Tässä on teille ilostuttava ja kiva tanssivideo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PölyEsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä tulikin mieleen että mulle saa kertoa jos bongaa juutuupista musta kuvattuja tanssivideoita... Valitettavasti mä en ole estellyt yhtäkään kuvaajaa kun baarissa tanssin ja aamulla ottaa päähän...

Muoks. vaikka enpä mä täällä oikeestaan oo niin paljon itteäni näytellyt että kukaan tunnistais :D ..Tuli näin jälkijunassa mieleen

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;24435655:
Joo, ihan kivasti liikkuu. Vääränlainen asuvalinta vaan, jotenkin hyllyy ja löllyy liikaa.
Tuon naisen kroppa on hieman PYÖREÄ, muumimainen. :D

Vatsatanssiasut ovat tuollaisia. Liikkeiden tavoitteena on, että hyllyy ja löllyy. Laihan on vaikeampaa tehdä vaikkapa vatsanpudotuksia, koska täytyy tosissaan työntää vatsaa ulos, eikä riitä, että rentouttaa sen.

Ja tosta videosta mun täytyy sanoa että mä en millään käsitä tuon "tärinän" viehättävyyttä tanssissa.. Sama juttu kun se Shakiran "shewolf"-video, mä en vaan kykene katsomaan sitä kun mun mielestä se näyttää ihan pakkoliikkeiseltä :/ Poitsu tosin tykkää katsoa sitä ja jorata, että tässä taas äidin mielipide toisarvoistuu täysin :D

Ja tosta videosta mun täytyy sanoa että mä en millään käsitä tuon "tärinän" viehättävyyttä tanssissa.. Sama juttu kun se Shakiran "shewolf"-video, mä en vaan kykene katsomaan sitä kun mun mielestä se näyttää ihan pakkoliikkeiseltä :/ Poitsu tosin tykkää katsoa sitä ja jorata, että tässä taas äidin mielipide toisarvoistuu täysin :D

Ne värinät kuuluu vatsatanssiin. Voi kokeilla itse tehdä, se ei ole välttämättä kovin helppoa.

Mäkin tykkään katsoa Shakiran tanssia, varsinkin se Hips don't lie -video on ihana.

Joo, Shakira on ihan idoli.

Mulla on sen verran perverssi suhde ihraani, että musta on kiva hyllyä, täristä ja löllyä. :D Toiset ei siedä omassa kropassaa, toiset ei muidenkaan, mutta mun mielestä valloittavaa tuossa videossa on juuri tuo vapautunut hytkytys.

Joo, Shakira on ihan idoli.

Mulla on sen verran perverssi suhde ihraani, että musta on kiva hyllyä, täristä ja löllyä. :D Toiset ei siedä omassa kropassaa, toiset ei muidenkaan, mutta mun mielestä valloittavaa tuossa videossa on juuri tuo vapautunut hytkytys.

Joo ja se, kun toi nainen on todella karismaattinen ja selvästi itse mielestään viehättävä ja esittelee omaa viehättävyyttään ja apujaan ja on aivan kotonaan ja itsevarma.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24435811:
Joo ja se, kun toi nainen on todella karismaattinen ja selvästi itse mielestään viehättävä ja esittelee omaa viehättävyyttään ja apujaan ja on aivan kotonaan ja itsevarma.

Aivan. Lähes kuka tahansa on viehättävä, jos viihtyy itsessään ja näyttää sen.

Yhteistyössä