Sain tänään tehtyä kaksi tenttiä valmiiksi asti!! Toisen jopa palautin jo. Vähänkö oon ahkera, nih. :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta kai ansaitset *tapu,tapu* Hyvä juttu! Kummasti helpottaa omaakin oloa, kun saa asioita opiskelun saralla valmiiksi..
*itse opiskelin viime talven, ja se tuntu välillä tosi raskaalta*
Tässä on mennyt jo 1,5 vuotta, loppusuora jo häämöttää. Ja on tuntunut aika ajoin todella raskaalle, kun on tuota perhettäkin. Mutta ihan pian se on ohi ja tutkintotodistus kourassa!!!!
Sepä se..ite yh:na opiskelijana taistelin koulun läpi - ja voin sanoo, että voittajana maaliin... ammattitutkinto plakkarissa..