Arvatkaa mun paino? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä varmasti voi syömästäsi määrästä vähentää mutta älä nyt herranjestas sitä tee!
Jos haluat laihtua niin koetappa syödä enemmän, aloita vaikka siitä, että rupeat syömään sen puoli kiloa kasviksia päivässä. Vähän omenaa aamulla, päivällisellä salaattia, lounaan kanssa kypsiä kasviksia, iltapalaksi vaikka ruokaisaa salaattia jne niin saat ne helposti kasaan.

Tuolla ruokamäärällä vois kuvitella et oot anorektikko :D Mutta sitähän et sitte ollutkaan vaan aika päinvastoin. Kuinka monta vuotta olet tuota ruokavaliota pitänyt?

mun mieleen jotenki kummallinen asia on että mä olen pitkään syönyt tuollaista kohtuu samanlaista ruokamäärää. asun neljännessä kerroksessa ja kävelen rappuset aina. huom aina (meillä ei ole hissiä), pyöräilen joskus, käyn kävelyillä koirien kanssa ja harrastan hyötyliikuntaa. ja mä painan sen 110 kg vuodesta toiseen. kieltämättä olo on sen verran epätoivoinen että ei jaksais edes enää yrittää... niin ja kilpirauhasarvot ok.

mun mieleen jotenki kummallinen asia on että mä olen pitkään syönyt tuollaista kohtuu samanlaista ruokamäärää. asun neljännessä kerroksessa ja kävelen rappuset aina. huom aina (meillä ei ole hissiä), pyöräilen joskus, käyn kävelyillä koirien kanssa ja harrastan hyötyliikuntaa. ja mä painan sen 110 kg vuodesta toiseen. kieltämättä olo on sen verran epätoivoinen että ei jaksais edes enää yrittää... niin ja kilpirauhasarvot ok.

Sä et laihdu kun syöt liian vähän.

no siis mä olen sen 25v että en varmaan kymmentä vuotta :D sanotaan että reilun vuoden.

No joo, ei silloin loppujen lopuksi hurjaa muutosta ole voinut tapahtua. Tietysti olisi kiva tietää onko yhtään paino laskenut vuoden aikana?

Mutta tosiaan syöt kyllä liian vähän jotta kroppa voisi hyvin. Tai vaihtoehtosesti alat syömään vielä vähemmän ja paastoat itsesi laihaksi, kyllä sitäkin varmasti jotkut harrastavat. Ei terveellistä ollenkaan, mutta varmasti toimivaa...

[QUOTE="vieras";24314206]No arvatkaa mun! Mulla on ruskeet hiukset,tykkään kattoo Päivien viemää,mulla on koira ja söin välipalaks eilen jugurtin.[/QUOTE]

Miten tää liittyi aloittajan tapaukseen?

No joo, ei silloin loppujen lopuksi hurjaa muutosta ole voinut tapahtua. Tietysti olisi kiva tietää onko yhtään paino laskenut vuoden aikana?

Mutta tosiaan syöt kyllä liian vähän jotta kroppa voisi hyvin. Tai vaihtoehtosesti alat syömään vielä vähemmän ja paastoat itsesi laihaksi, kyllä sitäkin varmasti jotkut harrastavat. Ei terveellistä ollenkaan, mutta varmasti toimivaa...

no ei taatusti yhtään. ymmärrän että joku uoltoista vuotta ei ole kovin pitkä aika mutta pitkä aika kuitenkin... niin täytynee siis vaihtaa taktiikkaa. nälän tunne ei vaan ole kovin kiva :(

kun en mä oikein uskalla vaan aloittaa syömään enemmän sen takia että joku sanoo että "hei sinä lihava, syö enemmän" ja sitte katselen kun paino nousee ja nousee... *superahdistus*

kun en mä oikein uskalla vaan aloittaa syömään enemmän sen takia että joku sanoo että "hei sinä lihava, syö enemmän" ja sitte katselen kun paino nousee ja nousee... *superahdistus*

Otapa käyttöön jokin kalorilaskin. Tiedät syötkö piilokaloreita ja se laskee myös ne kasvisten määrät. Puoli kiloa enemmän sapuskaa päivässä on paljon mutta jos valkkaat kasvikset ja hedelmät hyvin niin se on hyvin vähän kaloreita lisää. Joten syö enemmän ja huomaatkin syöväsi vähemmän.
Jos syöt vähemmän kuin kulutat etkä laihdu niin lääkäriin mars.

Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja minäkin;24314298:
Hiilarit kokonaan poissa ruokavaliosta (aamun voi aloittaa vaikka puurolla).. sitten kalaa, kanaa, salaattia, munan valkuaista, raejuustoa, ym...

sit rupee henki haisee, eikö...?

olishan tää tietenkin mahdollista kokeilla. mä vaan olen jotenkin kokenut että joku hiilarisisältöinen vois kuulua ihan terveelliseen ruokavalioon. lisäks mä en jotenki usko että saisin pidettyä kiinni kokonaan hiilarittomasta ruokavaliosta.

Yhteistyössä