Nyt alkaa tulla mitta täyteen yksin eloa. Haluaisitte neuvoa minne laittaa deitti-ilmoitus ja mitä sisällöksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Yks poikaystävän tapanen on mahtunut koko mun 21w elämäni varrelle, eikä sitäkään "rakkautta" kestänyt 3 viikkoa pidempään. Eli olen todella kokematon seurustelun suhteen. Oon koko elämäni elänyt yksin, eikä se ennen ole oikeastaan haitannut. Viime aikoina kaverit ovat vaan alkaneet omien toisten puoliskojen kanssa raskaantumaan ja ostiskelemaan omakotitaloja, yhdelle on kaasonakin kun on häät luvassa. Nuo tapahtumat ovat saaneet minut tuntemaan entisestään sen että haluaisin kokea seurustelun riemut ja mahdollisesti surutkin.

Livenä olen todella ujo, mitä tulee miespuolisiin uusiin tuttavuuksiin (varsinkin jos mielessä välähtää ajatus että mies voisi olla muutakin kuin kaveri). Lisäksi olen niin taukki etten tajua että mua isketään, eli täytyisi tulla melkein lyömään päätäni ja sanomaan suoraan: mä tykkään susta.

Mitä kannattaisi laittaa ilmoitukseen ja minne? Olen neitsyt, ja sen 3 viikon "seurustelun" aikana ei edes pussailtu, joten se tuskin on hyvä "mainoslause"? Korostanko luonteenpiirteitäni vai mitä?

Viimeksi muokattu:
Jaa se että olet neitsyt ei ole mielestäsi hyvä mainoslause? No shit?
Miten se sun poikaystävän etsimiseen liittyy. :D En tiedä kovin montaa jotka mainostaa seksielämää/sen puutetta uutta ihmistä etsiessä tai siihen tutustuessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Iisiä;24268974:
Jaa se että olet neitsyt ei ole mielestäsi hyvä mainoslause? No shit?
Miten se sun poikaystävän etsimiseen liittyy. :D En tiedä kovin montaa jotka mainostaa seksielämää/sen puutetta uutta ihmistä etsiessä tai siihen tutustuessa.

No kun haluaisin jonkun jolla olisi kokemusta (eli en olisi ensimmäinen tyttöystävä) mutta silti ei naista olisi saanut vaihtaa kuin sukkia. Sillä tavalla viittaan oikeastaan tuohon neitsyyteen (eli kokemattomuuteeni).

No kun haluaisin jonkun jolla olisi kokemusta (eli en olisi ensimmäinen tyttöystävä) mutta silti ei naista olisi saanut vaihtaa kuin sukkia. Sillä tavalla viittaan oikeastaan tuohon neitsyyteen (eli kokemattomuuteeni).

Joko olet todella naiivi tai tyhmä? Jos mainostat neitsyyttä, niin saat kaikki pervot vastaamaan ilmoosi. Monen pelimiehen tavoitteena on korkata mahdollisimman monta neitsyttä. Se lasketaan meriitiksi tietynlaisten miesten keskuudessa. Siis ei kunnollisten poikaystäväehdokkaiden.

Jätä seksipuoli mainitsematta ja etsi itsellesi mukavaa poikaystävää, jonka kanssa kemiat kohtaavat.

• Tykkää
Reactions: Frost in the ground

Mun miehellä ei ollu kokemusta ennen mua, mutta yhdessä ollaan ehditty sitä hankkimaan ihan riittävän runsaasti :heart: Uskon että parempi niin ettei ole aienmpia vertailukohteita vaan voi keskittyä vain siihen omaan puolisoonsa.

Ihminen kiinnostuu toisesta ensinnäkin tottakai ulkonäön perusteella (tumma/vaalea, pitkä/lyhyt/sopusuhtainen jne), mutta luonteenpiirteet ja kiinnostuksenkohteet (ujo/rempseä, hiljainen/hersyvä, kotikissa/maailmanvalloittaja, muusikko/urheilija/luontoihminen, yms) on ehkä ne mitkä kannattaa tuollaisessa ilmoituksessa mainita selkeimmin =)

Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;24269036:
Joko olet todella naiivi tai tyhmä? Jos mainostat neitsyyttä, niin saat kaikki pervot vastaamaan ilmoosi. Monen pelimiehen tavoitteena on korkata mahdollisimman monta neitsyttä. Se lasketaan meriitiksi tietynlaisten miesten keskuudessa. Siis ei kunnollisten poikaystäväehdokkaiden.

Jätä seksipuoli mainitsematta ja etsi itsellesi mukavaa poikaystävää, jonka kanssa kemiat kohtaavat.

Eli ihan hyvä että tulin kysymään palstalta neuvoa. Muuten olisin ollut heti jonkun tuollaisen silmätikkuna.

Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;24269036:

pakko oikeen udella että mitä nuo tietynlaiset miehet oikeen on. kun en ole koskaan kenenkään kuullu kehuvan ko, asialla.

Joo, jos sanallakin viittaat kokemattomuuteesi, niin saat kyllä kasapäin vastauksia nelikymppisiltä miehiltä, jotka mainostavat kuinka pääset "kokeneessa ja turvallisessa seurassa" eroon neitsyydestäsi. :X

Enkä kyllä tajua, että miks tuollaista asiaa edes pitäis kertoa kaikille satunnaisille profiilissa kävijöille... Henkilökohtaiset asiat kerrotaan vasta sitten, kun on tutustunut fiksuun & mukavaan mieheen.

