No joo, ja just uutisoitiin joku vantaalainen paloittelumurha.
Jossa oli muuten osallisena tamperelaisia tekijöitä. Kyseessä oli vaarallinen rikollisliiga jossa ihmisiä ympäri Suomea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No joo, ja just uutisoitiin joku vantaalainen paloittelumurha.
Vantaa on eri kaupunki kuin Helsinki. Kyse on ollut tässä ketjussa myös siitä, että tietyt ilmiöt ovat yleisiä suhteutettuna kaupungin väkilukuun ja vertailukohteena ovat olleet viime viesteissä Tampere ja Helsinki.
Helsingin asukasluku on 590 000 ja Vantaan 200 000 eli samaa luokkaa kuin Tampereen.
Sanoinko ettei muualla tapahdu mitään??? Nyt kyselin miksi Tampereella saa suosiota nämä lieveilmiöt jotka eivät muualla saa suosiota. Helsingissä ei ole ollut esim 90-luvulla niin pahaa ongelmaa saatananpalvojista ja skinheadeista. Huumeet ja päihteet näkyvät katukuvassa Tampereella paljon selvemmin. Jopa poliisit sanovat että Tampereella homma lähtee lapasesta. Mistä se johtuu? En väittänytkään että Helsinki olisi joku lintukoto. Nyt puhuin Tampereesta enkä hakenut kilpailua kumpi on pahempi.
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24343548:no en tiedä miksi tampereella kaikkea tapahtuu...niinkun muuallakin...jos tampere on otettu silmätikuks...
Jossa oli muuten osallisena tamperelaisia tekijöitä. Kyseessä oli vaarallinen rikollisliiga jossa ihmisiä ympäri Suomea.
Tähän on nyt hirveän vaikea vastata, vaikka on asunut Tampereella vuosikausia. Muualta olen muuttanut. Nämä sinun mainitsemasi lieveilmiöt kun eivät näy minulle mitenkään, eivät edes huhupuheissa tai juoruissa, ei myöskään se huume- ja päihdeongelma arjessa, päihdeongelmakin kylläkin kaupungilla tiettyinä iltoina. Minulle tämä näyttäytyy hyvinkin rauhallisena kaupunkina, vaikka liikun kaupungillakin paljon ja vaikka tuttavapiiriin kuuluu hyvin erilaisia ihmisiä eri ikäluokista ja erilaisista sosiaalisista asemista.
En nyt väitäkään että Tampere olisi joku ghetto jossa ei olisi turvallista liikkua. Mutta tietyt lieveilmiöt se imee itseensä jostain syystä. Ja kuitenkin oman kaupungin poliisikin jo myöntää homman menneen huonompaan suuntaan, ikävää...
No eniten niitä satanisteja oli nimenomaan Tampereelta. En nyt tässä ole puolustamassa mitään kaupunkia vaan keskustelemassa Tampereesta. Onko se vaikeaa? Joku voi perustaa ketjun voi keskustella vaikkapa Vantaan (pähkinärinteen) rikollisjengistä. Miksei tietyn kaupungin ihmiset kestä sitä keskustelua omasta kaupungistaan vaan pitää linkitellä tapahtumia (yleensä Helsingistä) muualta?
väkivaltaisimmat kaupunginosat asukaslukuun suhteutettuna
Pari vuotta vanha, mutta tuskinpa suurta muutosta on tapahtunut.
Näissä kaupunginosissa saat helpoimmin turpaan — Uusi Suomi
Tuota Kluuvia mietin että mitäs ihmeellistä siellä on, lasketaanko siihen sitten Kaisaniemi... ilmeisesti. Jyväskylä ei tullut yllätyksenä ja se on todella surullista millaiseen jamaan syntymäkaupunkina on itsensä saanut, samoin kuin koko Keski-Suomen alue. Mutta asiaan; listassa oli mainittu kaksi kertaa Tampere. Yhtä monta kertaa kuin yli puolet isompi Helsinki. Että mitäs tähän sanotte Tampereen puolustajat?
Sanoinko ettei muualla tapahdu mitään??? Nyt kyselin miksi Tampereella saa suosiota nämä lieveilmiöt jotka eivät muualla saa suosiota.
Se olikin väkilukuun suhteutettuna... Mä en nyt oikein ymmärrä mikä ongelma sulla on Tampereen kanssaNäytä mulle se tilasto missä Tampere on suomen väkivaltaisin kaupunki, ihan oikeesti, mä haluisin tälle sun teorialle jotain faktapohjaa kiitos
Ja hei, siellä on Oulu mainittu 3 kertaa. Kuin myös Vantaa. Kuopiokin pari kertaa.