Kertokaa Miten selviän tästä odotusajasta!!!:(:(:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jon"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jon"

Vieras
Olen jatkuvasti niin väsynyt että välillä ihan tuntuu että en jaksa enää huomiseen...:( Haluaisin vain nukkua, ja nukkua ja nukkua! Mutta se ei onnistu ku on kaksi alle neljä vuotiasta hoidettavana. Juuri ja juuri jaksan heistä hoitaa ja huolehtia kun mies päivät töissä.. Kohta alkaa taas työt loman jälkeen. miten kestän tämän väsymyksen!!??
En olisi alkanut tähän jos olisin tiennyt, että tämä väsymys on niin jäätävä!!!:( byäääh!!!

[QUOTE="hanna";24368933]millastahan se sitten on kun vauva syntyy ja valvottaa öisin...suosittelen hakemaan isommille osapäivähoitoa,jotta jaksat.[/QUOTE]

Ne ajat eivät pelota kyllä. Olen silloin virtaa täynnä. Ja kun nyt on alkuvuoden vauva ja kevät tekee sitten tuloaan niin ei ole sitä masennusriskiäkään niin suurta. Minulle tämä syksy/talviaika on niin hankalaa muutenkin aina. Ja nyt tuntuu että kaikki on niin ylitsepääsemätöntä. EN VAIN JAKSA!!!

Mulla oli kanssa alkuraskaus sellasta pelkkää väsymystä että... Oikeasti, töistä tullessa nukkumaan ja heräsin vasta sitten kun piti taas nousta töihin. Ei ollut kivaa.

Mutta nyt kun vauva on syntynyt ja taitaa koliikkikin vaivata (itkee, itkee, itkee ja valvottaa) niin väsymys on silti vain ehkä 5% siitä mitä alkuraskaudessa.

Kyllähän minua pidettäisi luuserina jos näin tekisin.. Raskausviikkoja vasta 16+4 ja kokoajan vain väsymys pahenee..:(

Kuka pitäisi luuserina? Itse jäin saikulle rv 10 kolmeksi viikoksi väsymyksen takia ja vaikka itsestä tuntui, ett lintsaan, ni ei kyllä kukaan vihjaissutkaan, ett olisin ollut jotenkin luuseri, Näin jälkeenpäin ajatellen oli kyllä todella hyvä, ett olin tuon vajaa kolme viikkoa saikulla keräämässä voimia työntekoon. Jos nyt väsytät itsesi täysin, ni kyllä tulee loppuraskaudesta vaikeaa -puhumattakaan siitä, kun pitäisi jaksaa hoitaa vastasyntynyttä!

Kannattaisi oikeasti ottaa sairaslomaa ja vaikka hommata lapsenhoitoapua. Mä olin sairaslomalla koko alkuraskauden pahoinvoinnin ja väsymyksen takia, ei siihen kellään ole mitään nokan koputtamista!

Yhteistyössä