Tän erillistalon plussat ja miinukset! Kiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa talossa pahin vika on se, että se on aivan väärällä alueella. Asunnossa 3 tärkeintä asiaa ovat sijainti, sijainti ja sijainti. Tuo on Vantaan halvinta aluetta eli Itä-Hakkilaa. Vaikkakin joku saa kiksit puhuessaan Nissaksesta. Ja vain puhuakseen, koska Itä-Hakkila kuullostaa niin kamalalta.

Itse en ostaisi tuolta alueelta yhtään mitään yhtään millään rahalla.

Tämä ei todellakaan ole Itä-Hakkilaa!! Katso karttaasi paremmin. Tämä on Nissas. Ja tässä on Nissaksen päiväkoti, neuvola ja Alepa 500 m päässä. Siis Nissas.

hinta on ihan kohdillaan. Etsikääpä samanlaista taloa tolla säteellä hesasta niin hinnat voi olla Reilusti isommat isolla ärrällä. Talo on tosi kiva. Tarkemmin en tunne paikkaa.

[QUOTE="vieras";24746279]Hinta :O.[/QUOTE]
(Tämä oli ihan muualla asuvan kommentti.) Ja siis aivan ihana muuten toki. Erityisesti omassa rauhassa olevasta keittiöstä tykkään paljon.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13175642782680&itemcmd=move2&listSize=102&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1561425

[QUOTE="vieras";24746341]Vitun kallis. Kaiken huipuksi pitäs maksaa vielä suht kallista vastikettakin. Kuka älykääpiö haluaa asua etelässä ja maksaa pikkukopperosta tommosia hintoja?[/QUOTE]

Minä itse ihmettelisin, kuka haluaa tehdä itsestään älykääpiön tuollaisella kommentilla?

Mun elämäni, ystäväni, perheeni ja työni on täällä. Olen syntyisin täältä, enkä haluaisi mistään hinnasta asua jossakin muualla. Mun mielestäni tuo asunto on halpa ja ihan riittävän iso. Mulle asuminen täällä on elämänlaatua ja samaa elämänlaatua en voi saavuttaa missään muualla!

Me ihmiset arvostamme eri asioita, mutta olisi syytä käsittää edes sen verran toisia ja toisille tärkeitä asioita arvostellessaan.

Mitä sitte?

Sitä sitten, että jos etsin asuntoa Vantaalta, niin en todellakaan pidä Liminkaa vaihtoehtona.

Ensinnäkin sieltä puuttuu sukulaiset ja ystävät, löytyykö ruotsinkielinen koulu? Ja miten on, löytyykö sieltä meille molemmille työpaikat, jossa tienaamme yhteensä 8.000 euroa kuussa brutto? Entä minkälaiset jatko-opiskelumahdollisuudet löytyvät perheen lapsille, kuopus täyttää pian 15, ja lukio tai ammattikoulu ovat pian ajankohtaisia, samoin mahdolliset jatko-opinnot. Entä ne jatko-opinnot ruotsinkielellä?

[QUOTE="Vieras";24746949]Nuo pystysuorat pikkuikkunat jotenkin ahdistais, mistä sais niihin sopivat verhot...[/QUOTE]

Mun mielestä noi pienet ikkunat on just ihania. Ja verhot ohan yliarvostettuja :D

Yhteistyössä