Nimiapuja pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hukassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hukassa"

Vieras
Moi,

Odotamme toista lastamme josta on lupailtu poikaa.

Moniakin nimiä on joista tykkäisin mutta ne tuntuvat olevan joko käytössä lähipiirissä tai sitten eivät miellyttä miestäni. Tykkäisin mm. Ilarista, Severistä, Eetusta, Aatusta, Matiaksesta...ja kaikki nää sulkeutuu pois yllä mainituista syistä.

Kartan nimessä f, c, d, b ym. ns. vierasperäisiä kirjaimia enkä yleensä ole uudisnimien ystävä.

Sopivaa nimeä ei vaan tunnu löytyvän ja arvostaisin ehdotuksia...
Esikoisemme nimi on Enni.

Meiltä löytyy Juho ja Joona perinteisimpänä. Toisia nimiä on Henrik, Matias ja Valtteri.
Meillä yhteensä 5 poikaa ja viimesten nimet ollu jo todella hukassa. Ite oon tehny sit niin että oon joko netistä tai nimikirjasta ottanu kirjaimen kerrallaan ja kattonu sieltä joka kirjaimesta (tai ainakin melkein) sen parhaimman nimen. Jostain kirjaimesta löytyny useampikin vaihtoehto.
Ja sit sen listan oon antanu miehelle joka on suorilta viivannu yli ne mistä ei tykkää.
Jäljelle jääneitä sit pyöritelty niin kauan et löytyny sopiva.

Tässä on ihan kivoja nimiä, äkkiseltään mieluisimmat oli Kaapo ja Joona.

Jotenkin vaan mistään nimestä ei tule sellaista oikeaa tunnetta... tiedättekö kun sanotte sen nimen ääneen ja teitä hymyilyttää? Sitä haen mutten löydä.

[QUOTE="Jeba";24435424]Ilmari
Aleksi
Aapo
Elias
Eemil[/QUOTE]

Ilmari olisi musta kiva mutta miehen mukaan se on ilmastointiteippiä eikä siksi käy...

Aleksi ja Eemil on serkun poikia... Elias taas toooosi suosittu juuri nyt mikä hiukan hämää.
Aapo ihan jees mut Kaapo ehkä enempi mun mieleen, vaikkei sekään niin iske.

[QUOTE="vieras";24435596]Kummipojan toinen nimi on Mikkel.
Ite tykkäisin nimestä Miikkael.
Joskus oon kuullut nimet Miroel ja Miklos. Entä Miko?[/QUOTE]

Tykkään enemmän alkuperäisistä nimistä kuten Mikael kuin niistä väännetyistä muunnoksista.

Yhteistyössä