Arvatkaa mun paino? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24316041]Kokeile syödä niin että tulet täyteen mutta et kuitenkaan ähkyyn. Jätä pois leivonnaiset, sipsit, LIMUT, vaalea leipä. Lähde hölkkälenkille! Limut isolla siksi, että olen huomannut että useat täällä kittaa sitä litratolkulla päivässä ja vielä luulevat että jos siinä lukee light, se ei sisällä yhtään sokeria.[/QUOTE]

Light-limut eivät sisällä yhtään sokeria, niissä on 0 kaloria.

Tosin makeutusaineet eivät ole terveellisiä kuitenkaan, piti vain oikaista harhaluulosi.

no tästä päästään seuraavaan ahdistuksen aiheeseen, et heippa kaverit, mä en lähdekään teidän kanssa ulos tai pizzalle seuraavaan abaut kolmeen vuoteen koska mä olen kyllästynyt olemaan ruma valas. itkuhan tässä tulee :,(

ja harvoin mulla koirien kanssa tulee hiki vaikka ajallisesti oltaisikin kauan ulkona. ne on jo vähän vanhuksia. ja voihan tässä käydä niinkin et käyn etsimässä jotkut vanhat lenkkarit ja lähden hölkkälenkille. sit jaksan hölkätä puoli kilometriä jonka jälkeen saan jonku astmakohtauksen ja kamalan lihassäryn ettei tule mieleenkään lähteä samaiselle lenkille ainakaan kahteen seuraavaan viikkoon.

Sä voit mennä mukaan pitsalle, mut ota joku salaatti tms.. Kyllä kaverit varmaan ymmärtää jos sanot että laihdutat. Siitä on sitäpaitsi ihan tutkimuskin tehty, että jos kertoo laihdutuksestaan muille niin onnistuu paremmin. Ja baarissa ei tarvi dokata kaksin käsin, pari juomaakin riittää.

Tuon lenkkeilyn aloittamisen aloitat näköjään iha väärästä päästä, ei heti tarvi hölkätä. (Osta sykemittari!). Ensin kävellään niin että tulee hiki, sitten otetaan vaikka sauvat mukaan tai välillä kävellään ja välillä hölkätään. Sitten vasta hölkätään.

Onko sulla oikeasti astma? Jos on niin liikunta on todella tärkeää. Lihassärky tulee liian riuhtovasta aloituksesta. Ja jos se tulee vaikka olisit ottanut iisisti niin ota buranaa.

Haluatko sä oikeasti laihtua? Vai onko tää joku provo?

[QUOTE="vieras";24316041]Kokeile syödä niin että tulet täyteen mutta et kuitenkaan ähkyyn. Jätä pois leivonnaiset, sipsit, LIMUT, vaalea leipä. Lähde hölkkälenkille! Limut isolla siksi, että olen huomannut että useat täällä kittaa sitä litratolkulla päivässä ja vielä luulevat että jos siinä lukee light, se ei sisällä yhtään sokeria.[/QUOTE]

niin ja silti palsta on täynnä hoikkia ihmisiä!

ja kun emmä ole noita tähänkään asti käyttänyt. vaaleaa leipää kyllä joskus ja limun voisin kyllä lopettaa. aina vaan jää lounarista yli limun verran :D lisäksi jotenki tuntuu näin köyhän mielessä kurjalta syödä vaan vähän kun se koko lounari menee kuitenkin siinä.. onko teillä siihen jotain apuja?

no tästä päästään seuraavaan ahdistuksen aiheeseen, et heippa kaverit, mä en lähdekään teidän kanssa ulos tai pizzalle seuraavaan abaut kolmeen vuoteen koska mä olen kyllästynyt olemaan ruma valas. itkuhan tässä tulee :,(

ja harvoin mulla koirien kanssa tulee hiki vaikka ajallisesti oltaisikin kauan ulkona. ne on jo vähän vanhuksia. ja voihan tässä käydä niinkin et käyn etsimässä jotkut vanhat lenkkarit ja lähden hölkkälenkille. sit jaksan hölkätä puoli kilometriä jonka jälkeen saan jonku astmakohtauksen ja kamalan lihassäryn ettei tule mieleenkään lähteä samaiselle lenkille ainakaan kahteen seuraavaan viikkoon.

