Yks poikaystävän tapanen on mahtunut koko mun 21w elämäni varrelle, eikä sitäkään "rakkautta" kestänyt 3 viikkoa pidempään. Eli olen todella kokematon seurustelun suhteen. Oon koko elämäni elänyt yksin, eikä se ennen ole oikeastaan haitannut. Viime aikoina kaverit ovat vaan alkaneet omien toisten puoliskojen kanssa raskaantumaan ja ostiskelemaan omakotitaloja, yhdelle on kaasonakin kun on häät luvassa. Nuo tapahtumat ovat saaneet minut tuntemaan entisestään sen että haluaisin kokea seurustelun riemut ja mahdollisesti surutkin.
Livenä olen todella ujo, mitä tulee miespuolisiin uusiin tuttavuuksiin (varsinkin jos mielessä välähtää ajatus että mies voisi olla muutakin kuin kaveri). Lisäksi olen niin taukki etten tajua että mua isketään, eli täytyisi tulla melkein lyömään päätäni ja sanomaan suoraan: mä tykkään susta.
Mitä kannattaisi laittaa ilmoitukseen ja minne? Olen neitsyt, ja sen 3 viikon "seurustelun" aikana ei edes pussailtu, joten se tuskin on hyvä "mainoslause"? Korostanko luonteenpiirteitäni vai mitä?
Livenä olen todella ujo, mitä tulee miespuolisiin uusiin tuttavuuksiin (varsinkin jos mielessä välähtää ajatus että mies voisi olla muutakin kuin kaveri). Lisäksi olen niin taukki etten tajua että mua isketään, eli täytyisi tulla melkein lyömään päätäni ja sanomaan suoraan: mä tykkään susta.
Mitä kannattaisi laittaa ilmoitukseen ja minne? Olen neitsyt, ja sen 3 viikon "seurustelun" aikana ei edes pussailtu, joten se tuskin on hyvä "mainoslause"? Korostanko luonteenpiirteitäni vai mitä?
Viimeksi muokattu: