Ihan gauhian pakko tunkea kuvia tänne kun olen niin innoissani uudistuneesta olkkaristani :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hitsi tätä mun viilasilmää, mutta kun heti häiritsee kun tuo uusi matto ei ole sohvankanssa tasan, vaan on selkeästi enemmän toisessa päässä :headwall:

Mutta pidän kyllä väreistä ja muustakin :)

On muuten tälläkin hetkellä villasukat jalassa :D. Mä olen jo monen monta vuotta tykännyt sävyistä joita kodissamme on. Ne luo mulle semmoista hyvää oloa, jota ei pysty kuvaamaan. Viis muodista, nämä sävyt on ja pysyy meillä varmaan aina. Jossain vaiheessa haluan (ehkä) maalata seinät valkoisiksi, mutta muuten värimaailma tulee pysymään samana.

tämä on kodin tehtävä :heart:

mie olen ettiny tuommosta singerin pöytää jokapaikasta, siis semmosta resua missä ois ehjänä vaan tuo valurautanen jalkaosa. äidilläni on se koko ompelukone jalkoineen vielä tallessa, toimiikin pirulainen vielä :D

*muoks* sydän jäi jostain syystä tulematta...

Viimeksi muokattu:
Mua häiritsee myös tuo epäsymmetria sohvan ja ikkunan välillä, sekä myös tuon maton kanssa. Vaan kun en millään keksi miten saisin kaikki linjaan. Jälleen kerran: olis pitänyt suunnitella olohuone aikoinaan paremmin. Jos sohva on linjassa ikkunan kanssa, niin nojatuolit on AIVAN vinossa suhteessa sohvaan. Sitten kun soppaan lisätään vielä keittiön ruokailuryhmä, niin sopivaa linjaa ei vaan yksinkertaisesti saa. Tällä nykyisellä "kokoonpanolla" sohva, nojatuolit ja ruokailuryhmä on niin hyvin linjassa keskenään kuin mahdollista, eivätkä ole hyvässä linjassa siltikään. Ja pojat että ottaa päähän myös keittiön lampun paikka (jossa killuu kynttilälyhty, eikä lamppua lainkaan). Sitä kun ei saa sitten MILLÄÄN suoraan ruokailuryhmän yläpuolelle.

Eiks sitä niin sanota että eka talo ja lapsi on niitä harjoituskappaleita, seuraavien kanssa sujuu jo paremmin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24378084:
tämä on kodin tehtävä :heart:

mie olen ettiny tuommosta singerin pöytää jokapaikasta, siis semmosta resua missä ois ehjänä vaan tuo valurautanen jalkaosa. äidilläni on se koko ompelukone jalkoineen vielä tallessa, toimiikin pirulainen vielä :D

*muoks* sydän jäi jostain syystä tulematta...

Jaa, mihis sä pelkät jalat tarvitsisit *utelias*?

Tossakin on ompelukone vielä sisällä ja kuulemma toimiikin vielä. En ole koittanut.

Ja mä muuten puhuin tosta singerinä koko ajan, kunnes järkytyksekseni huomasin että se onkin husqvarna, perhana :D

Tykkään tosta lattiasta kovasti :heart: Onko se ihan puulattia?

Toi lattia on kompromissi :D. Mä olisin halunnut vanhan talon ihanalla lautalattialla, mies halus uuden talon. No, sitten päädyttiin rakentamaan ja mä valitisin sitten ton laminaatin, joka imitoi lautalattiaa. Koin sen järkevimmäksi talossa, jossa on 2 lasta, kissa ja koira. Laminaatti kestää nuo kaikki :D

Alkuperäinen kirjoittaja No eihän;24378122:
..olkkarissa ole muuta kivaa kuin juuri tuo vanha ompelukone. Muuten olkkari on hyvin tavanomainen suomalainen tylsä olkkari, joita näkee 13 tusinassa.

Siellä on myös, tosin noiden uusien kuvien ulkopuolella, myös vanha klaffipöytä ja klaffilipasto. Ja sen klaffilipaston päällä, korkealla, killuu televisio. Ihan salettiin ei oo niin kovin tavanomainen ratkaisu ;)

Mustat yksityiskohdat (uuninluukut ja kissa :) ) tuovat sopivasti särmää harmoniseen värimaailmaan. Vanhoja ja uusia kalusteita on sopivasti sekaisin. Liikaa symmetriaa ei kannatakaan tavoitella, muuten tulee museomainen ja jäykkis fiilis. Teillä on onnistuttu!!!

Minä osaan olla innoissani kokonaan rempatusta kodistani tunkematta kuitenkaan kuvia kaiken kansan töllisteltäväksi.

Mulla muuten kanssa ompelukonepöytä, Singer jossa on pitsimäiset jalat. Tosin se on ulkopöytänä.

Vähän tyhjän näköistä, silleen stailatun näköinen (eli tyylikäs & tyhjä). Mutta ehkä kuvauksen ajaksi elämän merkit ja persoonalliset esineet otettu pois. Kissa :heart:

[QUOTE="vieras";24380715]Minä osaan olla innoissani kokonaan rempatusta kodistani tunkematta kuitenkaan kuvia kaiken kansan töllisteltäväksi.

Mulla muuten kanssa ompelukonepöytä, Singer jossa on pitsimäiset jalat. Tosin se on ulkopöytänä.[/QUOTE]

Teillä on varmaan sitten ihan älyttömän hienoa ja upeeta kun singerikin kelpaa vaan ulkopöydäksi. Mitä pahaa on laittaa kuvia tänne ja miten sinä olet sitten parempi kun et niitä kuvia laita?