Kuka käskee lukittautua kolmeksi vuodeksi neljän seinän sisälle? Kuka? Sano!
Ensinnäkään tuskin menee kolmea vuotta, vuosi ehkä.
Toinen asia, niissä safka paikoissa myydään muutakin kuin pitsaa.
Kolmanneksi, laihduttaja saa syödä pitsaakin.
Voi herran pieksut taas..

Alkuperäinen kirjoittaja öh;24316053:
Light-limut eivät sisällä yhtään sokeria, niissä on 0 kaloria.

Tosin makeutusaineet eivät ole terveellisiä kuitenkaan, piti vain oikaista harhaluulosi.

Light limuissakin on kaloreita. Ehkä colat on 0kaloria, mutta tutkipas niitä fantojen yms etikettejä..

Tää homma alkaa kyllä jo kuulostaa fysiikanlakien vastaiselta. Jos syö paljon lihoo jos ei niin ei lihoo. Niin se vaan on. Toi aapeen listaus ei voi pitää paikkaansa.

Aaa, eli syöt lounasravintolassa? Vai mitä tuo lounari tarkottaa :D Seisova pöytä ilmasine juomineen on kyllä todella huono vaihtoehto, silloin itse ainakin hotkin juurikin ähkyyn asti. Ja salaatteihinkin tulee aina iskettyä niitä salaattkastikkeita ja kaikkea muuta täysin turhia asioita. Muutenkin ravintolaruuat ei nyt taida olla ihan sieltä terveellisimmästä päästä, vaikkei olisikaan mäkkäri kyseessä.

Halvemmaksikin tulisi tehdä omat eväät.

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;24316074:
Sä voit mennä mukaan pitsalle, mut ota joku salaatti tms.. Kyllä kaverit varmaan ymmärtää jos sanot että laihdutat. Siitä on sitäpaitsi ihan tutkimuskin tehty, että jos kertoo laihdutuksestaan muille niin onnistuu paremmin. Ja baarissa ei tarvi dokata kaksin käsin, pari juomaakin riittää.

Tuon lenkkeilyn aloittamisen aloitat näköjään iha väärästä päästä, ei heti tarvi hölkätä. (Osta sykemittari!). Ensin kävellään niin että tulee hiki, sitten otetaan vaikka sauvat mukaan tai välillä kävellään ja välillä hölkätään. Sitten vasta hölkätään.

Onko sulla oikeasti astma? Jos on niin liikunta on todella tärkeää. Lihassärky tulee liian riuhtovasta aloituksesta. Ja jos se tulee vaikka olisit ottanut iisisti niin ota buranaa.

Haluatko sä oikeasti laihtua? Vai onko tää joku provo?

jos sulla jäi täältä sellainen olo että en halua laihtua, olen pahoillani, se ei ole ollut tarkoitus.

joo, minulla on astma. siksi joskus jäi liikunta tosi paljon vähemmälle kun se ahdistus ei varsinaisesti ole kivaa. ja minulla ainakin hengästyminen sitä aiheuttaa.

no sitte päästään siihen missä kohdassa mun päässä onkin iso vika! Voi olla että mulla on väärä kaveripiiri mutta kyllä mua katsottais kieroon jos kerätään kaverit kasaan ja lähdetään pizzalle ja sit se läski otti salaattia! samaa katsoo myös kaikki muut ravintolassa olijat niin että melkein kuuluu kuinka ihmiset puhuu että kai nyt kaikki näkee ettei toi syö mitään salaatteja normaalistikaan. ei ei ei...

ja ne pari juomaa baarissa ne vasta onkin turhia kaloreita. mun päässä on kai siinäkin kohtaa vika, mutta mä haluan ottaa silloin kun ottamaan ollaan lähdetty ja sitte ei taas tarvii vähään aikaan käydä.

niin varmaan pitäis :D tolla määrällä kykenen just olee mut vähemmällä nälkä tulee illalla :(

Joo, ei mitään järkeä olla noin vähällä ruualla...mitä isompi ihminen sitä enemmän saa syödä.
Ei tietty mitään heseruokaa, mutta syö nyt lisäksi edes kasviksia ja hedelmiä.

