Mammat huutaa yhä korkeampia summia tästä ticketistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24580700]Jos katsoo huutoja ni tajuu miks hinta vaa nousee ja nousee....'
yks ja ainoo korottaa..[/QUOTE]

Joo tuon mäkin huomasin, yks huutaa kilpaa yksinään, mikä pointti??

Mä en näköjään olekaan ainoa jonka mielestä tuo nimi on karmiva..
Ennen kun olin täällä palstalla käyny luulin että 80e haalarista on iso satsaus, varsinkin kun mun tuntemat ihmiset ihmetteli miksi laitan lapsen haalariin niin paljon..

[QUOTE="vieras";24581735]Uskallan veikata että jos 0palautteinen voitaa niin on hupihuutaja.[/QUOTE]

tai myyjän oma toinen tai tutun tunnus. Tätäkin näkee tapahtuvan paljon.

Hieno haalarihan se on ja vielä uudenveroisessa kunnossa, en mä näe siinä mitään väärää jos kyseiseen haalariin oikein ihastuu, niin kyllä silloin siitä voi maksaa vähän enemmän kuin on järkevää :)

Ja kivahan se on kun lapsella ei ole samanlaista haalaria kuin joka toisella, tuota kuosia tuossa värissä en ole tainnut nähdä missään.

No se on kyllä yks sama kuinka monta 100 senttistä lasta tulee samanlaisessa haalarissa vastaan :D :D En maksais ikinä tuommosta summaa puvusta joka menee ehkä yhden talven.

[QUOTE="vieras";24582033]No se on kyllä yks sama kuinka monta 100 senttistä lasta tulee samanlaisessa haalarissa vastaan :D :D En maksais ikinä tuommosta summaa puvusta joka menee ehkä yhden talven.[/QUOTE]

Mulla oli tuo malli 2-osaisena aikoinaan kummassakin värissä (2-osaisena ovh 230e)... Mulla tuli ne tulivat maksamaan noin 45euroa ja ehkä 70e (toisen myin kaverille halvalla). Huutiksessa olisin siis päässyt 0euroon helposti. Ehdottomasti kannattaa ostaa alesta hittisävyt, koska ne ovat sekä hyvä päällä, että lopulta halpoja käyttää. Toki aina ei alesta niitä enää saa.

Malli on siis useamman vuoden vanha. Mutta paras ticket mikä meillä on ollut. Kangas oli aivan superhyvä ja kestää käytettynäkin hyväkuntoisena eteenpäin... Toki tuossa on erittäin kallis myyntihinta, tavallisesti noista on saatu huutiksessa noin 100e käytettynä.

Mulla oli tuo malli 2-osaisena aikoinaan kummassakin värissä (2-osaisena ovh 230e)... Mulla tuli ne tulivat maksamaan noin 45euroa ja ehkä 70e (toisen myin kaverille halvalla). Huutiksessa olisin siis päässyt 0euroon helposti. Ehdottomasti kannattaa ostaa alesta hittisävyt, koska ne ovat sekä hyvä päällä, että lopulta halpoja käyttää. Toki aina ei alesta niitä enää saa.

Malli on siis useamman vuoden vanha. Mutta paras ticket mikä meillä on ollut. Kangas oli aivan superhyvä ja kestää käytettynäkin hyväkuntoisena eteenpäin... Toki tuossa on erittäin kallis myyntihinta, tavallisesti noista on saatu huutiksessa noin 100e käytettynä.

Kerropa mullekin mikä siinä ticketissä on niin hyvää? Voisin joskus itsekin harkita sellaisen ostoa, mutta tuo nimi on niin karmiva että taidan tyytyä reimateciin. Eli onko se kangas niin kestävää että se erottaa ticketin muista kalliista merkeistä?

[QUOTE="a p";24582191]Kerropa mullekin mikä siinä ticketissä on niin hyvää? Voisin joskus itsekin harkita sellaisen ostoa, mutta tuo nimi on niin karmiva että taidan tyytyä reimateciin. Eli onko se kangas niin kestävää että se erottaa ticketin muista kalliista merkeistä?[/QUOTE]

tuossa ticketissä hienoa oli minusta värikkäät toppahousut, joita on välillä tosi vaiea saada. Kulumaa ei tullut ollenkaan ja kankaaseen ei pinty lika helposti. Ticket on mun kokemuksesta lämpimin toppa. Toki en ole kaikkia malleja testannut ja osin mutua. Cordurahousut mitä markkinoilla nyt on, ovat järjestäin mustia. Ihan mälsää.

Yhteistyössä