V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no tästä päästään seuraavaan ahdistuksen aiheeseen, et heippa kaverit, mä en lähdekään teidän kanssa ulos tai pizzalle seuraavaan abaut kolmeen vuoteen koska mä olen kyllästynyt olemaan ruma valas. itkuhan tässä tulee :,(
ja harvoin mulla koirien kanssa tulee hiki vaikka ajallisesti oltaisikin kauan ulkona. ne on jo vähän vanhuksia. ja voihan tässä käydä niinkin et käyn etsimässä jotkut vanhat lenkkarit ja lähden hölkkälenkille. sit jaksan hölkätä puoli kilometriä jonka jälkeen saan jonku astmakohtauksen ja kamalan lihassäryn ettei tule mieleenkään lähteä samaiselle lenkille ainakaan kahteen seuraavaan viikkoon.
no tästä päästään seuraavaan ahdistuksen aiheeseen, et heippa kaverit, mä en lähdekään teidän kanssa ulos tai pizzalle seuraavaan abaut kolmeen vuoteen koska mä olen kyllästynyt olemaan ruma valas. itkuhan tässä tulee :,(
ja harvoin mulla koirien kanssa tulee hiki vaikka ajallisesti oltaisikin kauan ulkona. ne on jo vähän vanhuksia. ja voihan tässä käydä niinkin et käyn etsimässä jotkut vanhat lenkkarit ja lähden hölkkälenkille. sit jaksan hölkätä puoli kilometriä jonka jälkeen saan jonku astmakohtauksen ja kamalan lihassäryn ettei tule mieleenkään lähteä samaiselle lenkille ainakaan kahteen seuraavaan viikkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja öh;24316053:Light-limut eivät sisällä yhtään sokeria, niissä on 0 kaloria.
Tosin makeutusaineet eivät ole terveellisiä kuitenkaan, piti vain oikaista harhaluulosi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;24316074:Sä voit mennä mukaan pitsalle, mut ota joku salaatti tms.. Kyllä kaverit varmaan ymmärtää jos sanot että laihdutat. Siitä on sitäpaitsi ihan tutkimuskin tehty, että jos kertoo laihdutuksestaan muille niin onnistuu paremmin. Ja baarissa ei tarvi dokata kaksin käsin, pari juomaakin riittää.
Tuon lenkkeilyn aloittamisen aloitat näköjään iha väärästä päästä, ei heti tarvi hölkätä. (Osta sykemittari!). Ensin kävellään niin että tulee hiki, sitten otetaan vaikka sauvat mukaan tai välillä kävellään ja välillä hölkätään. Sitten vasta hölkätään.
Onko sulla oikeasti astma? Jos on niin liikunta on todella tärkeää. Lihassärky tulee liian riuhtovasta aloituksesta. Ja jos se tulee vaikka olisit ottanut iisisti niin ota buranaa.
Haluatko sä oikeasti laihtua? Vai onko tää joku provo?
niin varmaan pitäistolla määrällä kykenen just olee mut vähemmällä nälkä tulee illalla
![]()
jos sulla jäi täältä sellainen olo että en halua laihtua, olen pahoillani, se ei ole ollut tarkoitus.
joo, minulla on astma. siksi joskus jäi liikunta tosi paljon vähemmälle kun se ahdistus ei varsinaisesti ole kivaa. ja minulla ainakin hengästyminen sitä aiheuttaa.
no sitte päästään siihen missä kohdassa mun päässä onkin iso vika! Voi olla että mulla on väärä kaveripiiri mutta kyllä mua katsottais kieroon jos kerätään kaverit kasaan ja lähdetään pizzalle ja sit se läski otti salaattia! samaa katsoo myös kaikki muut ravintolassa olijat niin että melkein kuuluu kuinka ihmiset puhuu että kai nyt kaikki näkee ettei toi syö mitään salaatteja normaalistikaan. ei ei ei...
ja ne pari juomaa baarissa ne vasta onkin turhia kaloreita. mun päässä on kai siinäkin kohtaa vika, mutta mä haluan ottaa silloin kun ottamaan ollaan lähdetty ja sitte ei taas tarvii vähään aikaan käydä.
no sitte päästään siihen missä kohdassa mun päässä onkin iso vika! Voi olla että mulla on väärä kaveripiiri mutta kyllä mua katsottais kieroon jos kerätään kaverit kasaan ja lähdetään pizzalle ja sit se läski otti salaattia! samaa katsoo myös kaikki muut ravintolassa olijat niin että melkein kuuluu kuinka ihmiset puhuu että kai nyt kaikki näkee ettei toi syö mitään salaatteja normaalistikaan. ei ei ei...