Pitäisi syödä 5 ateriaa päivässä, joista 2 lämmintä ruokaa. Pieniä annoksia useasti päivässä.

jos sulla jäi täältä sellainen olo että en halua laihtua, olen pahoillani, se ei ole ollut tarkoitus.

joo, minulla on astma. siksi joskus jäi liikunta tosi paljon vähemmälle kun se ahdistus ei varsinaisesti ole kivaa. ja minulla ainakin hengästyminen sitä aiheuttaa.

no sitte päästään siihen missä kohdassa mun päässä onkin iso vika! Voi olla että mulla on väärä kaveripiiri mutta kyllä mua katsottais kieroon jos kerätään kaverit kasaan ja lähdetään pizzalle ja sit se läski otti salaattia! samaa katsoo myös kaikki muut ravintolassa olijat niin että melkein kuuluu kuinka ihmiset puhuu että kai nyt kaikki näkee ettei toi syö mitään salaatteja normaalistikaan. ei ei ei...

ja ne pari juomaa baarissa ne vasta onkin turhia kaloreita. mun päässä on kai siinäkin kohtaa vika, mutta mä haluan ottaa silloin kun ottamaan ollaan lähdetty ja sitte ei taas tarvii vähään aikaan käydä.

No blaah. Nyt mä en kyllä jaksa mitään neuvoja antaa kun kaikki menee kuuroille korville, turhaa hommaa. Älä ihmettele jos olet lihava.

Höpöhöpö. Jos ne tuntemattomat ravintolassaolijat yleensäkkään katselevat muitten ruokia, niin varmasti ne katsovat ihan hyvillään jos joku syö salaattia. Itse ainakin näin tekisin. Ja jos siun kaverit on tosiaan tuollaisia, niin todella ikävää :(

Aaa, eli syöt lounasravintolassa? Vai mitä tuo lounari tarkottaa :D Seisova pöytä ilmasine juomineen on kyllä todella huono vaihtoehto, silloin itse ainakin hotkin juurikin ähkyyn asti. Ja salaatteihinkin tulee aina iskettyä niitä salaattkastikkeita ja kaikkea muuta täysin turhia asioita. Muutenkin ravintolaruuat ei nyt taida olla ihan sieltä terveellisimmästä päästä, vaikkei olisikaan mäkkäri kyseessä.

Halvemmaksikin tulisi tehdä omat eväät.

joo syön. niinkuin kaikki mun työkaveritkin. seisova pöytä tai ei, riippuen paikassa missä käydään. niissä vaan on aika samankaltaiset ruoat joka päivä ja niihin nimenomaan perustui toi mun tekemä listaus. en mä tee koskaan enää kotona muuta lämmintä ruokaa. Ruokajuomana mulla on kyllä vesi. ja koska en voi käyttää etikkaa, jää salaattikastikeetkin ottamatta.

omat eväät joo, mutta tuntuis vähän kurjalta kun jokainen meistä käy muualla syömässä mun työpaikalla. musta olisi kallis ajatus ostaa kotiin kaikenmaailman ruokaa ja raahata niitä mukana...