Elämälle utelias nuori nainen etsii seuraa tavallisista kohtuuta, kunniallisuutta ja muita vanhanaikaisia arvoja elämäntavoissaan noudattavista alle kolmekymppisistä miehistä.

Lisäksi joku harrastustäky ja hiuman maakuntaa tai kaupunkia.

[QUOTE="vieras";24284365]"Epätoivoinen ja ilkeä neitsyt etsii unelmien prinssiä.
Harrastukset: Hakkaan päätä seinään ja vittuilen."[/QUOTE]

Ihanaa kun joku jaksaa olla niinkin kiinnostunut että kaivaa ketjuni ylös :) :heart:

Mun mielestä kokemuksella ei ole mitään välia lopultakaan. Tässä ekassa pitkässä suhteessa ei ole edes tullut paljon kyseltyä toisen aiemmasta kokemuksesta, mutta on ollut kivaa että ollaan samalla aaltopituudella: uskalletaan kokeilla ja kysyä jo nykyään itse tilanteessakin. Eihän se seksi ole mitään yleismaailmallista, vaan jokaisella on omat kommervenkkinsä joista on hyvä ottaa selvää ja uskaltaa sanoa omiaan, ei siinä kokemuksella ole mitään jakoa, vaan yritteliäisyydellä ja halulla tehdä toiselle hyvää.

Hei Milla nyt on kesä, unohda netit ja lähde rantsuun!

Hyvä idea, mutta sinne tarttisi mennä yksin, ei ole rantakuntoa (jos laitan bikinit päälle niin kyllä könsikkäät taitavat jättää väistä tapaamiset) , menen lukkoon uusien miestuttavuuksien seurassa ja rahaakaan ei kovin kehuttavasti ole.

En muuten silti vieläkään ole luonut tuota netti-ilmoitustakaan. Ehkä voin sitten tehdä ilmoituksen kun saan säästettyä "treffailuun" ettei sitten tartte olla treffeillä pummiasenteella ja stressaamassa raha-asioista.

Voihan treffeillä tehdä, varsinkin näin kesällä, vaikka mitä maksutonta. Käydä kaupungilla kävelemässä tai kiertämässä ilmaisia näyttelyitä, konsertteja tai mennä piknikille jonnekkin puistoon tms.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Voihan treffeillä tehdä, varsinkin näin kesällä, vaikka mitä maksutonta. Käydä kaupungilla kävelemässä tai kiertämässä ilmaisia näyttelyitä, konsertteja tai mennä piknikille jonnekkin puistoon tms.

Mut raha on mun tekosyyni. Toinen tekosyy on se ettei mulla ole tuoretta kuvaa itsestäni (kaikissa on tumma tukka, nykysten olen blondi). Eikä uutta voi ottaa ennen parturikäyntiä :D

Mulla oli maanantaina hetkellinen "rohkeuspuuska" jolloin aloituksenkin tein. Olisin silloin varmaan tehnyt ilmoituksenkin mutta sain yllättäen kutsun lähteä mökkeilemään siltä istumalta, joten se homma jäi.

Hyvä idea, mutta sinne tarttisi mennä yksin, ei ole rantakuntoa (jos laitan bikinit päälle niin kyllä könsikkäät taitavat jättää väistä tapaamiset) , menen lukkoon uusien miestuttavuuksien seurassa ja rahaakaan ei kovin kehuttavasti ole.

En muuten silti vieläkään ole luonut tuota netti-ilmoitustakaan. Ehkä voin sitten tehdä ilmoituksen kun saan säästettyä "treffailuun" ettei sitten tartte olla treffeillä pummiasenteella ja stressaamassa raha-asioista.

Älä nyt mieti tommosia asioita! Rannalla voi istuskella varjon alla vaikka lukemassa kirjaa, ei tartte olla bikineissä jos ei halua. Tai käydä kuuntelemassa musiikkia yms. ilmaiskonserteissa ja muissa tapahtumissa. Ei sitä tartte muille kuuluttaa jos ei ole rahaa, sit tekee semmosia juttuja joihin on varaa. Tsemppiä! :)

Älä nyt mieti tommosia asioita! Rannalla voi istuskella varjon alla vaikka lukemassa kirjaa, ei tartte olla bikineissä jos ei halua. Tai käydä kuuntelemassa musiikkia yms. ilmaiskonserteissa ja muissa tapahtumissa. Ei sitä tartte muille kuuluttaa jos ei ole rahaa, sit tekee semmosia juttuja joihin on varaa. Tsemppiä! :)

no noita ilmaiskonsertteja ym tapahtumia on lähinnä isoilla paikoilla mut ei tälläsillä pienillä paikoilla ole mitään.It kans sinkkuiduin jokin aika sitten,tosin mulla ikää huimasti enemmän ja en ole vielä valmis mihinkään uusiin suhteisiin.Mut jos joskus joku mut vielä huolii ni eipä täällä paljon kiinnostavaa ole(vai tuntuuko musta vaan siltä).

Voi yhen kerran, mie miehenä ihmettelen miksi häpeillään tuota. Joskus olin muutaman kanssa ennen oikeaa mutta hän oli neitsyt ja siinä oli hieman opettelua, no aikansa ja olimme kuin yhtä muttei se riittänyt hänelle.. Siksipä katselen juuri uusia paikkoja useamman vuoden sinkkuilun jälkeen. Myöhässä tiedän sun suhteen mutta yleistän tätä kun en hae baareista yhdenillan panoja.

Yhteistyössä