F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielestäni ihan relevantti kysymys. Hyvinkin tiukkaankin emättimeen voi mennä vettä esim. uidessa, joten miksi ei jossain linnanmäen härpäkkeessä kuohuessa. Uskoakseni on ihan mahdollista periaatteessa jonkin pöpön näin levitäkin, mutta ehkä joku terveysalan ammattilainen osaisi vastata luotettavammin kuin chättihörhöt jotka pyrkivät vain nostattamaan omaa egoaan.
Hävetkää kun ette osaa asiallisesti käyttäytyä. Ei ihme että nykyään näkee niin paljon niin huonotapaisia lapsia ja teinejä kun aikuisilla (?) ei ole käytöstavat hallussa. Ja mitä se paljon puhuttu kiusaaminen on...? Just tätä mitä täällä näkee. Olette todella typeriä, toisten kustannuksella määkijät.
Mielestäni ihan relevantti kysymys. Hyvinkin tiukkaankin emättimeen voi mennä vettä esim. uidessa, joten miksi ei jossain linnanmäen härpäkkeessä kuohuessa. Uskoakseni on ihan mahdollista periaatteessa jonkin pöpön näin levitäkin, mutta ehkä joku terveysalan ammattilainen osaisi vastata luotettavammin kuin chättihörhöt jotka pyrkivät vain nostattamaan omaa egoaan.
Hävetkää kun ette osaa asiallisesti käyttäytyä. Ei ihme että nykyään näkee niin paljon niin huonotapaisia lapsia ja teinejä kun aikuisilla (?) ei ole käytöstavat hallussa. Ja mitä se paljon puhuttu kiusaaminen on...? Just tätä mitä täällä näkee. Olette todella typeriä, toisten kustannuksella määkijät.
Aloin miettiä kun kävin vonkaputoksessa ja penkki oli valmiiksi märkä jo siihen istahtaessa. Itse kun olin nousemassa pois vaunusta, tunsin miten alapäästä purskahti vettä penkille(4 lasta synnyttänyt joten alapäähän valitettavasti menee vettä tuollaisissa). Aloin vaan miettiä että onko mahdollista että jokin tauti tai hiiva voisi siirtyä seuraavalle istujalle kun ei siinä nyt kovin montaa sekuntia ehdi vaunu seistä kun seuraava istuu siihen penkille, johon edellisen alapäästä purskuneet vedet on jääneet.. Ihan vaan pohdintaa siis..
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen lapsen äiti/LH;24187535:Juu tällaista menoa ja meininkin osaisi odottaa Suomi24 palstalla, mutta että tuollaista vinoilua ja haukkumista täällä, arvostetun perhelehden keskustelupalstalla.
Ei ihme, ettei ihmiset uskalla hakea enää itselleen apua mistään, kun tällaisessa paikassakin saadaan monen sivun mittaiset pilkkanaurut niskaan, ihan aiheellisesta kysymyksestä.