A
a p .
Vieras
Paljonko saa liksaa epäpätevä opettaja? Siis sellainen joka ei ole käynyt opettajan koulutusta? Edellytetäänkö ylioppilas-tutkinto?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riippuu varmaan siitä mihin olisit menossa opettajaksi ja mitä opettamaan.
Siis meidän paikalliselle ylä-asteelle haettiin terveystiedon opettajan sijaista vuodeksi. Siis mulla on lähihoitajan koulutus ja kävin jo puhumassakin paikasta, ja palkkausesta sanottiin vaan, että kunnallinen TES. Tunteja 27 / viikossa. Mitä se sitten tekee?
Siis meidän paikalliselle ylä-asteelle haettiin terveystiedon opettajan sijaista vuodeksi. Siis mulla on lähihoitajan koulutus ja kävin jo puhumassakin paikasta, ja palkkausesta sanottiin vaan, että kunnallinen TES. Tunteja 27 / viikossa. Mitä se sitten tekee?
jos on noin paljon tunteja niin ei kait ole enää tuntiopettaja...siis tuntipalkka vaan kokonaispalkka
27 viikossa on sitten tosi paljon tunteja! Ensikertalaiselle jopa hiukan liikaa, varsinkin epäpätevälle... Tarkoitan siis, että valmistelutyötä on hirmuisesti. Kuinka pitkä työsuhde olisi?
Olikohan se niissä palkkaluokissa -7 minkä joutuu kärsimään, jos ei ole pätevyyttä.
Muuten, virallinen nimitys tuolle kouluasteelle on nykyisin yläkoulu, ei yläaste. Ja jos onkin yläaste, niin sitäkään ei kirjoiteta yhdysmerkillä.
Missä ihmeen palkkaluokissa... kuntapuolella ei ole ollut C palkkaluokkia enää kymmeneen vuoteen!!!
No en minä niiden virallista nimitystä enää muista. Älä nyt hiilly, hyvä ihminen. Vistissä #16 oli asia esitetty selkeästi.
Onko yläkoulu virallinen? Eikö se ole Perusopetuksen vuosiluokkien 7-9 koulu...
Pitäisi ja pitäisi... vaan jos ei ole hakijoita?
Jos hakijoissa on kelpoinen, olkoonkin millainen tahansa, hänet on pakko ottaa epäkelpoisen ohi.