Mikä tahansa irtiotto arjesta virkistäisi ihan suunnattomasti!

Mä tartuin tuohon ruikuttaja-viestiin. Milloin sulla Rieputarallaa on viimeksi ollut hyvä olo jostain asiasta? Saako vielä udella, että mikä se oli? Mulla on itsellä ollut rankka kesä takana, mutta yritän olla positiivinen niin pitkälle kuin vain ikinä pystyn. Tänään viimeksi tuli hyvä olo sirkuksesta, nautin itse tunnelmasta, mutta varsinkin pojan katselusta :)

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Mä tartuin tuohon ruikuttaja-viestiin. Milloin sulla Rieputarallaa on viimeksi ollut hyvä olo jostain asiasta? Saako vielä udella, että mikä se oli? Mulla on itsellä ollut rankka kesä takana, mutta yritän olla positiivinen niin pitkälle kuin vain ikinä pystyn. Tänään viimeksi tuli hyvä olo sirkuksesta, nautin itse tunnelmasta, mutta varsinkin pojan katselusta :)

Sanotaan vaikka niin, että mua ei kiinnosta kauheasti jakaa täällä niitä hyviä hetkiä, kun kuitenkin joku tulee nälvimään ja kaatamaan paskaa niskaan. Mieluummin jaan ne ns. oikean elämän ihmisten kanssa. Sitten taas tää jalkahässäkkä on aiheuttanut mulle melkoista matalapainetta, ei pelkästään suoranaisesti vaan myös välillisesti vaikeuttamalla monia kuvioita - yritän olla rasittamatta läheisiäni liikaa tällä masiksellani. Mieluummin ruikutan sitten täällä, koska täällä kenenkään ei ole mua "pakko" kuunnella.

Jos olet yhtään seurannut mun kirjoituksia, niin tähänkin kesään on mahtunut monta sellaistakin ilon hetkeä, jotka olen kanssanne jakanut. Jostakin syystä niistä vain ei innostuta.

me olimme myös kesällä sirkuksessa, joka oli hyvä. Mutta en tiedä kummasta lopulta nautin enemmän itse ohjelmasta vai kuopuksen haltioituneesta olemuksesta, tyttö oli joka solullaan mukana esityksissä.

Mä samassa tilanteessa (jossa nyt olenkin) lukisin, katsoisin lempiohjelmiani boxilta, hakisin elokuvia, kirjoittaisin ja suunnittelisin tulevaa, maleksisin netissä ja jos osaisin, ehkä kutoisin jotain.

Mulla alkaa tulla korvista ulos kirjoja ja leffoja, telkkaria ylipäätään. Lisäksi mun selkä sanoo poks lopullisesti jos olen jatkuvasti paikallani, kaipaan liikettä (mähän en voi ilman särkylääkettä istua / maata paikallani kuin max. puoli tuntia, sitten kipu ajaa ylös).

me olimme myös kesällä sirkuksessa, joka oli hyvä. Mutta en tiedä kummasta lopulta nautin enemmän itse ohjelmasta vai kuopuksen haltioituneesta olemuksesta, tyttö oli joka solullaan mukana esityksissä.

Äitiyden tuomia elämän lisänautintoja: se lämmin olo, joka tulee, kun oma lapsi on innoissaan tai onnellinen <3

Miten joltain voi tulla kirjat ulos korvista? Jos et voi olla paikallasi, muttet toisaalta jaksa pitkälle liikkuakaan, ovat vaihtoehdot aika rajalliset. Ihmeitä voi tapahtua korkeitaan omien korvien välissä.

No daa, tässä onkin nyt se pointti, miksi ärsyttää niin suunnattomasti!

Ja tosiaan, kyllä mä mielelläni lukisin, jos pystyisin huoletta makaamaan / istumaan. Telkkarintuijotus ei ole ikinä ollut oikein mun juttuni.

[QUOTE="...";24448761]No kuule ihan vaan muuttamalla muutat sitä asennettasi ja suhtautumista asioihin.[/QUOTE]

Ai että rikkinäinen akillesjänne ja toimimaton, kipeä jalka + linkkaamisen aiheuttama selkäsärky ovat oikeasti hiton ihania asioita?

Mitä luulet, millainen olisi oma suhtautumisesi vastaavassa tilanteessa? Kun unelmana on se, että pääsee vielä joskus lenkille ja saa nukuttua enemmän kuin 3 h putkeen ilman kipua?

Kun mä kotiuduin sairaalasta ekaa kertaa ja paikat olivat kipeät, tein vähän aikaa kerralla kaikkea. Katsoin telkkaria tai luin, sitten kiersin korttelin pakkasessa ja tein taas jotain muuta. Toki tuolloin tuli nukuttuakin paljon, mutta valveilla söin murehtimatta särkylääkkeitä, jotta olo oli siedettävämpi. Eihän siinä kuitenkaan ollut kyse loppuelämästä vaan vain hetkellisestä tilanteesta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä