Laittakaahan kuvia kodeistanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lehmus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kameran patterit on ladattu :D
Ja huom muistutan vielä, ollaan keväällä tää tönö ostettu ja kaikki on vielä kesken. Vinkkejä ja ideoita saa vapaasti jakaa!!

Ensin olkkari
Tänne jää sohva ja matot(?). Hyllykkö ja tv:n alla oleva koulupöytä lähtee vinttiin, jahka se saadaan rempattua ja löydän olkkariin kivan tv-tason ja hyllykön.

Sitten makkari
Lasten jatkettavassa sängyssä asustaa kaksi nuorinta poikaa, makkari on pakosta jouduttu ahtamaan aivan liian täyteen kun sinne on väliaikaisesti mahduttava 4 ihmisen tavarat ja vaatteet. Niin ja kohta pian sinne pitäisi sopia vielä vauvakin tavaroineen. Helpottaa kun yläkertaa saadaan valmiiksi.

Ja keittiö
Penkkisängyssä majailee mun esikoinen.
Keittiön kalusteet on mun lapsuudenkodista, pidän niistä itse valtavasti! Tiedän, tuo mäntyinen lipasto on hirvittävä, mutta toistaiseksi siinä on säilöttävä esikon vaatteet :D

Ja sitten vielä eteinen ja wc
wc menee aivan uusiksi, toivottavasti jo veronpalautuksilla!!

Ja tähän on tulossa kaapisto peiliovilla, jahka ehditään se valitsemaan

Lisäksi talosta löytyy mun työtila ja myymälä, kellaritiloissa sauna ja pesuhuone + säilytystilaa, vintissä 3 huonetta + aula + vanha keittiö, jotka on rempattava ennen asuttamista. Lisäksi kattoterassi :D

[QUOTE="no niin";24288549]Ja keittiö
Penkkisängyssä majailee mun esikoinen.
Keittiön kalusteet on mun lapsuudenkodista, pidän niistä itse valtavasti! Tiedän, tuo mäntyinen lipasto on hirvittävä, mutta toistaiseksi siinä on säilöttävä esikon vaatteet :D
[/QUOTE]

Tuli ihan mielikuva Tuhkimosta.... ;)

voisin jakaa meidän uuden ruokailuryhmän.. :>

16hulc1.jpg

• Tykkää
Reactions: röppö
Nää on kyllä jo vanhoja...varmaan noin vuosi sitten otettuja, mutta uudempia ei ole. Ja kyse on siis esikoisen huoneesta, jota remppasin ja sisustin Kuvausaikaan se oli vähän esken vielä, mutta näillä nyt mennään:

Tarkoituksellako te ootte joka huoneeseen laittaneet tollasen vihreän "läiskis"-maalauksen seinälle? Tossa on kyllä oma ideansa

Minkätyyliseksi, "no niin", aiotte kotianne rempata? Värejä, materiaaleja, tunnelmia...?

Ruskea saa olla pääväri, pidän siitä.
Lattiat tässä on hiljan uusittu, joten niille ei toistaiseksi tehdä mitään.
Muutenkin aika pikkujutuilla mennään tämän alakerran suhteen. Sattumalta tapettien väritkin on mun mieleen.
Lähinnä makkarin kaapit+muu kalusto. Niin ja olkkariin pitäis joku kiva tv-taso ja hyllykkö.
Ja tosiaan wc rempataan aivan uusiksi kun haluan sinne kaakelit lattiaan. Ja eteisessä ei oo oikein mitään.

[QUOTE="mii";24285537]Mulla pisti silmään, et miks toi sohva on ahdettu tonne nurkkaan? Ota edes päätyä pikkusen irti seinästä, edes 15-20cm niin ei oo niin nurkkaanahdetun näköinen. Muuten ihan nättiä.[/QUOTE]

Kah, joku muukin huomas saman jutun.
pakko peesaa

• Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä