Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni ihan relevantti kysymys. Hyvinkin tiukkaankin emättimeen voi mennä vettä esim. uidessa, joten miksi ei jossain linnanmäen härpäkkeessä kuohuessa. Uskoakseni on ihan mahdollista periaatteessa jonkin pöpön näin levitäkin, mutta ehkä joku terveysalan ammattilainen osaisi vastata luotettavammin kuin chättihörhöt jotka pyrkivät vain nostattamaan omaa egoaan.

Hävetkää kun ette osaa asiallisesti käyttäytyä. Ei ihme että nykyään näkee niin paljon niin huonotapaisia lapsia ja teinejä kun aikuisilla (?) ei ole käytöstavat hallussa. Ja mitä se paljon puhuttu kiusaaminen on...? Just tätä mitä täällä näkee. Olette todella typeriä, toisten kustannuksella määkijät.
 
Vonkaputoukseen pitäisi laittaa tiedote "Synnyttäneet äidit laitteeseen omalla vastuulla! Linnanmäki ei vastaa Vonkaputouksen käyttäjien ruumiinonteloihin kulkeutuvasta vedestä".
 
minä sain sieltä kerran hiivasienen. itse elän selibaatissa ja lapsia ei ole, eli sieltä se tuli.. kyllä muutkin emättimet imaisee kuin vain synnyttäneet. Vierailija, kannattaisiko sinun ottaa yhteyttä asian tiimoilta Linnanmäkee ja sen toimitusjohtajaan tai johonki ylempään tasoon? He voisivat selvittää asian :-)

Mukavaa kesän jatkoa Sinulle!!!!
 
Mielestäni ihan relevantti kysymys. Hyvinkin tiukkaankin emättimeen voi mennä vettä esim. uidessa, joten miksi ei jossain linnanmäen härpäkkeessä kuohuessa. Uskoakseni on ihan mahdollista periaatteessa jonkin pöpön näin levitäkin, mutta ehkä joku terveysalan ammattilainen osaisi vastata luotettavammin kuin chättihörhöt jotka pyrkivät vain nostattamaan omaa egoaan.

Hävetkää kun ette osaa asiallisesti käyttäytyä. Ei ihme että nykyään näkee niin paljon niin huonotapaisia lapsia ja teinejä kun aikuisilla (?) ei ole käytöstavat hallussa. Ja mitä se paljon puhuttu kiusaaminen on...? Just tätä mitä täällä näkee. Olette todella typeriä, toisten kustannuksella määkijät.

Eiköhän tää ole ennemminkin sellainen hyväntahtoinen hupiketju, tai ainakin sellaiseksi rönsyillyt. =)
 
Linnanmäen vanhaa vuoristorataa voitaisiin kehittää 4+ lasta synnyttäneellä naisella.
Otetaan tämä nykyinen tunneli lopusta pois, ja laitetaan nainen istumaan haarat leväällä tilalle.
Olisi hienoa kun vaunu läpäisisi römpsän ja tulisi pienen kiepin jälkeen takaisin.

Nohh.. Järki käteen, penkillä olevasta vedestä tuskin tulee saamaan kuppaa ja kuuta muuta..
Vaikka se römpsä imisi mitä tahana D:DDD:D.
 
Jumalauta voiko pillun saaminen enää helpommaksi tulla meisseli pystyssä vaan vonkaputouksen loppuun odottamaan että jonkun römpsä imasee siitä suoraan sisään HOLE IN ONE ja pillukin on jo valmiiksi märkä vittu taidan perua kaikki muut menot tältä päivältä ja jättää housut kotia
 
Mielestäni ihan relevantti kysymys. Hyvinkin tiukkaankin emättimeen voi mennä vettä esim. uidessa, joten miksi ei jossain linnanmäen härpäkkeessä kuohuessa. Uskoakseni on ihan mahdollista periaatteessa jonkin pöpön näin levitäkin, mutta ehkä joku terveysalan ammattilainen osaisi vastata luotettavammin kuin chättihörhöt jotka pyrkivät vain nostattamaan omaa egoaan.

Hävetkää kun ette osaa asiallisesti käyttäytyä. Ei ihme että nykyään näkee niin paljon niin huonotapaisia lapsia ja teinejä kun aikuisilla (?) ei ole käytöstavat hallussa. Ja mitä se paljon puhuttu kiusaaminen on...? Just tätä mitä täällä näkee. Olette todella typeriä, toisten kustannuksella määkijät.

Juu tällaista menoa ja meininkin osaisi odottaa Suomi24 palstalla, mutta että tuollaista vinoilua ja haukkumista täällä, arvostetun perhelehden keskustelupalstalla.
Ei ihme, ettei ihmiset uskalla hakea enää itselleen apua mistään, kun tällaisessa paikassakin saadaan monen sivun mittaiset pilkkanaurut niskaan, ihan aiheellisesta kysymyksestä.
 
