Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosi kiva. Ihanat sohvat!! Mieki tahon!
Kiva, mutta verhot on vähän töpöt.
On muuten tälläkin hetkellä villasukat jalassa. Mä olen jo monen monta vuotta tykännyt sävyistä joita kodissamme on. Ne luo mulle semmoista hyvää oloa, jota ei pysty kuvaamaan. Viis muodista, nämä sävyt on ja pysyy meillä varmaan aina. Jossain vaiheessa haluan (ehkä) maalata seinät valkoisiksi, mutta muuten värimaailma tulee pysymään samana.
Tavallaan ihan mukavaa, joskin hiukan kiusallinen tuo tuijotusasetelma. Ihmiset asettuvat sohvaan ja nojatuoliin istumaan ja tuijottamaan toisiaan. Jokailtaiset toljotusiltamat?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24378084:tämä on kodin tehtävä :heart:
mie olen ettiny tuommosta singerin pöytää jokapaikasta, siis semmosta resua missä ois ehjänä vaan tuo valurautanen jalkaosa. äidilläni on se koko ompelukone jalkoineen vielä tallessa, toimiikin pirulainen vielä
*muoks* sydän jäi jostain syystä tulematta...
Tykkään tosta lattiasta kovasti :heart: Onko se ihan puulattia?
Alkuperäinen kirjoittaja No eihän;24378122:..olkkarissa ole muuta kivaa kuin juuri tuo vanha ompelukone. Muuten olkkari on hyvin tavanomainen suomalainen tylsä olkkari, joita näkee 13 tusinassa.