Mun unet on kyllä joskus ihan omaa luokkaansa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Näin viime yönä painajaisia, yhden muistan aika tarkasti.. Mikä on oikeastaan aika yllättävää kun yleensä muistan vain ahdistuksen.

Tässä unessa oli vaalea, siro tyttö (tai nainen, luokittelisin kuitenkin ennemmin tytöksi) joka tuli mun luoks pyytämään että veisin hänet turvaan. Tyttö odotti kaksosia kuulemma. En tiedä miksi häntä jahdattiin mutta jossain vaiheessa muistan kun hänet saatiin kiinni ja joku hirveä akka verta suupielessä laittoi tytön hammaslääkärituoliin ja yritti satuttaa tyttöä niillä hammaslääkärin vehkeillä. Mua pidettiin kiinni. Pääsin kuitenkin karkuun ja menin ottamaan tytön syliin ja tyttö sylissä juoksin sitten rakennuksesta ulos ja mietin että minne ihmeeseen mä voin viedä hänet..

Matkalla oli kaikkea outoa, mm. silta jonka alla istui puiston penkillä iso mies penkille sammuneen naisen vieressä ja harkitsi lyövänsä tätä vasaralla (me olimme siis sillalla). Mulla oli se tyttö pelastettavana joten huusin vaan (ehkä ihan pikkusen hysteerisenä) kauempana oleville ihmisille että "tulkaa äkkiä auttamaan!" ja jäin odottamaan tytön kanssa, samalla uhkailin sitä miestä minkä pystyin että jos se tekee mitään niin...

Jossain vaiheessa me oltiin myös hämyisessä kuppilassa jossa paikan omistaja toi mulle ruokaa, kanaa monella tavalla valmistettavaksi tarkoitettuna. Mutta vain yksi näistä aanoksista oli kypsennetty ja mä mietin että mitähän hemmettiä mä teen näillä kaikilla muilla...

Uni päättyi kuitenkin siihen että tytön perhe tuli paikalle, olivat etsineet tätä ja uni loppui siihen kun kävelivät meitä kohden ja mä ajattelin että mä haluan jo herätä.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää;24417648:
vilkas virikeilta, tai yö...
tulee mieleen joku tv-jännäri tai sen tyyppinen :D

voisit alkaa suoraan tekemään käsikirjoituksia noista, ja lyödä rahoiksi ...

Mä oon monesti ajatellut samaa :D

Eikä siis ollut edes mikään virikkeellinen ilta. Mulla vaan on toi stressitaso nyt just aika korkeella ja sillon käy tällasta että näen painajaisia koko ajan..

[QUOTE="vieras";24417668]Olet ilmeisesti itse se unen tyttö jota haluat suojella. Peilaat ehkä vanhoja pelkojasi.[/QUOTE]

Voi olla... Tyttö oli tosi sellainen viattoman ja pelokkaan oloinen. Tosi sellainen hauras.. Jotain sellasta elää munkin sisällä ja mä ihan oikeastikin yritän ihan hirveesti suojella sitä osaa itsessäni.

minäkin huomasin heti tuon mokan omassa tekstissäni,
tarkoitin oikeastaan, että tuo unennäkö ja elokuvissa olo on sitä vilkasta virikeaikaa.

Että arvelinkin, että näet noita vaikka olisi rauhallinen tai tavallinen ilta takana jne , jne.
No turha tätä nyt on selittää, kulutan vain aikaani kun oottelen tuota yhden unennäkijän heräämistä...
ei muuta kuin Kerpele, pistetään tehdas pystyyn vaan, voisin olla se visualisti sun käsikirjoitusprojektissa.
Kaikenlaista tuon tyyppistä itsekin koko ajan suunnittelen, aikaa vaan ei ole ihan kaikkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää;24417755:
minäkin huomasin heti tuon mokan omassa tekstissäni,
tarkoitin oikeastaan, että tuo unennäkö ja elokuvissa olo on sitä vilkasta virikeaikaa.

