Kuinka paljon maahanmuuttajat maksavat Ruotsin veronmaksajille? Tässä vähän osviittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Näin luet taulukkoa: Vaaleanvihreä indikoi muualla syntyneitä ja tummempi vihreä Ruotsissa syntyneitä. Näin ollen näemme taulukosta, että esimerkiksi Växjön 83.005 asukkaasta 14,8% oli muualla syntyneitä ja sossun jakamista resursseista nämä kahmivat kunnioitettavat 78,9%."

ja vielä kerran bla. Jaksa lukea enää näitä urpoja vinkumisaloituksia.

Aika paha juttu jos ei jaksa lukea tälläistä pätkää, mut ei kylläkään yllätä yhtään.

"Näin luet taulukkoa: Vaaleanvihreä indikoi muualla syntyneitä ja tummempi vihreä Ruotsissa syntyneitä. Näin ollen näemme taulukosta, että esimerkiksi Växjön 83.005 asukkaasta 14,8% oli muualla syntyneitä ja sossun jakamista resursseista nämä kahmivat kunnioitettavat 78,9%."

Joo, ymmärrän kyllä että suvaitsevaisia ei kiinnosta paljon veroja menee ja mihin tarkoitukseen. Minä säästäisin maahanmuutosta, en terveydenhuollosta, nuorisopalveluista, kouluista, päiväkodeista, kuten hallitus aina tekee.

[QUOTE="vieras";24283081]Kuinkahan paljon maksaa suomalaiset, jotka lopettavat koulunkäynnin peruskouluun ja sieltäkin tupsahtavat ulos nippa-nappa lukutaitoisina...?[/QUOTE]

Voihan argumentti! :D Ei juma...
Mutta joo, vastaus löytyy tuosta linkistä. Vähemmän sossun rahaa kuin mamut. Reilusti vähemmän. Oliko jotain sanottavaa itse asiaan, vaan pelkkää typerää räkyttämistä kun "ovathan suomalaisetkin blaa blaa.."?

[QUOTE="minä";24283288]Voihan argumentti! :D Ei juma...
Mutta joo, vastaus löytyy tuosta linkistä. Vähemmän sossun rahaa kuin mamut. Reilusti vähemmän. Oliko jotain sanottavaa itse asiaan, vaan pelkkää typerää räkyttämistä kun "ovathan suomalaisetkin blaa blaa.."?[/QUOTE]

Oletko itse sossun tuilla, koet kilpailevasi samoista rahoista?

[QUOTE="minä";24283288]Voihan argumentti! :D Ei juma...
Mutta joo, vastaus löytyy tuosta linkistä. Vähemmän sossun rahaa kuin mamut. Reilusti vähemmän. Oliko jotain sanottavaa itse asiaan, vaan pelkkää typerää räkyttämistä kun "ovathan suomalaisetkin blaa blaa.."?[/QUOTE]

Uskotko itse näitä juttujasi?

[QUOTE="vieras";24283483]Vaikka oma lapsesi olisi tehnyt väärin?[/QUOTE]

Ei kun kyse ei ole nyt oikeasta tai väärästä, kun loppujen lopuksi maailmassa ei ole olemassakaan noin mustavalkoisesti ajateltuna oikeaa ja väärää.

Kun tässä ei nyt ole kyse siitä. "Naapurin lapsella" on hätä, minun lapsellani ei.

Hätäkös maahanmuuttajilla on, niillähän on loisto-oltavat täällä Suomessa. Mutta... toivot kai kuitenkin ensisijaisesti omalle lapsellesi parasta? Suurin osa toivoo että ensin hoidettaisiin omat ja vasta sitten muut, ihan kansainvälinen piirre, ja tämä on ihan normaalia, niin sen kuuluisikin mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283533:
Ei kun kyse ei ole nyt oikeasta tai väärästä, kun loppujen lopuksi maailmassa ei ole olemassakaan noin mustavalkoisesti ajateltuna oikeaa ja väärää.

No jos oma lapsi on esim. varastanut niin se on ihan selkeästi väärin...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283728:
Hätäkös maahanmuuttajilla on, niillähän on loisto-oltavat täällä Suomessa. Mutta... toivot kai kuitenkin ensisijaisesti omalle lapsellesi parasta? Suurin osa toivoo että ensin hoidettaisiin omat ja vasta sitten muut, ihan kansainvälinen piirre, ja tämä on ihan normaalia, niin sen kuuluisikin mennä.