Aaa, eli syöt lounasravintolassa? Vai mitä tuo lounari tarkottaaSeisova pöytä ilmasine juomineen on kyllä todella huono vaihtoehto, silloin itse ainakin hotkin juurikin ähkyyn asti. Ja salaatteihinkin tulee aina iskettyä niitä salaattkastikkeita ja kaikkea muuta täysin turhia asioita. Muutenkin ravintolaruuat ei nyt taida olla ihan sieltä terveellisimmästä päästä, vaikkei olisikaan mäkkäri kyseessä.
Halvemmaksikin tulisi tehdä omat eväät.
jos sulla jäi täältä sellainen olo että en halua laihtua, olen pahoillani, se ei ole ollut tarkoitus.
joo, minulla on astma. siksi joskus jäi liikunta tosi paljon vähemmälle kun se ahdistus ei varsinaisesti ole kivaa. ja minulla ainakin hengästyminen sitä aiheuttaa.
ja ne pari juomaa baarissa ne vasta onkin turhia kaloreita. mun päässä on kai siinäkin kohtaa vika, mutta mä haluan ottaa silloin kun ottamaan ollaan lähdetty ja sitte ei taas tarvii vähään aikaan käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;24316125:No blaah. Nyt mä en kyllä jaksa mitään neuvoja antaa kun kaikki menee kuuroille korville, turhaa hommaa. Älä ihmettele jos olet lihava.
No vaikkapa 139kg.
Tai sitten vaikkapa 51kg
Ei voi tietää... Se kun riippuu millainen aineenvaihdunta sulla on. Esim. äidin ystävä voi syödä mitä vaan ja koska vaan, eikä paino nouse grammaakaan.
joo syön. niinkuin kaikki mun työkaveritkin. seisova pöytä tai ei, riippuen paikassa missä käydään. niissä vaan on aika samankaltaiset ruoat joka päivä ja niihin nimenomaan perustui toi mun tekemä listaus. en mä tee koskaan enää kotona muuta lämmintä ruokaa. Ruokajuomana mulla on kyllä vesi. ja koska en voi käyttää etikkaa, jää salaattikastikeetkin ottamatta.
omat eväät joo, mutta tuntuis vähän kurjalta kun jokainen meistä käy muualla syömässä mun työpaikalla. musta olisi kallis ajatus ostaa kotiin kaikenmaailman ruokaa ja raahata niitä mukana...
kun en mä oikein uskalla vaan aloittaa syömään enemmän sen takia että joku sanoo että "hei sinä lihava, syö enemmän" ja sitte katselen kun paino nousee ja nousee... *superahdistus*
no kyllä mulle jäi sellainen olo että laihduttaja ei voi lipsua. koskaan.
Mitäs aapee tällä nyt sitten loppujen lopuksi haet? Kun sulle ei mikään kelpaa. Sääliä? Kyllä kohta alkaa tuulemaan Porvoosta!
sit rupee henki haisee, eikö...?
olishan tää tietenkin mahdollista kokeilla. mä vaan olen jotenkin kokenut että joku hiilarisisältöinen vois kuulua ihan terveelliseen ruokavalioon. lisäks mä en jotenki usko että saisin pidettyä kiinni kokonaan hiilarittomasta ruokavaliosta.
seisova pöytä tai ei, riippuen paikassa missä käydään. niissä vaan on aika samankaltaiset ruoat joka päivä ja niihin nimenomaan perustui toi mun tekemä listaus. en mä tee koskaan enää kotona muuta lämmintä ruokaa. Ruokajuomana mulla on kyllä vesi. ja koska en voi käyttää etikkaa, jää salaattikastikeetkin ottamatta.
Teilläpäin taitaa olla aika köyhiä ravintoloita jos tuo aloitusviestin listaus on ravintolasta![]()
En kyllä enää osaa neuvoja antaa. Se vain on niin että uskoakseni ei ole laihduttajalle hyvä idea syödä ravintolassa joka päivä. Ellet sitten syö tosiaan niitä salaatteja tai jotain. Niissä ruuissa on ihan mielettömästi kaloreita.