M
"minä"
Vieras
Maahanmuuttajat ovat talouden selkäranka | rahmispossu.net
Ja jos Ruotsissa asiat ovat noin, niin mitenköhän Suomessa?
Ja jos Ruotsissa asiat ovat noin, niin mitenköhän Suomessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja vielä kerran bla. Jaksa lukea enää näitä urpoja vinkumisaloituksia.
Miksi suomalainen on arvokkaampi kuin jonkun muun maalainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283466:Miksi pidät mieluummin oman lapsesi puolia kuin naapurin lapsen?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283466:Miksi pidät mieluummin oman lapsesi puolia kuin naapurin lapsen?
Kun tässä ei nyt ole kyse siitä. "Naapurin lapsella" on hätä, minun lapsellani ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283533:Ei kun kyse ei ole nyt oikeasta tai väärästä, kun loppujen lopuksi maailmassa ei ole olemassakaan noin mustavalkoisesti ajateltuna oikeaa ja väärää.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283728:Hätäkös maahanmuuttajilla on, niillähän on loisto-oltavat täällä Suomessa. Mutta... toivot kai kuitenkin ensisijaisesti omalle lapsellesi parasta? Suurin osa toivoo että ensin hoidettaisiin omat ja vasta sitten muut, ihan kansainvälinen piirre, ja tämä on ihan normaalia, niin sen kuuluisikin mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283782:Niin se on meidän normien mukaan väärin. Mutta nyt ajauduit kyllä sivuraiteille.
Mä olen eri mieltä. Maahanmuuttajilla ei todellakaan ole mitkään "loisto-olot", älä viitsi, sossun tuilla joutubat elämään kun töitä ei saa. Ja jo se, että ovat joutuneet kotinsa jättämään. Kyllä pitää laittaa järjestykseen avuntarpeen mukaan ihmiset, joku jolla ei ole mitään menee sellaisen, jolla on sentään katto pään päällä ja ruokaa edelle, oli kansalaisuus mikä tahansa. Mä en ymmärrä miten suomalaiset eivät tajua miten hyvin meillä asiat on.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24283862:Työperäinen maahanmuutto edelleenkin ok.