Mä olen eri mieltä. Maahanmuuttajilla ei todellakaan ole mitkään "loisto-olot", älä viitsi, sossun tuilla joutubat elämään kun töitä ei saa. Ja jo se, että ovat joutuneet kotinsa jättämään. Kyllä pitää laittaa järjestykseen avuntarpeen mukaan ihmiset, joku jolla ei ole mitään menee sellaisen, jolla on sentään katto pään päällä ja ruokaa edelle, oli kansalaisuus mikä tahansa. Mä en ymmärrä miten suomalaiset eivät tajua miten hyvin meillä asiat on.

[QUOTE="vieras";24283749]No jos oma lapsi on esim. varastanut niin se on ihan selkeästi väärin...[/QUOTE]

Niin se on meidän normien mukaan väärin. Mutta nyt ajauduit kyllä sivuraiteille.

[QUOTE="minä";24282861]Maahanmuuttajat ovat talouden selkäranka | rahmispossu.net

Ja jos Ruotsissa asiat ovat noin, niin mitenköhän Suomessa?[/QUOTE]

Mies oli opiskeluaikoina 80-luvulla kesätöissä Ruotsissa eräässä tehtaassa. Iso osa tehtaan työntekijöistä oli 70-luvulla Ruotsiin muuttaneita suomalaisia ja turkkilaisia... tuskin veivät ruotsalaisten töitä, työt olivat niin likaisia että niitä ei ruotslaiset halunneet tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283782:
Niin se on meidän normien mukaan väärin. Mutta nyt ajauduit kyllä sivuraiteille.

Ei ajauduta... on olemassa fiksuja maahanmuuttajia ja idootteja suomalaisia... vaikea lokeroida ihmistä syntyperänsä mukaan. Rasistit ovat aina yhtä epämiellyttäviä oli kyseessä mikä tahansa kansallisuus.

Mä olen eri mieltä. Maahanmuuttajilla ei todellakaan ole mitkään "loisto-olot", älä viitsi, sossun tuilla joutubat elämään kun töitä ei saa. Ja jo se, että ovat joutuneet kotinsa jättämään. Kyllä pitää laittaa järjestykseen avuntarpeen mukaan ihmiset, joku jolla ei ole mitään menee sellaisen, jolla on sentään katto pään päällä ja ruokaa edelle, oli kansalaisuus mikä tahansa. Mä en ymmärrä miten suomalaiset eivät tajua miten hyvin meillä asiat on.

1) Kaikki maahanmuuttajat eivät todellakaan ole joutuneet jättämään kotimaatansa
2) Verraten esim. eläkkeeseen, opintotukeen tai muihin etuuksiin, onko sossun tuilla eläminen joku rangaistus?
3) Miksi maahanmuuttajan pitäisi saada töitä ilman koulutusta, kun kantaväestökään ei saa?

[QUOTE="vieras";24283831]Ei ajauduta... on olemassa fiksuja maahanmuuttajia ja idootteja suomalaisia... vaikea lokeroida ihmistä syntyperänsä mukaan. Rasistit ovat aina yhtä epämiellyttäviä oli kyseessä mikä tahansa kansallisuus.[/QUOTE]

Työperäinen maahanmuutto edelleenkin ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283862:
Työperäinen maahanmuutto edelleenkin ok.

heh. olis kiva tietää miten suomi ajatteli lisätä työperäistä maahanmuuttoa (muun maahanuuton sijaan) kun kaikki tietävät ettei töitä saa jos ei suomea puhu. ei ihan houkuttelevimmasta päästä töitä etsiville ulkomaalaisille. sossuetuudet kiinnostaa enemminkin. ne työtä tekevät ulkkarit menevät britteihin, ranskaan ja muihin suuriin maihin joista oikeasti saavat töitä.

Mua kiinnostaisi tietää paljonko ns. maahanmuuttajakriittiset maksaa yhteiskunnalle. Jos ihmisen arvo yhteiskunnalle määritellään sen mukaan, haluaisin tietää tämän asian. Jos maahanmuuttokriittiset tulevat kalliiimmaksi, sehän tietysti tarkoittaa sitä, että he ovat maahanmuuttajiakin vähempiarvoisia ihmisiä, joten heitähän ei silloin kannata kuunnella, mutta toisaalta jos he tuottavat yhteiskunnalle huomattavasti taloudellista voittoa, silloinhan asia voi olla ihan toisin.

Norjassa maahanmuuttokriittiset ainakin taitavat tulla aika kalliiksi yhteiskunnalle tänä vuonna...

Yhteistyössä