Kiitos vaan niille jotka lietsoo koiravihaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, mutta niistähän ei saa puhua kun on kyse senkin luokan ongelmasta kuin koirankakkakikkare! ;)

taas palstamammalla luetun ymmärtäminen hukassa. tietääkseni tämän ketjun ap aloitti ketjun koirista ja koiravihasta. mitäs vittua siihen liittyy huumeneulat? tai no, palstaileva koirafanaatikko nyt ei parempaa osaakaan...

normaali ihminen: hei, paikassa x puukotettiin äijä!
fanaatikko palstamamma: NO MITÄ SITTEN KUN AFRIKASSA KUOLEE SATOJA LAPSIA, ON VÄHÄN ISOMPIA ONGELMIA KUN JOKU UKKO!

Koiria?? Entäs kissoja jotka paskoo ja kuseksii ikkunoiden ja ovien viereen?? Sepä se vasta tuoksuukin. Paska se vaan maatuu. Enkä minäkään kyllä koirani anna paskoa pitkin katuja. Tuskin kukaan teistäkään ojissa kävelee?? jos kävelee niin astukoon sitten siihen paskaan. Ehkä eri asia kun en kaupungissa asustelekkaan. Tuolla metsäpolulla ei varmasti ketään haittaa =)

itse olen myös alkanut inhoamaan koiria, tai siis lähinnä niitä omistajia. Ei ne koirat ole mulle mitään tehneet ja ovat syyttömiä siihen että sen piuhan toisessa päässä on kusipää ja tämänvuoksi multa ei heru yhtään ymmärrystä noille myrkyttäjille. MUTTA, totuus on kyllä se että koiranomistajat saisivat kyllä katsoa peiliin siinä asiassa että noita myrkyttäjiä on olemassa, koska suurin osa koiranomistajista ovat niin piittaamattomia koirnasa tekemisistä, että ihan normaalillakin ihmisellä menee niihin rakkeihin hermot.
Itselläni on mennyt koiranomistajiin hermot, kun pyöräilen paljon niin jaksa ymmärtää minkä h*lvetin takia sen koiran pitää kullkea toisellapuolella pyörätietä ja omistaja toisellapuolella ja parhaimmassa tapauksessa vielä jotkut napit korvissa ettei varmasti kuule vaikka kuinka soittais kelloa tai sitten se koira on niin pitkässä piuhassa että se s*atanan puudeli on sielä pyörän pinnojen välissä solmussa ja omistaja huutaa pää punasena vieressä...
En kiistä sitä että on myös olemassa hyviä ja vastuullisia koiranomistajia, mutta nämä idiootit pilaavat sitten kaikkien maineen.

Mie omistan koiran, mutta en voi sietää koiranomistajia, jotka antavat koiran hyppiä pyörätien toisella puolen, kun itse ovat toisella. En myöskään ymmärrä noita flexejä kaupunki-oloissa, koska koiraa on vaikea pitää hallinnassa, jos se liikkuu esim. kahden kolmen metrin päässä. Viime viikolla samalla reissulla kaksi eri koiraa meinasi hyökätä pyörän alle, vaikka menin pyörätien toista reunaa. Tai sitten niillä koirilla oli minun jalkaa tarkoitus tarrata. Kumpikin oli pieniä, mutta jotenkin sitä on vain tottunut varomaan kaikkia koiria, koska niistä ei koskaan tiedä, kun itse tulee takaa päin.

En myöskään pidä koiranomistajista, jotka eivät kerää koiran kakkoja sellaisilta aluelta, joita siivotaan ja pidetään kunnossa. Eriasia on ne pusikot ja ojan pohjat, jonne kyllä itsekin jätän koirani kakat. Mutta tosiaan siivoan, jos koira tekee näkyvälle paikalle läjän, koska ne läjät ovat niin rumia ja joku voi mennä astumaan sen päälle. Mutta vihaan myös niitä tupakoitsijoita ja roskaajia, jotka tiputtelevat maahan tupakantumppeja ja roskia. En myöskään pidä syljeksijöistä, joiden sotkuja saa varsinkin linja-autopysäkeillä todella paljon varoa. :x

12.6.2011 16:41
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/El%C3%A4infysiologi+tuomitsee+koirien+pidon+viihdykkeen%C3%A4/1135266852582
Eläinfysiologi ja Korkeasaaren eläintarhan entinen johtaja Seppo Turunen ei ymmärrä, miksi ihmiset ottavat koiria viihdykkeikseen
Turuselta ilmestyi juuri lemmikkienpitoa systemaattisesti kritisoiva kirja Lemmikkielämää.

Hän tietää tönivänsä arkaa aihetta. "Monet ottavat henkilökohtaisena loukkauksena puheen näistä asioista. Silti näen, että näistä täytyy pystyä sanomaan jotakin."

Eräs sanottu asia on lemmikkien ruoan ekologinen jalanjälki.

Laskennallisesti iso koira voi olla liki yhtä suuri ympäristötaakka kuin citymaasturi, ja jos esimerkiksi Japani tuottaisi itse kaiken ruoan lemmikeilleen, sitoisi se 70 prosenttia valtion maatalousmaasta.

