Otin sitten minäkin kuvan tytön "halpishaalarista"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pojan Remu, ei löytynyt limenvihreää tai kirkkaankeltaista tmv. sillä kauppareisulla niin tämä syvänvhreä oli sitten miellyttävimmän oloinen :D

Tytön Lennen babypuku, ostettu pari-kolme vuotta sitten.. Väri oli alunperin ihan kirkkaanoranssi (ihana<3), nyt jo vähän ajan mittaan päässyt haalistumaan.

Meillä talveksi Molon polaris sävyssä bubblegum (alesta) ja Cupcaken tämän talven roosa sydän haalari harmailla pilkuilla. Joku siistimpi takki ja housut vielä hakusessa kauppareissuja varten

Ens talveksi hankin kyllä lapselle Everestin haalarin!
Nyt on pojalle popin käytettynä ostettu vihreä haalari+saman värinen "toppahattu"
c1adf53590eda09ab2415875c4f8f-orig.jpg

ticket-to-heaven-toppahaalari-baggie-touch-greenery.jpg

Tänä vuonna pojalle hankittu tällainen ruohonvihreä haalari. Viime vuonna samanlainen lilana.

Ei ois pitänyt katsoa tätä ketjua enää. Itse en ole tuota bongannut mistään, ja nyt kun näin, ihastuin ensinäkemältä. Värin lisäksi miellyttää tuo kiristettävä vyötärö, niistä "säkin" mallisista kun en pidä.

No, ei auta, haalari on jo hankittu. Ehkä ensi vuonna vihreä.

Tääkin on vähän ehkä liian kuviollinen mun makuun, en tiiä. Mut mieluummin tän ottasin kun sen toisen mitä on hehkutettu.
Tytöillä on saadut reimantec:it ja pojalle en ole vielä löytänyt hyvää.

Kuvia ei nyt ole mutta pienemmälle on kirpparilta muutaman euron Reimatecci ja huutiksesta bongattu ihana Minymon lehti-haalari. Isommalle on viime vuoden helkkarin kallis 8848 takki ja housut sekä huutiksesta törkeän halvalla ostetut kaksi Remua, toinen sini-vihreä ja toinen sini-sininen.

Ei ois pitänyt katsoa tätä ketjua enää. Itse en ole tuota bongannut mistään, ja nyt kun näin, ihastuin ensinäkemältä. Värin lisäksi miellyttää tuo kiristettävä vyötärö, niistä "säkin" mallisista kun en pidä.

No, ei auta, haalari on jo hankittu. Ehkä ensi vuonna vihreä.

Tuo oli viime vuoden malli ja väri. Meillä oli jo se lila hankittuna, mutta tämä väri oli musta niin pirteä, että ostin sitten numeroa isomman tätä talvea varten. Tuohon menee melkein minkä väriset vaan asusteet. Mulla on samanvärinen takkikin pojalla varastossa, katsotaan otetaanko molemmat käyttöön :)

mulla ei oo kameraa, mutta meillä on tälle syksylle:

ticketin tähtihaalari
ticketin yksivärinen punainen haalari
ticketin 2-os tähtipuku
molo rainbow takki + ticketin siniset housut
reimatc, tummansi-vaaleansini
ticketin lila haalari

Mitä helvettiä tehdään tällaisella vaatemäärällä? :O Sit näitä myydään huutiksessa kauheeseen hintaan, kun on "käytetty 2 kertaa talvella muiden pukujen ohella"... Ei mee mun jakeluun.

Kuumimmat

Yhteistyössä