Käykö tämä haalari pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei sit =o) Vaikea löytää unisex haalaaria, kun ei tiedä kumpi tulee ja johonkin se vauva pitää joulukuussa pukea.... Minkä kokoisen muuten ostaisitte vastasyntyneelle?

Et sä tarvii noin pikkuselle mitään kosteussuojahaalaria vaan vaikka jonkun lassien, lindexin tms merkittömän topatun haalarin. Meillä tyttö syntyi tammikuussa kun oli pahimmat pakkaset ja käytössä oli villapuku+fleecehaalari sekä untuvapussi, haalari olis ollut jo liikaa kun oli muuten suojissa.

En kyllä tiiä mihin vauva tarvii vedenpitävää ja tuulenpitävää. Omallani oli tutan tavallinen toppapuku kokoa 62cm ja vallan riitti villasen kanssa pakkasellakin. Ois tuo sulanu kuumakallena jossain vedenpitävässä puvussa.

Nätti haalari! Hyvin käy pojallekin, jos itse haalarista pidät!

Minä ostan lapselleni omasta mielestäni kauniita ja lapselle sopivia vaatteita niin kauan kuin lapsi alkaa itse osoittaa mielenkiintoa vaatevalintoihin. Minua ei haittaa tippaakaan, että joku luulee tytöksi, jos on vaikka jotain punaista tai violettia päällä. Mielestäni se on olettajan häpeä, että kuvittelee näkevänsä sukupuolen vaatteista tai vaikka hiusten pituudesta.

[QUOTE="Riksu";24677365]Minä ostan lapselleni omasta mielestäni kauniita ja lapselle sopivia vaatteita niin kauan kuin lapsi alkaa itse osoittaa mielenkiintoa vaatevalintoihin. Minua ei haittaa tippaakaan, että joku luulee tytöksi, jos on vaikka jotain punaista tai violettia päällä. .[/QUOTE]

samoin, mutta en siltikään koskaan osta pojalle selkeästi tytölle tarkoitettua vaatetta (kuten tämän haalarin näen). Väreissä ei ole mitään värikooditusta, minusta, mutta jotkut kuosit ovat selvästi vaan enemmän tyttöjen.