VALEMENKAT vai KEMIALLINEN RASKAUS!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollakko vai eikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ollakko vai eikö

Vieras
Tein eilen testin ja sain hyvin hyvin haalean juuri havaittavan viivan (kp 31/29), myöhään eilen illalla menkat alkoi (kylläkin ilman mitään kipua, joka on erittäin omituista). No tein kuitenkin tänään vielä testin päivällä, pissa rakossa ehkä noin puoltoista tuntia ja nyt sain vahvemman viivan kuin eilen!! Testit ovat siis samanlaisia. Voiko nyt olla niin,että olisinkin menkoista huolimatta raskaana vai voiko viiva vahvistua jos olikin kemiallinen vaikka vuoto alkoi jo eilen?? Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan :)

siis menkathan voi tulla vaikka olisikin raskaana. Sun täytyy nyt vaan odotella mitä tuleman pitää. Tuskin ne alkaa tutkimaankaan, kun mitn ei oo kuitenkaan tehtävissä näillä viikoilla.

kemiallinen raskaus siis tarkoittaa että hedelmöittynyt munasolu hipaisee kohdun limakalvoa muttei kuitenkaan kiinnity kunnolla. Mulle on käynyt monesti juuri noin, mutta testit ovat olleet heti seuraavana päivänä negatiivisia..aina en ole kuitenkaan enää testannut uudestaan vuodon alettua joten en siis tiedä voiko raskaushormooni vielä nousta vaikka vuoto on jo alkanut. Onko jollakulla vielä tietoa tai kokemusta asiasta?

En usko, että olisit vielä raskaana. En ole koskaan kuullut, että raskaus voisi jatkua normaalin oloista kuukautisista huolimatta. Onko vuotosi normaalia kuukautisvuotoa?

Kuukautiset ovat ihan normaalit, ehkä aavistuksen niukemmat. Mutta kipuja ei ole niinkuin yleensä aina jossain vaiheessa. Yleensä muutama päivä ennen menkkojen alkua vatsaa polttaa ja sitten myös ekana vuotopäivänä. nyt ei siis mitään. Se vielä mikä on erikoista niin mulla on alkanut jalat särkeä tässä illalla, ihan kuin olisi levottomat jalat? Itse en kovin raskauteen usko tai että tästä vielä jatkuisi.