Minulla on Hilivinksis kestovaippoja 20kpl,mitä niistä voi pyytää(uusia)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Hilivinksis AIO on 5kpl M (8-15 kg) ja S (4-8 kg) on 5kpl
Hilivinksis AIO Plus 5kpl M (8-15 kg) ja S (4-8 kg) 5kpl muovinepeillä kaikki.
Meinasin laittaa pois kun koskaan en noita tarvinutkaan.
Mitä tuollaisista voi pyytää?
Vanhenpani ne osti eivätkä muistaneet enää hintoja,sanoi että pistä pois miten tahdot.

Voitteko auttaa mikä järkevä hinta että saan ne jossain menemään?
minä kun en kestoilusta innostunutkaan eikä tullut koskaan kokeiltua.

kannattaa pistää huuto.net:iin, siellä on ihan oma osastonsakin kestovaipoille (löytyy lastentarvike-osaston kautta). melko hyvissä hinnoissa noi käytetytkin kulkee, joten lyöt ihan rahoiksi noin isolla määrällä uusia :D kannattaa katella siellä missä hinnoissa kulkee ja miettiä sitten myytkö noi kaikki erikseen vai yhtenä isona pakettina vai parina eri pakettina esim. koon mukaan.

Eikö kukaan kestoile joka voisi auttaa?
ja vielä se että onko nuo ihan noin valmiita käyttöön?
juu olen tyhmä en tajua noista yhtään mitään,niitä linkkejä mitä olen lukenut lukee kummallisia lisätäytteitä ja mietin tarviiko nuo sellaisia kanssa "nolo"

hmm..mikset kokeilis itsekkin osittais kestoilua? jos esim kerran päivässä käyttääkin kestovaippaa niin sehän tekee jo 30 kertistä vähemmän kuukaudessa... Mulla on vaan kaksi kestovaippaa (hyvää all in onea) ja käytän niitä kertakäyttöjen ohessa kun eivät ole pesussa.

hmm..mikset kokeilis itsekkin osittais kestoilua? jos esim kerran päivässä käyttääkin kestovaippaa niin sehän tekee jo 30 kertistä vähemmän kuukaudessa... Mulla on vaan kaksi kestovaippaa (hyvää all in onea) ja käytän niitä kertakäyttöjen ohessa kun eivät ole pesussa.

Mun vauva on jo sen verta iso että tykkään käyttää housuvaippoja (kaupan)
Sain miehen hädin tuskin vaihtamaan kertakäyttö vaipan niin miten se saisi slaagin joutua pesemään kakkaa vaipasta yms :D
Ehkä olisin alkanut kestoilemaan jos olisi oma pyykinpesukone mutta on tuo tuvan yleinen ja muutenkin ovat tarkkoja mummot sen käytöstä niin uskaltanut heitä ärsytellä=)

Kaikki on valmiita käytettäväksi AIO=all in one :)
Huutonetissä saat parhaan hinnan niistä, mutta jos haluat muuten myydä, niin 10-15e/kpl menee varmasti kaupaksi. Vaikka uusia ovatkin, niin ei kukaan varmaankaan uuden hintaa niistä maksa. Uusi tuon merkkinen vaippa maksaa n. 25e, jossakin taisi olla tarjouksessa 20e/kpl.

[QUOTE="mä";24168902]Kaikki on valmiita käytettäväksi AIO=all in one :)
Huutonetissä saat parhaan hinnan niistä, mutta jos haluat muuten myydä, niin 10-15e/kpl menee varmasti kaupaksi. Vaikka uusia ovatkin, niin ei kukaan varmaankaan uuden hintaa niistä maksa. Uusi tuon merkkinen vaippa maksaa n. 25e, jossakin taisi olla tarjouksessa 20e/kpl.[/QUOTE]

Haha voi kessus! kiitos siis tuosta aio suomentamisesta!
Ihmettelinkin mitä se tarkoittaa xD
ja tuo hinta :O
ajattelin jotain 5€ kappaleelta ja mietin onko se järkyttävän paljon ettei kukaan maksa :O

Mutta kiitos vastauksesta aukaisi minulle todella paljon!