?
??
Vieras
Meillä siis siskolleni järjestettiin häät täysin vanhempieni maksamana.Budjetti oli 10 000 e ja vähän meni ylikin. Nyt olen itse ilmoittanut,että menemme naimisiin, mutta emme järjestä juhlia. Äitinisanoi, että saamme toki kuitenkin sen saman rahan,koska sitä ovat meille tytöille häitä varten säästäneet. Nyt isäni kuitenkin sitä mieltä,että emme saa heiltä mitään, jos ei kerran juhliakaan pidetä. Emme siis edes mitään häälahjaa.
Minulle tämä on ok. Mies on sitä mieltä,että todella torkeää, kun sitä on kerran meille säästetty sitä rahaa ja luvattu että maksetaan. Hääjuhlaa emme halua, koska suku on iso ja riitaisa,viitsi murehtiaketä kutsutaan ja ketä ei ja ketä ottaa nokkiinsa. Naimisiin mennään toistemmevuoksi, ei siihen sukulaisia kaivata.
Minulle tämä on ok. Mies on sitä mieltä,että todella torkeää, kun sitä on kerran meille säästetty sitä rahaa ja luvattu että maksetaan. Hääjuhlaa emme halua, koska suku on iso ja riitaisa,viitsi murehtiaketä kutsutaan ja ketä ei ja ketä ottaa nokkiinsa. Naimisiin mennään toistemmevuoksi, ei siihen sukulaisia kaivata.