?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jokin taidenäyttely ja itse itselle kirjoitettu essee sen annista?
Alkuperäinen kirjoittaja entäs;24447968:vinkkaat kaveripariskunnalle rapujuhlista. Järjestätte kimpassaSehän olis ihanaa elokuun pimenevässä illassa.
Tehe käsitöitä, opettele vaikka pitsinnypläys!
Ota joku leffaproggis. Itse olen pyrkinyt katsomaan tanssiaiheisia elokuvia.
Mä tartuin tuohon ruikuttaja-viestiin. Milloin sulla Rieputarallaa on viimeksi ollut hyvä olo jostain asiasta? Saako vielä udella, että mikä se oli? Mulla on itsellä ollut rankka kesä takana, mutta yritän olla positiivinen niin pitkälle kuin vain ikinä pystyn. Tänään viimeksi tuli hyvä olo sirkuksesta, nautin itse tunnelmasta, mutta varsinkin pojan katselusta![]()
Mä tartuin tuohon ruikuttaja-viestiin. Milloin sulla Rieputarallaa on viimeksi ollut hyvä olo jostain asiasta? Saako vielä udella, että mikä se oli? Mulla on itsellä ollut rankka kesä takana, mutta yritän olla positiivinen niin pitkälle kuin vain ikinä pystyn. Tänään viimeksi tuli hyvä olo sirkuksesta, nautin itse tunnelmasta, mutta varsinkin pojan katselusta![]()
Mä samassa tilanteessa (jossa nyt olenkin) lukisin, katsoisin lempiohjelmiani boxilta, hakisin elokuvia, kirjoittaisin ja suunnittelisin tulevaa, maleksisin netissä ja jos osaisin, ehkä kutoisin jotain.
me olimme myös kesällä sirkuksessa, joka oli hyvä. Mutta en tiedä kummasta lopulta nautin enemmän itse ohjelmasta vai kuopuksen haltioituneesta olemuksesta, tyttö oli joka solullaan mukana esityksissä.
Lähde lyhyelle "kulttuuriturneelle "Helsinkiin. Vielä on kesää jäljellä ( sori.. ) ja Helsinki on kaunis kesäkaupunki..
Mä olen viihdyttänyt itseäni ww2 aiheisilla dokkareilla ja neulonut mekkoa....alkaa tulla korvistakin ulos tuo aihe nyt....kaksi päivää ja iltaa vahdannut....
Miten joltain voi tulla kirjat ulos korvista? Jos et voi olla paikallasi, muttet toisaalta jaksa pitkälle liikkuakaan, ovat vaihtoehdot aika rajalliset. Ihmeitä voi tapahtua korkeitaan omien korvien välissä.
Mites ois sellanen pop up -ravintola illaksi tai pariksi teidän kotona?
Mitä meinaat, kuka kokkaisi?
Neuvotko mua, miten se tapahtuu käytännössä?