A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nojoo läski oot
syöt siis liian vähän, niin kroppa säilöö läskiä
tän mukaan kaikkien ihmisten jotka ovat vaikka köyhiä ostamaan paljon ruokaa, pitäisi olla läskiä. mä sanon että jos aloittaja on tuolla määrällä noin hurjan lihava niin yksinkertaistettuna: vähennä syömisiäs ap.!
niin varmaan pitäistolla määrällä kykenen just olee mut vähemmällä nälkä tulee illalla
![]()
Tuolla ruokamäärällä vois kuvitella et oot anorektikkoMutta sitähän et sitte ollutkaan vaan aika päinvastoin. Kuinka monta vuotta olet tuota ruokavaliota pitänyt?
mun mieleen jotenki kummallinen asia on että mä olen pitkään syönyt tuollaista kohtuu samanlaista ruokamäärää. asun neljännessä kerroksessa ja kävelen rappuset aina. huom aina (meillä ei ole hissiä), pyöräilen joskus, käyn kävelyillä koirien kanssa ja harrastan hyötyliikuntaa. ja mä painan sen 110 kg vuodesta toiseen. kieltämättä olo on sen verran epätoivoinen että ei jaksais edes enää yrittää... niin ja kilpirauhasarvot ok.
Mutta mikä on pitempi aika? 5 vuotta? 10 vuotta? Kannattaa varmasti alkaa harrastamaan jotain liikuntaa tuohon päälle jos laihtua siis haluat.
no siis mä olen sen 25v että en varmaan kymmentä vuottasanotaan että reilun vuoden.
No joo, ei silloin loppujen lopuksi hurjaa muutosta ole voinut tapahtua. Tietysti olisi kiva tietää onko yhtään paino laskenut vuoden aikana?
Mutta tosiaan syöt kyllä liian vähän jotta kroppa voisi hyvin. Tai vaihtoehtosesti alat syömään vielä vähemmän ja paastoat itsesi laihaksi, kyllä sitäkin varmasti jotkut harrastavat. Ei terveellistä ollenkaan, mutta varmasti toimivaa...
kun en mä oikein uskalla vaan aloittaa syömään enemmän sen takia että joku sanoo että "hei sinä lihava, syö enemmän" ja sitte katselen kun paino nousee ja nousee... *superahdistus*
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja minäkin;24314298:Hiilarit kokonaan poissa ruokavaliosta (aamun voi aloittaa vaikka puurolla).. sitten kalaa, kanaa, salaattia, munan valkuaista, raejuustoa, ym...