Arvatkaa mun paino? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toivottavasti sopiva. ?

Ei ole. Mutta mä kuulun siihen läskiryhmään, jonka kroppa ei halua millään luopua läskeistään. Mä oon vuoden verran tarkkaillut syömisiäni ja säädellyt kalorimäärää, hiilarimäärää jne. Vaivaiset 16 kiloa on lähtenyt. Nyt alkoi sitten uusi rundi, kun vuosi tuli täyteen. Uusi pudotussessio.
Mutta mun tän kertainen laihis (joka siis alkoi vuosi sitten) on erilainen kuin kaikki muut aiemmat. Tällä kertaa mä oikeasti pyrin oppimaan sellaiset elämäntavat, ettei mun tartte enää koskaan kantaa tätä kilomäärää mukanani.

Ja joo, tuo mun ruokailuesimerkki ei ole normipäivän ruokailu, vaan kiireisen stressipäivän ansiota. Mutta kuitenkin. Ei syömisten määrästä voi päätellä kenenkään kilomääriä.

Ap

tee ensi kerralla keitettyjä parsakaalta, kukkakaalta ja vaikka porkkanaa. Siihen kaveriksi esim kalaa tai broilerinfilee. Vielä jos tahdot niin laita raejuustoa! Kun maustat ne oman maun mukaan se on herkullista!! Ne kaurajuomat ei uppoa minullekaan. Mieluummin vaikka kivennäisvettä.

Hyvä kun kävelit pidemmälle. Ensi kerralla jos et tahdo kaupassa käydä niin kaukana, mene erikseen tunnin reippaalle kävelylenkille. Laita vaikka musat korviin tai kuuntele luonnonääniä :) Aluksi se voi tuntua itsensä pakottamiselta, mutta pikku hiljaa hyvä tulee!!!

kasviskeitto on varmaan hyvä, mut mun mielestä keitot on muutenki terveellisiä ja vähäkalorisia. niissä kun on sitä nestettä kans mikä täyttää :)

Ite oon tänää syöny vähä huonosti..
aamulla yhen jälkiuunileipäviipaleen maksamakkaralla ja nyt vasta ruokaa. 2 lihapullaa ja isosti salaattia, jossa jääsalaattia, kirsikkatomaattei, kurkkua, punast paprikaa ja semmone makufeta valokispulioliivijuttu. mut ihan superhyvää tää mun sapuska :) ei vaan oo ollu kovin nälkä ja vauva ollu sylis melkei koko päivän ni ei oo ehtiny syyä. Illal lenkkii koiran kanssa

no, kävelin sinne kauppaan kauemmaksi ja sain lähinnä rahaa tuhlattua, sormet venymään kymmenen senttiä sekä hermoni menetettyä kauppakassien ja kahden koiran kanssa. ei enää kiitti.

tein sitte keittoa... laitoin siihen kaalia, paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa ja parsakaalia. ja pari kasvisliemikuutiota. Näiden lisäksi ostin vaan sellaista jotain kaurajuomaa (siinä oli tosi kevyesti kaloreita).
ja voitte vaan kuvitella millaista p*skaa se on! että jos tätä pitää nyt sit syödä kuukausikaupalla ni itku vie kyllä.
mut huomaatteko, mä yritin.

Miks sä sitten väkisin tollasta paskaa? Oisin tehny jotain tavallista kastiketta vaikka paketista valmiina, mikä nyt maistuu, ja syönyt sen kasvisten ja salaatin kanssa, noin esimerkiksi.
Ei sen laihdutuksen tarvitse olla mitään vittua ja saatanaa ja itkua ja hammastenkiristelyä. Se ole Sinä Itse joka siitä sellaista paskaa näköjään haluaa tehdä.

[QUOTE="Anne";24323274]Miks sä sitten väkisin tollasta paskaa? Oisin tehny jotain tavallista kastiketta vaikka paketista valmiina, mikä nyt maistuu, ja syönyt sen kasvisten ja salaatin kanssa, noin esimerkiksi.
Ei sen laihdutuksen tarvitse olla mitään vittua ja saatanaa ja itkua ja hammastenkiristelyä. Se ole Sinä Itse joka siitä sellaista paskaa näköjään haluaa tehdä.[/QUOTE]

no ensi kosketus oli kammoksuttava ja ennen kaikkea ajatus jostain kavimössöstä, mut se oli ihan hyvää :D maustoin tarpeeksi niin oli varsin ok.

Yhteistyössä