Viisitoista vuotta Korkeasaarta johtaneen Turusen silmät aukenivat Korkeasaaressa sille, että hyvin monen eksoottisen lajin uhanalaisuuden pääsyihin lukeutuu keruu lemmikeiksi.

Lemmikkienpidon tilalle hän tarjoaa muun muassa luonnoneläinten tarkkailua ja niiden hyvinvoinnin lisäämistä. Hänestä eläinsuhdettamme tervehdyttää ja avartaa se, ettemme omista luonnoneläintä. ...

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;24405764:
omistajien viitsimättömyyden takia kai näitäkin tapahtuu. kun ei saada niitä kakkoja kerättyä, niin viimein palaa joltain pinna.

minä ainakin olen ihan sen takia alkanut inhoamaan koiria. en nyt niitä myrkyttämään silti alkais. ja tiedän, ettei se koiran vika ole vaan omistajan, mutta silti, kyllä se tunne vaan niihin koiriin heijastuu.

Lapsellista! Inhoat koiria kun omistajat eivät kerää kakkoja? Mikä pointti tossa on?

[QUOTE="Liila";24406349]Minä ja naapurini ollaan raivoissamme, kun yksi naapureista päästää piskinsä aamulla ulos räksyttämään klo 6.30. Itse eivät valvo koiria, vaan antavat niiden räksyttää kaikelle mahdolliselle. Kesäkuumalla on pakko pitää ikkunoita auki ja räksytys kuuluu, vaikka ikkunat olisivatkin kiinni. Sama juttu iltamyöhällä, kun pitäisi saada nukkua.

Täytyy myöntää, välillä olen ollut valmis mihin keinoihin tahansa saadakseni sen räksytyksen hiljenemään. Kyllä se unentarve ihmisellä on sen verran suuri.[/QUOTE]

Että ihan piski räksyttämään. Itse eivät valvo mutta koirat ovat syypää. Ja sä lammas et tietenkään ole saanut sitä turpaasi auki?

[QUOTE="trolli";24407447]tässä malliesimerkki koirafanaatikosta. haukutaan ja nimitellään. no, kai ne koirafanit aikaa myöten alkavat muistuttamaan rakkejaan.[/QUOTE]

Kukahan tässä nyt ekan kiven heitti?

Kukahan tässä nyt ekan kiven heitti?

lues uudestaan mitä kielenkäyttöä oli tuolla kenelle vastasin. turpaa ja lammasta... joo, taitaa olla emäntä oppinut koiransa tavoille eikä toisinpäin.

toki en edes ymmärrä, miksi vastuulliset koiranomistajat vetävät näistä aloituksista herneet nenäänsä.

kukaan terve ihminen tuskin vihaa koulutettua koiraa ja omistajaa, joka siivoaa koiran jäljet. en minä ainakaan. päinvastoin, on ilo silmälle kohdata koulutettu koira. :) ne ovat ihania.

En korjaa koirani paskoja muualta kuin omalta pihalta. En kyllä anna tuon meidän pikku puudelin (40kg ja vielä sekarotuinen) paskoa myöskään keskellä kävelytietä.

[QUOTE="trolli";24407507]lues uudestaan mitä kielenkäyttöä oli tuolla kenelle vastasin. turpaa ja lammasta... joo, taitaa olla emäntä oppinut koiransa tavoille eikä toisinpäin.

toki en edes ymmärrä, miksi vastuulliset koiranomistajat vetävät näistä aloituksista herneet nenäänsä.

kukaan terve ihminen tuskin vihaa koulutettua koiraa ja omistajaa, joka siivoaa koiran jäljet. en minä ainakaan. päinvastoin, on ilo silmälle kohdata koulutettu koira. :) ne ovat ihania.[/QUOTE]
Mulla ei mennyt herne nenään muusta kuin tuosta kuolleen koiran tarinasta.
Eilen viimeksi juttelin erään koiranomistajan kanssa, jonka koira oli vetänyt jonkun epämääräisen lihapullan tms. lenkkipolulta ja se kertoi, miten vaikea oli saada koiraa oksetettua, kun suolapallo ei tehoa. : / Niissä lihapullissa oli jotain nastoja, lasinpalasia tms. leivottuna sisään. Melkoista vaivannäköä jo harrastettu toisten lemmikkien pään menoksi.

Musta on ihan typerää tuollanen myrkyttely ja lihapullilla silpominen!

En pidä koirista jotka eivät ole omistajansa hallinnassa. Meillä on naapurustossa 2 samalaista koiraa ja toinen ei kokoajan hauku, ei hypi, kulkee vieressä, ei hyöki minun/ lapsen päälle ja tottelee käskyjä. Toinen taas on aivan miten sattuu. Inhottavaa kun pitää kytätä ikkunasta että millon voi mennä ulos ja autoon. Kesällä sen kyllä kuulee sisälle, että millon se huonon omistajan koira on ulkona.

Hulivili koirasta olen kyllä puhunu naapurin kanssa ja sehän siitä loukkaantu. Yritän olla niinkuin hänen koiraa ei olisi olemassakaan.

