Miten järjestän? Jos haluan lapsen pph:lle minun pitää hyväksyä srk:n kerhotoiminta kerran viikossa tai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
keksiä siksi aikaa lapselle hoitaja jostain muualta, muuten joudun laittamaan lapsen päiväkotiin. Kaikki pph:t täällä käyvät kuulemma kerhossa. Omasta vakaumuksestani johtuen en haluaisi lasta luterilaisen seurakunnan kerhoon. Eli nyt pitäis jostain keksiä hoitaja lapselle pariksi tunniksi kerran viikossa ja tämän hoitajan pitäis myös viedä sitten lapsi hoitoon.. oiskohan 4h:lla tällaista? Olen opiskelija eli kovin kallis vaihtoehto ei käy :) Enkä halua lasta päiväkotiin muuten kuin varahoitoon..

älä tee siitä isoa numeroa, mekin päätimme olla tekemättä niin. Elämä on paljon helpompaa kun vaan antaa lapsen mennä muiden lasten mukana, ei kai siellä mitään aivopesua kuitenkaan harrasteta, kunhan leikitään ja lauletaan tms.

Jos kävisit itse siellä seurakunnan (ilmeisesti perhe)kerhossa vilkaisemassa voitko hyväksyä sellaista toimintaa? Niissä on sisältönä aika paljon muuta kuin uskontoa, vaikka toki sitäkin. Olen itse ateisti, mutta kotiäitivuosina ei tehnyt tiukkaa käydä kerran viikossa perhekerhossa laulamassa pari virttä. Eikä se lapsiakaan luterilaiseksi käännyttänyt. ; )

[QUOTE="vieras";24629685]Jos lintsaat aina koulusta sen kerhon verran?[/QUOTE]

Tämä mullakin on tullut mieleen, jos tosiaan ketään ei saa hoitamaan lasta.. Olen aikuisopiskelija eli ei välttämättä tarvi edes lintsata, mutta eipä sekään kivalta tunnu.

Kuinka palpjn sitä jeesustelua luulette niissä kerhoissa olevan? Max. kaksi lastenvirttä ja 5min hartaus, lisäksi satuja, askartelua jne. yksi jeesussatu siinä joukossa ei kenellekään aiheuta mitään

[QUOTE="jojo";24629704]Kuinka palpjn sitä jeesustelua luulette niissä kerhoissa olevan? Max. kaksi lastenvirttä ja 5min hartaus, lisäksi satuja, askartelua jne. yksi jeesussatu siinä joukossa ei kenellekään aiheuta mitään[/QUOTE]