Vesi EI johda sahkoa!
Ala nyt kuitenkaan mene kokeilemaan ,jos olet oikeassa vai et!!
Daa? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vesi EI johda sahkoa!
Puhdas vesi (ts. tislattu vesi) ei johda sähköä, mutta siihen liuenneet epäpuhtaudet saavat veden johtamaan sähköä.Vesi EI johda sahkoa!
mulla oli keran asunto missä oli pieni kylppäri. itse kone oli eteisessä, oli samalla laskutasona ja johdot ja letut meni sit sinne vessaan, eikä kukaan ihmetellyt
Mites jos olisi sattunut vesivahinko? Vakuutushan ei korvaa, jos sulla on pyykkikone huoneessa jossa ei ole viemäriä....
Mites jos olisi sattunut vesivahinko? Vakuutushan ei korvaa, jos sulla on pyykkikone huoneessa jossa ei ole viemäriä....
ei mulla silloin ollut kotivakuutustakaan. ja mihin sen olis voinut laittaa? kun vessa oli niin pieni ettei normalikokoinen kone mahtunut sinne eikä talossa ollut pyykkitupaa missä olis voinut vatteet pestä?
Vesi EI johda sahkoa!
Kyllä kotivakuutuksen saa vaikka olis mh- merkintä. Oon isäni asioita paljon hoitanut ja hällä tiedot aivan kuralla kun yritys on mennyt konkkaan. Otin IFiltä hälle kotivakuutuksen, maksoin vuodenski heti verkossa ja sai sen. Ihan siis omilla tiedoillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24240632:minnekkös vesi valuu keittiön tiskialtaista jos ei viemäriin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24240632:minnekkös vesi valuu keittiön tiskialtaista jos ei viemäriin.![]()
oikestti pesukoneen ei trvitse ola kylppärilssä lainkaan. säilyy muutne kauemmin hyvänä kun on esim keittiössä tai vaan tilassa missä ei ole kosteuttaa, kuten kodinhoitohuone