Tapasin eilen Mummeliisan...joskaan en kertonut hälle olevani minä, kun en uskaltanut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Olen monasti pohtinut, että Mummeliisa vaikuttaa jotenkin leppoisalta ja ajattelevalta ihmiseltä. Siis sellaiselta, joka ajattelee asioita monesti laajemmin ja osaa siis ottaa asioihin monta katsantakantaa. Hän on aina vaikuttanut hyvin avoimelta ja tietyllä tapaa sellaiselta ihmiseltä, että hälle on hänen läheistensä todennäköisesti melko helppo puhua.

Eilen kävi sitten niin, että pääsin vihdoinkin tapaamaan Mummeliisan ja kyllä hän sellainen oli, kun olin ajatellutkin. En tosin kyllä kehdannut tavatessamme kertoa, että olen Chef, kun vähän kuitenkin jännitti, että miten hän asian ottaa.

Tilanne on nyt siis se, että olen korviani myöten ihastunut hänen poikaansa. Eikä tunne ole yksipuolinen. Olemme kuin vastarakastuneita :)

Mummeliisa ei ollut milläänsä siitä, että mulla on 3 lasta, mutta siinä oli ilmeisesti vähän palaa purtaaksi, että olen naimisissa. Joskin tämän toki ymmärrän.

Sitten tuli aamu ja heräsin ja mietin että miten helkutissa mä voin nähdä tämmöisiä unia. Ei niin mitään hajua onko Mummeliisalla edes ikäistäni poikaa, mutta jos on ja hänen korvansa punoittavat, johtuu se siitä, että olen ajatellut häntä lähes koko viimeyön :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24463923:
:laugh:
Melkoisia unia =)

No älä :D

Olin asteen verrran hölmistyneenä aamulla unestani. Meinaan että yleensä en edes musita mitä unta olen nähnyt ja sitten kun muistan, niin se on uni jonkun palstapersoonan pojasta, jota ei ole välttämättä edes olemassa. Ei mulla kyllä kovin hyvin mene :D

:D

Poikia on kolme . Yksi 21 v, yksi 17 v ja yksi 4 v.
Kaksi vanhempaa ovat varattuja, mutta jos maltat 14 v odottaa niin otan mielelläni miniäksi.

Ja siinä olet muuten ihan oikeassa, että kolmea uuslapsenlasta en hätkähtäisi vaan ilahtuisin vain. Mutta jokunen tovi voisi mennä siihen ennen kuin sovittaisin omassa mielessäni "pojan tyttöystävän aviomiehen" perhekuvioihin. ;)

:laugh: kiitos, hienosti kirjoitettu...

kylläpä käväisi outoja ajatuksia mielessä kun lueskeli juttuasi.

Kiitos tämän päivän pelastamisesta, on kyllä niin peetä täynnä tämän naisihmisen ajatukset - oikein aamujen aatelia - tietokoneen orjana tässä odottanut, kun päivitykset ym. pyörähtivät käyntiin. Se taas johti siihen, että suunnitelmat menivät ranttaliksi. Se taas aiheuttaa huono-ihminen-syndrooman, eli valtavat moitteet itselleni, kun en saanut mitään tehtyä taas niin kuin piti. Ainakaan siinä ajassa.

Huonot ajatukset jauhoivat pään sisällä jo ennen tätä tietokoneen (joo, oikein arvattu käyttöjärjestelmä) Suurta ja Loputonta Päivitys Performanssia...

Mutta kas, kaikki kirkastui hetkessä, kuin luin tämän.
Jaksan vielä uskoa elämään :) ja siihenkin, että saan ne asiat kuitenkin rullaamaan jollain aikataululla.

Ihmeitähän tapahtuu, positiivisiakin .... :) kiitos, Chef

• Tykkää
Reactions: chef
:D

Poikia on kolme . Yksi 21 v, yksi 17 v ja yksi 4 v.
Kaksi vanhempaa ovat varattuja, mutta jos maltat 14 v odottaa niin otan mielelläni miniäksi.

Ja siinä olet muuten ihan oikeassa, että kolmea uuslapsenlasta en hätkähtäisi vaan ilahtuisin vain. Mutta jokunen tovi voisi mennä siihen ennen kuin sovittaisin omassa mielessäni "pojan tyttöystävän aviomiehen" perhekuvioihin. ;)

Ehkä mä tällä kertaa pysyn nyt kuitenkin vain ja ainoastaan tässä jo valitussa aviomiehessäni :D

haha! :D Ihana! Arvasin että kyseessä oli uni...

Baboon, aika järkky painajainen! :D

Pitäisköhän teidän vähän rajottaa palstailua... ;) Mäki kyllä näin kerran unta yhdestä palstalaisesta: Näin unta että harrastin seksiä dechin kanssa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää;24464466:
:laugh: no niin, ja eiku lissää näkemään uusia unia, ja raportti tänne...
-----vieläkin oon hyvällä päällä juttusi ansiosta ----

pitäisi varmaan väsätä kestoketju palstalaisten Valitut Unet tms,
aloittaja vaikka Chef

Toi ois hyvä idea! :D

Yhteistyössä