Olemme jo vuosien ajan tutkineet ongelmaa ja juuri tuo Linnanmäen laite on kohonnut ongelmalistan kärkeen. Haluaisin vielä tarkentaa, että onko mainitsemastasi reiästä tullut koskaan muikkuja, särkiä tai siikoja? Teemme yhteistyötä valtion kalatalouden tutkimuslaitoksen kanssa ja tämä saattaisi kiinnostaa heitä tutkimuksellisessa mielessä...
 
Johan on jättiläisiä synnytelty jos värkki noin lörpsää..itse jo 5 lapsen maailmaan pukeltanut ja kyllä se ihan tavaran sisällään pitää xD ettet olisi harrastellut jotai isompaa tavaran piilotusta... Tai sitten tosissaan kannattaa käydä lekurissa kyselee värkin kiristystä.
 
Itselläni neljä lasta, kaikki synnyttänyt normaalisti, enkä oo kyllä huomannu toosani imasevan mitään mistään. En Linnanmäellä tai muuallakaan. Mulla on sulle kaks sanaa: lantionpohjalihakset treeniin..... :D En voi lopettaa nauramista.
 
Älä välitä noista irvailijoista. Toisten kustannuksella on hauskaa pitää hauskaa...mutta muista se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Uskoisin, että on todella pieni mahdollisuus saada tartuntoja tuolta mutta kaikkihan on mahdollista... paitsi ei tietenkään se raskaus. Jos olisikin niin siinähän olisi hyvä apu lapsettomille......Mielestäni kysymyksesi on ihan asiallinen. Saamasi palaute oli vain sieltä ja syvältä.
 
Aloin miettiä kun kävin vonkaputoksessa ja penkki oli valmiiksi märkä jo siihen istahtaessa. Itse kun olin nousemassa pois vaunusta, tunsin miten alapäästä purskahti vettä penkille(4 lasta synnyttänyt joten alapäähän valitettavasti menee vettä tuollaisissa). Aloin vaan miettiä että onko mahdollista että jokin tauti tai hiiva voisi siirtyä seuraavalle istujalle kun ei siinä nyt kovin montaa sekuntia ehdi vaunu seistä kun seuraava istuu siihen penkille, johon edellisen alapäästä purskuneet vedet on jääneet.. Ihan vaan pohdintaa siis..

Mitä tulet tälläsiin paikkoihin keskustelemaan asioista, jotka kuulostaa siltä, että oot liian pelokas bakteereille.. Ehkä ois kannattanu olla suoraan Linnanmäelle tai lääkäriin yhteydessä tälläsissä asioissa?! Ja omalla vastuullahan sinne mennään märille penkeille istumaan.. Jossei 2€ oo varaa laittaa kertakäyttöiseen sadeviittaan. Otappa yhteyttä lääkäriin niin varmistut siit et oot puhdas
 
Eli asia on niin, että monta synnyttäneet saastuttaa sen veden, kun kierrättävät sitä römpsässään? Äideiltä siis pääsy kielletty vonkausputoukseen! Vongatkoon miehiltään jatkossa ja muut me saadaan nautiskella laitteista rauhassa :DD
 
Luin kyllä aika huvittuneena tätä keskustelua ja tosin ongelma on ihan olemassa oleva,mutta ihmettelen (äitinä) sitä että miten taudit tarttuu vaatteiden läpi tai että se vesi menee vaatteiden läpi "sinne"? Ei kai siellä vonkaputouksessa nykyään ilman vaatetusta olla ;) Virtsiitin kylmässä vedessä istumisesta voi mielestäni todella saada. Ja toiseksi, onhan siellä Lintsillä muitakin laitteita...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen lapsen äiti/LH;24187535:
Juu tällaista menoa ja meininkin osaisi odottaa Suomi24 palstalla, mutta että tuollaista vinoilua ja haukkumista täällä, arvostetun perhelehden keskustelupalstalla.
Ei ihme, ettei ihmiset uskalla hakea enää itselleen apua mistään, kun tällaisessa paikassakin saadaan monen sivun mittaiset pilkkanaurut niskaan, ihan aiheellisesta kysymyksestä.

Samaa mieltä.
Vaikka kysymys olikin ehkä vähän erikoinen, vastaukset ja reaktiot siihen ovat harvinaisen typeriä, lapsellisia ja paljastavat lähinnä vastaajien henkisen kehitystason. Mutta täähän se on meininki sivistymättömillä ihmisillä yleensä. :)
Ihmettelen, ettei kaksplus oo mitenkään puuttunu tähän, osa vastauksista menee melkolailla alta riman.

Toivottavasti hyvä kysyjä et tästä lannistunut. Jos asia huolestuttaa, kannattaa ehkä laittaa tarpeeksi paksut housut (vaikka farkut) ja vaikka terveysside, niin vettä ei ehkä pääse niin helposti joka paikkaan. Ja täytyy sanoa, että ei siinä uimahallin vedessäkään tosiaan turhaan ole sitä klooria pöpöjä tappamassa. Vaikka en ole tällaisesta ongelmasta ennen kuullut, niin eipä se tarkoita, etteikö sitä voisi olla olemassa!
 

Yhteistyössä