Että arvelinkin, että näet noita vaikka olisi rauhallinen tai tavallinen ilta takana jne , jne.
No turha tätä nyt on selittää, kulutan vain aikaani kun oottelen tuota yhden unennäkijän heräämistä...
ei muuta kuin Kerpele, pistetään tehdas pystyyn vaan, voisin olla se visualisti sun käsikirjoitusprojektissa.
Kaikenlaista tuon tyyppistä itsekin koko ajan suunnittelen, aikaa vaan ei ole ihan kaikkeen.

Mun ongelma on että mulla ei ole oikeasti uskallusta tehdä oikeastaan yhtään mitään.

Oonkin miettinyt että pitäis perustaa sellanen ideapankki :D

Mulla on nimittäin tajuton mielikuvitus, vaikka muuta mulla ei sitten olekaan... Kuin ideoita.

Itse näin sellasta unta edellisyönä, että olin nyt aikuisena lastenkodissa asukkaana, ja mulla oli punainen lyhyt kananpersetukka.

Joku muija ei kehdannut olla tuttu mun kanssa, koska olin lastenkodin asukas.

Unia jotka mule on jäänyt menneisyydestä mieleen oli mm. se kun lohikäärme rakastui muhun.. Ja sit sitä hirveesti itketti kun sillä oli vaan sellanen kolkko vanha linna esiteltäväksi mulle eikä mitään hienoa ja kaunista :D

Toinen on se kun dinosaurus söi mun pikkusiskon :'( Mä en oo koskaan nähnyt kamalampaa..

Ja kerran mun mutsi puukotettiin. Lapselle se oli aika karmiva uni..

Muistan myös lukuisat unet joissa lähisukulaiset yrittivät vahingoittaa mua ja mä pakenin vaan koko unen ajan.

No, sama teema toistuu edelleen, mun painajaisissa mä aina vaan pakenen enkä koskaan pääse karkuun.. Viimesimmässä yritin pelastaa mun perheen zombeilta.

älähän vähättele ittiäsi, mielikuvitus on sellainen voima, jolla niitä miljjoonia on tahkottu..

itse oon just taas jonkin ihme prosessin alussa, enkä tiedä tuleeko valmista.
Mutta mikään varmuus ei vallitse siitäkään, etteikö tulisi. :D
tavallaan, yksinään ihan on aika huono väsätä ja tehdä joitain juttuja, eli ne ajatukset ym. kyllä kasvaa ja jalostuu, kun tulee tiimiä mukaan ...

Täytyypä joskus vaikka ihan mustua, niin voisit hyötyä yhdestä kirjavinkistä.
Luin hiljattain yhden kirjan, ja se auttoi taas saamaan prosessit käyntiin, ja tuon luovuuden vapautumaan.
aikaa vaan ei ole nyt kauheasti, mutta on kuitenkin.

Nytkin oon lomalle menossa, ja tarkoitus ois jotain näitä omia juttuja saada aikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää;24417902:
älähän vähättele ittiäsi, mielikuvitus on sellainen voima, jolla niitä miljjoonia on tahkottu..

itse oon just taas jonkin ihme prosessin alussa, enkä tiedä tuleeko valmista.
Mutta mikään varmuus ei vallitse siitäkään, etteikö tulisi. :D
tavallaan, yksinään ihan on aika huono väsätä ja tehdä joitain juttuja, eli ne ajatukset ym. kyllä kasvaa ja jalostuu, kun tulee tiimiä mukaan ...

Täytyypä joskus vaikka ihan mustua, niin voisit hyötyä yhdestä kirjavinkistä.
Luin hiljattain yhden kirjan, ja se auttoi taas saamaan prosessit käyntiin, ja tuon luovuuden vapautumaan.
aikaa vaan ei ole nyt kauheasti, mutta on kuitenkin.

Nytkin oon lomalle menossa, ja tarkoitus ois jotain näitä omia juttuja saada aikaan...

En mä vähättele :)

Mä olen ihan oikeasti vain tosi pelokas ihminen.

Yhteistyössä