Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai, sinä tarvit ihan push upit? :stick:
Minullapa ei ole kuvia nassukirjassaMieheni näkee minut ihan livenä.
Sinisulka laita se kuva tänne näkyviin niin voidaan paremmin arvioida se, miksei nyxäs sitä kommentoi
Kuitenkin vain kateellisina haukkuisitteMut siis jos mun mies olis kaksplussassa, niin laittasinkin
![]()
Kuitenkin vain kateellisina haukkuisitteMut siis jos mun mies olis kaksplussassa, niin laittasinkin
![]()
Ei sitä kukaa hauku, kehuisi vain
Kainalossa pinkki teddy bearsori.. varmaan vakava asia..
![]()
JeahSen takia just pitää laittaa kaikki kuvat, joista mun äitikin on sanonut et noi ei sovi kaikkien silmille...niin siis on ollut pakko laittaa sellasia kuvia faceen, että mun mies todella muistaa miten kaunis ja hyvä kroppanen olen...välimatkaa meil siis muutama sata kilometriä ja nähdään about 2 kertaa kuussa
![]()
Haista homeMä en ole niin pyöree... ensinäkään
Ja olen kirjoilla yliopistossa esim....
Niin oli meilläkin useampi sata kilometriä välissä eikä mieheni unohtanut minua missään muodossa
Mutta kukin tavallaan, jos haluaa huomoita hakea.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24416429:tuo oliki uutta että yliopistolla kirjoilla olo vaikuttaa ulkonäköön![]()
Mailmassa on monta ihmeellista asiaa
En usko, että sinisulalla olisi pokkaa laittaa kuva tänne![]()