Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika kiva, tuli ihan Shakira mieleen noista rintakehän ja vatsan liikkeistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;24435655:Joo, ihan kivasti liikkuu. Vääränlainen asuvalinta vaan, jotenkin hyllyy ja löllyy liikaa.
Tuon naisen kroppa on hieman PYÖREÄ, muumimainen.![]()
Ja tosta videosta mun täytyy sanoa että mä en millään käsitä tuon "tärinän" viehättävyyttä tanssissa.. Sama juttu kun se Shakiran "shewolf"-video, mä en vaan kykene katsomaan sitä kun mun mielestä se näyttää ihan pakkoliikkeiseltä :/ Poitsu tosin tykkää katsoa sitä ja jorata, että tässä taas äidin mielipide toisarvoistuu täysin![]()
Mäkin tykkään katsoa Shakiran tanssia, varsinkin se Hips don't lie -video on ihana.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24435718:Ne värinät kuuluu vatsatanssiin. Voi kokeilla itse tehdä, se ei ole välttämättä kovin helppoa.
Joo, Shakira on ihan idoli.
Mulla on sen verran perverssi suhde ihraani, että musta on kiva hyllyä, täristä ja löllyä.Toiset ei siedä omassa kropassaa, toiset ei muidenkaan, mutta mun mielestä valloittavaa tuossa videossa on juuri tuo vapautunut hytkytys.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24435811:Joo ja se, kun toi nainen on todella karismaattinen ja selvästi itse mielestään viehättävä ja esittelee omaa viehättävyyttään ja apujaan ja on aivan kotonaan ja itsevarma.