No mitäs mieltä meidän hääkutsun tekstistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";24252832]En kyllä usko että sukulaiset ja tuttavamme olisivat niin uunoja että takertuvaisivat samalla tavalla tuohon lapsista kaunein kohtaan, mutta ehkä muutankin sen ja laitan että lapsista rakkain on vielä syntymättä. Toki joku nyt närkästyy että eikö se toinen lapsi sitten ole yhtä rakas!!!1??+ :D[/QUOTE]

Tää kuulostaa hyvältä!

[QUOTE="mielipide";24252834]On varmasti kaunein...mutta ei sellainen asia varmasti ihan olankohautuksella mene kuitenkaan ja sitten hymy pyllyssä sekunnin päästä... vai mitä mieltä itse olet? Osaatko olla häissä sitten sinut sen asian kanssa.. .tai sen keskenmenon? Eläkä nyt ota tätä sillä, että "miksi pitää tuollaisia ajatella ja olla negatiivinen"... se on vaan elämää ja näitä tapahtuu... siksi kysyn...[/QUOTE]

Kyllä minä vaan otan, koska laittaisimme tuon runon vaikka en olisi raskaana. Ja mun sukulaiset tuskin tulee tuollaisia kyselemään vuoden päästä ja toteamaan että aikas ruman lapsen lykkäsit kyllä vaikka runossa lupailitte muuta :D

[QUOTE="aloittaja";24252858]Kyllä minä vaan otan, koska laittaisimme tuon runon vaikka en olisi raskaana. Ja mun sukulaiset tuskin tulee tuollaisia kyselemään vuoden päästä ja toteamaan että aikas ruman lapsen lykkäsit kyllä vaikka runossa lupailitte muuta :D[/QUOTE]

Oletpa aika kylmähermonen, täytyy sanoo. Kyllä jos tuollaisen asian laittaisin kutsuun ja sitten ne vieraat multa kyselis, että millonkas se lapsi nyt sitten syntyy ja olisin vasta saanut keskenmenon niin minä en kyllä sitä ihan rennosti osais ottaa... Melkonen mimmi olet kyllä!

Kyllä mulle tulee mieleen nyt tästä että "mies pani mut paksuksi, siksi pitää mennä naimisiin" :D :D :D Ja näppäränä laitetaan se vielä tuohon kutsuunkin... GO FOR IT!

[QUOTE="mielipide";24252877]Oletpa aika kylmähermonen, täytyy sanoo. Kyllä jos tuollaisen asian laittaisin kutsuun ja sitten ne vieraat multa kyselis, että millonkas se lapsi nyt sitten syntyy ja olisin vasta saanut keskenmenon niin minä en kyllä sitä ihan rennosti osais ottaa... Melkonen mimmi olet kyllä![/QUOTE]

Runo oli siis katsottu jo ennen kuin tulin raskaaksi. Runohan kertoo vain että lapsi on syntymättä ja siitä haaveillaan, ei se suoranaisesti kerro raskaudesta, jokainen voi toki spekuloida. Emme aio kenellekkään kertoa raskaudesta, vasta sitten saavat tietää kun itse sen huomaavat :)

[QUOTE="aloittaja";24252893]Runo oli siis katsottu jo ennen kuin tulin raskaaksi. Runohan kertoo vain että lapsi on syntymättä ja siitä haaveillaan, ei se suoranaisesti kerro raskaudesta, jokainen voi toki spekuloida. Emme aio kenellekkään kertoa raskaudesta, vasta sitten saavat tietää kun itse sen huomaavat :)[/QUOTE]

Niin...siis sä missasit nyt sen mun pointin koko asiaan...

[QUOTE="aloittaja";24252931]Niin kai sitten.[/QUOTE]

Sitä sulta vissiin haluttiin kysyä, että kun laitat kutsuun noin selvän vihjeen vauvasta tai halusta saada vauva... niin kestätkö sitten ne monet kysymykset siitä vauvasta JOS sattuu niin ikävästi käymään, että saatkin keskenmenon ennen häitä?

Alkuperäinen kirjoittaja vissiin sitä;24252938:
Sitä sulta vissiin haluttiin kysyä, että kun laitat kutsuun noin selvän vihjeen vauvasta tai halusta saada vauva... niin kestätkö sitten ne monet kysymykset siitä vauvasta JOS sattuu niin ikävästi käymään, että saatkin keskenmenon ennen häitä?

Eiköhän se ole ihan yhtä tuskaista menettää lapsi, runolla tai ilman. Jos saisin keskenmenon niin tod.näk. kertoisin itse monille tutuille, se olisi melko raskas asia salattavaksi ja yksin kannettavaksi. Vaikka raskaudesta ei aiotakkaan kertoa vaan katsotaan kuka huomaa ekana :)

Yhteistyössä