Itkupotkuvinkuvinku. Mee kalorilaskurin sivuille, kirjaudu ja ala käyttämään. Näät missä menee vituiksi niin ei tarvi itkeä. Korjaa epäkohdat ja laihdut. Syö kavereides kanssa pitsaa, vaikka kerta viikossa, mutta ei sun yksin tarvi syödä perhepitsaa vai tarviiko? Et voi syödä pitsaa ja salaattia esim? Ja jos haluut mennä baariin niin mee, ei oo sekään kiellettyä.

joo syön. niinkuin kaikki mun työkaveritkin. seisova pöytä tai ei, riippuen paikassa missä käydään. niissä vaan on aika samankaltaiset ruoat joka päivä ja niihin nimenomaan perustui toi mun tekemä listaus. en mä tee koskaan enää kotona muuta lämmintä ruokaa. Ruokajuomana mulla on kyllä vesi. ja koska en voi käyttää etikkaa, jää salaattikastikeetkin ottamatta.

omat eväät joo, mutta tuntuis vähän kurjalta kun jokainen meistä käy muualla syömässä mun työpaikalla. musta olisi kallis ajatus ostaa kotiin kaikenmaailman ruokaa ja raahata niitä mukana...

Syö lounaalla muiden kanssa, ei sekään ole ongelma. Valkkaat mitä syöt ja vähän arvioit. Puol lautasta salaattia Lopulle kasviksia tai kasviksia ja lisuketta(riisi, makaroni, peruna) ja sopivasti kastiketta esim. Ihan hyvin voit syödä kunnon lautasellisen eikä mitään hiiren annoksia. Ei ongelmaa, ollenakaan.

[QUOTE="Anne";24316091]Kuka käskee lukittautua kolmeksi vuodeksi neljän seinän sisälle? Kuka? Sano!
Ensinnäkään tuskin menee kolmea vuotta, vuosi ehkä.
Toinen asia, niissä safka paikoissa myydään muutakin kuin pitsaa.
Kolmanneksi, laihduttaja saa syödä pitsaakin.
Voi herran pieksut taas..[/QUOTE]

no kyllä mulle jäi sellainen olo että laihduttaja ei voi lipsua. koskaan.

kun en mä oikein uskalla vaan aloittaa syömään enemmän sen takia että joku sanoo että "hei sinä lihava, syö enemmän" ja sitte katselen kun paino nousee ja nousee... *superahdistus*

Syö useammin päivässä, mutta pieniä annoksia. Liian suuret kerta-annokset lihottaa ja venyttää vatsalaukkua. Muista syödä säännöllisesti 3 tunnin välein, jotta nälkä ei ehdi kasvaa niin suureksi että sitten tulee ahmittua.

seisova pöytä tai ei, riippuen paikassa missä käydään. niissä vaan on aika samankaltaiset ruoat joka päivä ja niihin nimenomaan perustui toi mun tekemä listaus. en mä tee koskaan enää kotona muuta lämmintä ruokaa. Ruokajuomana mulla on kyllä vesi. ja koska en voi käyttää etikkaa, jää salaattikastikeetkin ottamatta.

Teilläpäin taitaa olla aika köyhiä ravintoloita jos tuo aloitusviestin listaus on ravintolasta :D
En kyllä enää osaa neuvoja antaa. Se vain on niin että uskoakseni ei ole laihduttajalle hyvä idea syödä ravintolassa joka päivä. Ellet sitten syö tosiaan niitä salaatteja tai jotain. Niissä ruuissa on ihan mielettömästi kaloreita.

Teilläpäin taitaa olla aika köyhiä ravintoloita jos tuo aloitusviestin listaus on ravintolasta :D
En kyllä enää osaa neuvoja antaa. Se vain on niin että uskoakseni ei ole laihduttajalle hyvä idea syödä ravintolassa joka päivä. Ellet sitten syö tosiaan niitä salaatteja tai jotain. Niissä ruuissa on ihan mielettömästi kaloreita.

Toivottavasti käy jossakin työpaikkaruokalan tapaisessa eikä nyt ihan kunnon raflassa vetämässä puolen lautasen kokoista pihviä ranskiskeon päällä.

Yhteistyössä