J
Junalle
Vieras
Siinähän se kysymys tulikin
Tuplien kanssa lähdössä junalla, mietin saisiko matkarattaat mahtumaan perhehyttiin, voisi olla helpompi heidät nukuttaa päikkäreille rattaisiin.
Kiitos
Kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä on kolme paikkaa, eli yksi "jää yli", siihen tuskin kukaan tulee istumaan? Tai mistä noista ihmisistä tietää, jospa joku tahtoo päästä lasten kanssa viettämään viisi tuntia
Eli periaatteessa ne sinne mahtuu jos taitettuina otan ne sisälle.
Kiitos,
Ap
Niin jos siihen jää yksi paikka ainoastaan tyhjäksi. Eiköhän perhehyteissä matkusta periaatteessa perheelliset, jolloin he matkustavat perhelipulla. Perhelippuhan on aina 1+1 paikkaa, eli tuohonhan ei "mahdu" kuin yksi aikuinen. Meitä on muutenkin yhteensä viisi henkeä, (1+4) eli tuplille ei ole ostettuja paikkoja. En tietenkään rattaita sinne änkeä jos sinne jollain on ostettu paikkalippu![]()
Onko sulla ap vauvat siellä mukana vai minkäikäisiä lapsia sulla on? Itse olen yhden kerran mennyt perhehytissä ja toista kertaa en mene, ei lapset viihdy siellä yhtään. Intercityn leikkivaunu onkin ollut meille sen jälkeen ja siellä lapset viihtyy todella hyvin![]()
Juups eli meitä on minun lisäkseni 2x1v5kk, 6v ja 7v. Paikat on leikkivaunun alapuolella, eli nuo isommat voivat mennä sinne keskenäänkin. Toki siellä käydään pientenkin kanssa, mutta jotenkin ajatus että siellä istuttaisi koko viisi tuntia, ei nappaa. Siksi perhehyttiin, saa ainakin oven perästä kiinni ja tuplataaperot pysymään suht aisoissa, sekä toivottavasti päikkäreille rauhoitettua paremmin kuin leikkivaunussa![]()
Matkustaa, jos kaikki paikat on ostettu, muutenhan siihen tottakai tulee joku jos vielä on täyttäki. Meillä on aina tullut, ei välttämättä kokomatkaksi, mutta osaksi ainakin. Jos ostan 3:lle lipun, miksi saisin 4 paikkaa?
Entä jos sinne hyttiin tuleekin joku? Sun kaksosilla ei ole paikkaa. Pidätkö niitä molempia sitten sylissäs?
Mä olen ollut 4-vuotiaani kanssa perhehytissä niin, että olen ostanut lipun vaan itselleni. 4v kun matkustaa ilmaiseksi muutenkin.
no voihan sinne tulla joku jolla ei ole ostettuna lapselle lippua. esim jos itse on opiskelijalipulla niin siihen ei saa lapselle paikkalippua, silloin alle kuusvuotias matkustaaa ilman paikkaa. eli sittenhän siellä hytissä olis jo 7 henkeä.. mut kyllähän ne myy ne paikat vaikka yksinäisille matkustajile jos juna on täynnä