Ei naurata enääy htään - paidat haisee kainaloista ihan kamalalta jo parin käyttökerran jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja min
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

min

Vieras
Mikä ihme avuksi? Häiritsee jo työelämää saatikka vapaa-aikaa

Käytössä on Rexonalta joku multiprotection ja aikaisemmin apteekin tuotteet mm. Triple jotain. Työpäivän jälkeen paitojen kainalot haisevat aivan kamalalta, mutta kainaloista jos otan hajun, niin tuoksuu ihan sille dödölle mitä olen laittanut. Mies ttodennut saman. Mä en tiedä enää mitä teen tässä olis tehtävissä. Miks ihmeessä ne paidat haisee ja menee käyttökelvottomiksi, siis miksi haju ottaa niihin niin voimakkaasti? Eikä auta vaikka pesis samana pv:nä, muutaman kerran kainaloihin jo pinttynyt se hienhaju.

Paidoiksi olen yrittänyt valita ei-keinokuituisia, mutta eipä paljon ole enää markkinoilla pelkkää 100 % puuvillavaatetta. Joskus olisi myös kiva laittaa päälle joku ihanan viskoosi- tai silkkipaita.

Hävettää, kun muuten olen siisti ja puhdas ihminen, joka huolehtii hygieniastaan, niin ton hienhajun (paitojen kainaloista leijuvan), kun joku haistaa, niin luulee, etten koskaan ole käynyt suihkussa tai että en käytä dödöä.

Neuvoja, anyone?

Laita huuhteluaineen sijaan etikkaa kun peset pyykkiä, sillä olen saanut lähtemään ainakin miehen työvaatteista pahan hajun joka ei muuten lähtenyt. Mies siis hikoilee ihan hirveästi ja joskus jättää sen hiestä märän paidan myttyyn jonnekin niin ettei se kuivu. Voit arvata, että haju on ihan hirveä sitten joskus kun sen paidan löydän :X

Käytätkö deodoranttia vai antiperspiranttia? Eka sallii hikoilun (estää vain hajun) ja toinen pitää kainalot kuivina, jolloin ainakaan itsellä ei jää paitoihinkaan mitään.

[QUOTE="xyz";24599737]Käytätkö deodoranttia vai antiperspiranttia? Eka sallii hikoilun (estää vain hajun) ja toinen pitää kainalot kuivina, jolloin ainakaan itsellä ei jää paitoihinkaan mitään.[/QUOTE]

Varmaan molempia on tullut käytettyä. Mikä itse käytät, millä saat kainalot pysymään kuivina?

[QUOTE="vieras";24599846]Apteekista absolut torr. On todella äkäistä, eikä sovi kaikille, mutta TOIMII. Kunhan noudattaa käyttöohjeita.[/QUOTE]

käytetty myös. Kainalot ei haise, mutta kainalot on märät jostain perhanasta se hien haju siihen paitaan tarttuu.

ootko kokeillut kristallikiveä? Mulla teininä se auttoi kun haisi kainalot ihan kamalalle aina. Sen vaikutus tosin ei heti ala mutta kuukauden sisällä pitäis auttaa...

Yhteistyössä