaan ei ole menny hermoja kellään eikä lapset huuda.

Yhteistyössä