itse olen myös alkanut inhoamaan koiria, tai siis lähinnä niitä omistajia. Ei ne koirat ole mulle mitään tehneet ja ovat syyttömiä siihen että sen piuhan toisessa päässä on kusipää ja tämänvuoksi multa ei heru yhtään ymmärrystä noille myrkyttäjille. MUTTA, totuus on kyllä se että koiranomistajat saisivat kyllä katsoa peiliin siinä asiassa että noita myrkyttäjiä on olemassa, koska suurin osa koiranomistajista ovat niin piittaamattomia koirnasa tekemisistä, että ihan normaalillakin ihmisellä menee niihin rakkeihin hermot.
Itselläni on mennyt koiranomistajiin hermot, kun pyöräilen paljon niin jaksa ymmärtää minkä h*lvetin takia sen koiran pitää kullkea toisellapuolella pyörätietä ja omistaja toisellapuolella ja parhaimmassa tapauksessa vielä jotkut napit korvissa ettei varmasti kuule vaikka kuinka soittais kelloa tai sitten se koira on niin pitkässä piuhassa että se s*atanan puudeli on sielä pyörän pinnojen välissä solmussa ja omistaja huutaa pää punasena vieressä...
En kiistä sitä että on myös olemassa hyviä ja vastuullisia koiranomistajia, mutta nämä idiootit pilaavat sitten kaikkien maineen.