poika oli tipauttanut jotain päälleen koulussa paidan eteen siis, ja siihen oli jäänyt tahra. ope oli vaihdattaut pojalle koulun t-paidan päälle, kun se ei kuulema kestä katsoa likaista paitaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tähän voisin jo minäkin sanoa että lol.
Mä sanoisin sille opettajalle, että mun lapsi saa käyttää just niin likasia vaatteita kun se haluaa.
Elämänarvot hukassa maybe?
Mä sanoisin sille opettajalle, että mun lapsi saa käyttää just niin likasia vaatteita kun se haluaa.
Ei se kyllä ihan näinkään ole. Opettajan tehtävä on tarjota lapsille myös siisteys- ja hygieniakasvatusta.
Mutta tosiaan, jos tilanne on tämä mitä kerrottu, niin hieman erikoiselta kuulostaa (siis että todellakin vain pieni tahra puserossa).
Ei se kyllä ihan näinkään ole. Opettajan tehtävä on tarjota lapsille myös siisteys- ja hygieniakasvatusta.
No voi sentään. Ja näitä lapsia on koulut puolillaan, joilla todellakin on se lempipaita aina päällä, niin likaisena kuin lapsi itse haluaa ja pesussa käy max kerran kuussa. Kun tullaan murrosiän liepeille, alkaa ongelmana olla jo hajukin.Tähän voisin jo minäkin sanoa että lol.
Siisteyskasvatusta opettajalta.Ei paha minusta.
No sillä opella, huhhuh.
Onko vastavalmistunut? Ehkei tajua vaan, et lapset on lapsia eikä mitään pikkuaikuisia. Tänään meidän neiti pelmahti ovesta paita puuroisena ja naaman ympärillä maitoviikset ja kengät kurassa. Puuro oli kuulemma ollut vaan NIIIIIIN hyvää et ne sit vähän pomppuili ja maidonjuontikisa me otettiin "minnan" kanssa ja sit kun me mentiin välkälle niin mä, minna ja kati kahlattiin kuralätäköissä... (Eikä kyseessä minna ja kati oikeesti)
Muutt...Ethän sä äiti suutu?
En suuttunut, se on lapsi vielä, joka syö hyvää puuroa, latkii maitoa kilpaa ja vetäää lätäkkörallia. Onnellinen lapsi.
Siisteyskasvatusta?
Meilläkin pitäis sit vaihtaa vaatteet monta kertaa päivässä. Aina paidalla on jotain mönjää.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24436368:poika oli tipauttanut jotain päälleen koulussa paidan eteen siis, ja siihen oli jäänyt tahra. ope oli vaihdattaut pojalle koulun t-paidan päälle, kun se ei kuulema kestä katsoa likaista paitaa.
...siiss.....
öh....yritän ymmärtää sun viestiä mutta en sitten millään tajua.
En mä ainakaan antais oman lapseni pitää likasia vaatteita vaikka kuinka itse haluais, en varsinkaan koulussa.....
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24436492:kymppi vuotiaalla ole kyllä vaihtovaatteitakaan enää mukana. on joskus aikaisemminkin sattunut, mutta silloin on ollut kyse sen verran suuresta vahingosta, että on ollu pakko vaihtaa paita tai jopa housut, kuten silloin kun joku oli vahingossa kaatanut maitopurkin tytön housuille