Saako lastenhoitaja mielestänne syödä "työpaikalla"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitajax1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olisin saanut syödä lasten kanssa, mutta toin omat eväät koska mulla on keliakia. Söin sillon ku lapset nukku. Ja oisin saanut keittää kahvia mutta en juonut sillon enkä kyllä vielä nykyäänkään tykkää kahvista. teetä keittelin sillon tällön...

jos kerran lapsille pitää ruokaa anta nii oletan että hän syö samaan aikaan; se on osa sitä kasvatusta. toki hän kahvit saa juoda myös, tietenkinkohtuus siinäkin.

osa mitä kasvatusta?jos mul ois varaa ja tarve palkata lastenhoitaja kotiin,niin kyllä sais syödä lasten kans samaan aikaan ja kahviakin sais juoda..

kyllähän se on lapsile tärkeää että KAIKKI , oli sit hoita tai vanhempi syö samaan aikaan. Minusta olis aika julma lapsiakin kohtaan että hoitaja syö esim herkkuleipiä lasten nähden , kun lapset syö esim lihapulla-annosta. Jos hoitajalla on ruoka-aineallergia hän voi ottaa omat eväät mukaan, mutta silloinkin ehtona olis etä söisi SAMAAN aikaan lasten kanssa. kahvia saa juoda muloinkin, mutta olettaisina hänen tuovan omat pullat/ keksit mukana

No tottakai saa. Onpa kummallinen kysymys. Usein oon ostanut lastenhoitajalle jotain pientä kivaa kaappeihin, esim. keksejä, sipsejä, mistä nyt tykkääkin :) Ruoan ja kahvin saa tietysti syödä ja juoda, onhan tuo kotoa opetettu, että ihmisiä ei pidetä nälässä.. :D