Mummeliisa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä teenkin manoffeeta täksi juhannukseksi. Oli jo tänään kondensoitu maito kiehumassa toffeeksi ja huomenna teen loppuun. Kotimaiset (mansikoita maksaneet) mansikat pääosassa. :p

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24048550]oisin kyselly vaan minkälainen pohja siihen kannattaa tehdä.
Ei tuu omaan käyttöön vaan muksuille ajattelin tehdä juhannuksen kunniaksi.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Kuulostaa kyllä hyvälle.
Kerrohan sitten, miten onnistui.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24048550]oisin kyselly vaan minkälainen pohja siihen kannattaa tehdä.
Ei tuu omaan käyttöön vaan muksuille ajattelin tehdä juhannuksen kunniaksi.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Jos mä saan vastata niin mä teen suklaapisarakekseistä, mutta suklaakaurakeksit on vissiin niitä suosituimpia.

mitä tämä manoffee tai banoffee o ? :ashamed: *ei, en jaksa etsiä googlestä*

Keksi-voipohja, banoffeeseen banaania, manoffeeseeen mansikoita, kondensoitu maito keitetään n 3h toffeeksi ja sit se toffee levitetään banaanin/mansikoiden päälle, toffeen päälle kermavaahtoa (mä tosin laitan kermavaahdon sekaan sitä vaniljarahkaa, ei oo niin tunkkaista) ja kermavaahdon päälle taas joko banaania tai mansikkaa.

Sairaan makea mutta tautisen hyvä kokonaisuus!!!

Mä teen jussiksi ihanaa uutta reseptiä, johon tulee kostutettu torttupohja, sen päälle smetanaa johon sulatettu valkosuklaata ja sitten vielä aimo kasa pilkottuja mansikoita. Nam!

Mä teen jussiksi ihanaa uutta reseptiä, johon tulee kostutettu torttupohja, sen päälle smetanaa johon sulatettu valkosuklaata ja sitten vielä aimo kasa pilkottuja mansikoita. Nam!

Tulee mieleen vähän mun juhannustorttu.. :) Kostutetun torttupohjan päälle tulee kermavaahtoa ja vaahdotettua ranskankermaa, jotka makeutetaan fariinisokerilla, päälle vadelmia tai mustikoita. Nam :p

Olen tatuoimaton akka!