KOIRAA EI PIDÄ INHIMILLISTÄÄ! Ja jos koiran meinaa ottaa niin on oltava oikeesti se koiran johtaja eikä kaveri.

[QUOTE="vieras";24405833]Tuossa on toimittu vähän huolimattomasti kun viety koira vasta lauantaina lääkäriin, vaikka kunto romahtanut jo torstaina. Olisi koira ehkä selvinnyt, jos olisi aikaisemmin viety lääkäriin.

Mutta mitä kusipäitä voi ihmiset olla. Heille pitäisi sitä rotanmyrkkyä syöttää. Siinähän kärsisivät, siat![/QUOTE]

eivät ne siat ilkeitä ole...

En jaksanut lukea koko ketjua. Mutta pikkuihiljaa sitä alkaa ymmärtää yhä enemmän ja enemmän koiravihaajia, koska:

- astuu kerta toisensa jälkeen koiranpaskaan ja samoin lapset lähdes uivat siinä, koska naapuri ei jaksa viedä koiraansa paskalle viittä metriä kauemmas. älä unta nää, että jaksaisi kerätä koiranpaskat johonkin pussiin

- koska toinen naapuri pitää hurttaansa irti. viime kesänä hurtta hyökkäsi lahkeeseen. siinä meni kalliit tuulihousut korjauskelvottomaksi

- koska aamuisin heräämme yleensä koiranlouskuntaan, sitä jatkuu pitkin päivää

saatanapa nykyisin itsekin harkita jonkinmoisen myrkkipalleron ostamista naapurien koirille...

[QUOTE="minä";24407120]12.6.2011 16:41
El
Eläinfysiologi ja Korkeasaaren eläintarhan entinen johtaja Seppo Turunen ei ymmärrä, miksi ihmiset ottavat koiria viihdykkeikseen
Turuselta ilmestyi juuri lemmikkienpitoa systemaattisesti kritisoiva kirja Lemmikkielämää.

Hän tietää tönivänsä arkaa aihetta. "Monet ottavat henkilökohtaisena loukkauksena puheen näistä asioista. Silti näen, että näistä täytyy pystyä sanomaan jotakin."

Eräs sanottu asia on lemmikkien ruoan ekologinen jalanjälki.

Laskennallisesti iso koira voi olla liki yhtä suuri ympäristötaakka kuin citymaasturi, ja jos esimerkiksi Japani tuottaisi itse kaiken ruoan lemmikeilleen, sitoisi se 70 prosenttia valtion maatalousmaasta.

Viisitoista vuotta Korkeasaarta johtaneen Turusen silmät aukenivat Korkeasaaressa sille, että hyvin monen eksoottisen lajin uhanalaisuuden pääsyihin lukeutuu keruu lemmikeiksi.

Lemmikkienpidon tilalle hän tarjoaa muun muassa luonnoneläinten tarkkailua ja niiden hyvinvoinnin lisäämistä. Hänestä eläinsuhdettamme tervehdyttää ja avartaa se, ettemme omista luonnoneläintä. ...[/QUOTE]

Mikäs se on eläintarhan ex-johtaja sanomaan...

Paska sentään maatuu mutta entä autojen akut, vanteet, renkaat ym roina joita heitellään metsiin ja rantoihin? Mikään koskaan ikinä ei oikeuta koiran myrkyttämiseen. Ei mikään.

Mistäs tommoisen myrkyttäjän sais tilata, haluaisin meillekin päin sellaisen? Naapureita kun ei näytä koskevan mitkään säännöt mitä rakkien pitämiseen tulee.

[QUOTE="vieras";26164124]Mistäs tommoisen myrkyttäjän sais tilata, haluaisin meillekin päin sellaisen? Naapureita kun ei näytä koskevan mitkään säännöt mitä rakkien pitämiseen tulee.[/QUOTE]

me lappeenrannan lauritsalalaiset annamme tämän mielipuolen mieluiten poliisille, kunhan vain kiinni sen saamme. Voisit poliisilta tiedustella mistä niitä voi tilata. Sori.

Mäkin vihaan esim. kissoja mutta ikinä, koskaan ei tulisi mieleenikään että myrkyttäisin vaikka kuinka käyvät paskat kukkapenkkiimme tekemässä ja talomme nurkat kuseksii. Karkoitetta voin käyttää mutta ikinä maailmassa ei tule mieleenikään että myrkyttäisin.

Mulla ei tässä hermo ole mennyt. Ja ikävä kyllä että voin sanoa että olen pahoillani, mutta kyllä tiedämme jo jotain myrkyttäjästä. On vain ajan kysymys kun joku näkee sen itseteossa.

Niin kauan kun koiranomistajat katsoo oikeudekseen jättää koirankakat luontoon, ulkoiluttaa koiriaan vapaana, kusettavat niitä meidän postilaatikon tolppaan/portinpieliin, antavat koiriensa räkyttää päivät, illat, yöt, aamut.... niin kauan minä syljen ksylitolipurkat luontoon ja toivon että joku pentukoira sen nappasee ja syö.

Yhteistyössä